Dat meisje was lekker.. Niet het kussen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wasmachines lekker vinden.
![]()
![]()
![]()
You failed.
Ik vond de trein eerst ook al engquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een bus, met vreemde mensen, 150 km weg van huis?
Mama!
Maar dat is het niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, maar dat leek mij wel eerlijk ;o
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders niet goed opgevoed, en opgepikt worden door de moeder van mijn vriendin durf ik niet, dat mens is fucking lijp achter het stuur.
Ik zit zeker 2 keer per week in de trein!quote:
Ik kon die zin op twee manieren opvatten. Dat de zoen lekker was maar dat het een wasmachine was, of dat dat wijf lekker was en tevens ook een wasmachine. Don't blame me voor je slechte zin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat meisje was lekker.. Niet het kussen.
Kun je niet lezen? Oja. [ afbeelding ] Je hebt maar één oog.
Mijn fout, schat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kon die zin op twee manieren opvatten. Dat de zoen lekker was maar dat het een wasmachine was, of dat dat wijf lekker was en tevens ook een wasmachine. Don't blame me voor je slechte zin.
Bwehehe, die heb ik serieus nog nooit gehoordquote:
Hij is tof héquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bwehehe, die heb ik serieus nog nooit gehoord![]()
! Leleke natnek.
Maaar je houdt ook wel van mij
Pwnd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga tv kijken. Met 1 oog. Sletten.
Niet gaan! Ik wil je niet uit 'het oog verliezen'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga tv kijken. Met 1 oog. Sletten.
En nog nooit eerder met een NS bus gemoeten ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik niet.
En ik heb er nu al een ritje of 50 opzitten, Waarschijnlijk meer.
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nog nooit eerder met een NS bus gemoeten ?
Ik stond een keer in Den bosch, en de rij voor de bussen richt eindhoven / tilburg duurde een uurquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Mozy het volgende:
Door dat gezwel van een NS bus is mijn reis ineens 4 uur.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik stond een keer in Den bosch, en de rij voor de bussen richt eindhoven / tilburg duurde een uur![]()
![]()
Maar ik wist dat er sowieso standaard een bus naar eindhoven gaat vanuit Den Bosch, wat een geluk
Groot gelijk heb je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef reetveter het volgende:
Toen der iemand voor de trein sprong tussen GRoningen en Zwolle ben ik gewoon in bed blijven liggen.
Jij gaat wel 2x per week naar colleges toe?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zit zeker 2 keer per week in de trein!
STAP DIRECT OP DE TREIN GERSquote:
waarom hebben ze altijd van dat korte haarquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef Japsnars het volgende:
Die rooie van benelux next top model is kklelijk
Ja echtquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef gers het volgende:
[..]
waarom hebben ze altijd van dat korte haar
Ohja, volgens mij was dat toen ja. En dan moest je op boxtel weer met de trein ALSOF DAAR OM DE VIJF MINUTEN EEN TREIN KOMTquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toen die werkzaamheden tussen boxtel en Den Bosch waren ging ik gewoon via utrecht CS.
saabjequote:
quote:
Goed zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef gers het volgende:
Hey Allure_, Ik heb best wel zin om mee uit te gaan, en dan wil ik graag met je batsen. Maar Mozy's penis is bijzonder groot en ik wil liever dat je daar seks mee hebt.
Zucht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef gers het volgende:
Hey Allure_, Ik heb best wel zin om mee uit te gaan, en dan wil ik graag met je batsen. Maar Mozy's penis is bijzonder groot en ik wil liever dat je daar seks mee hebt.
Nou, dit is wel het meest bizarre berichtje wat ik ooit heb gelezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef gers het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Saaaaab het volgende:
[..]Wil je dan misschien met mij mee?
Inderdaad!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, volgens mij was dat toen ja. En dan moest je op boxtel weer met de trein ALSOF DAAR OM DE VIJF MINUTEN EEN TREIN KOMT
Dudequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef gers het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dit is wel het meest bizarre berichtje wat ik ooit heb gelezen.
Waarrrrr?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Saaaaab het volgende:
Gers, how do you think she's doin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Saaaaab het volgende:
euhm whutquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehehe, Gers heeft last van gynaecofobie!
http://www.emovrij.nl/Gynaecofobie.phpquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehehe, Gers heeft last van gynaecofobie!
Vanaf enschede?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad!
Nu moet ik een kutbus nemen naar Apeldoorn, Daarna trein naar Den haag, daarna overstappen in Amersfoort, en dan in Utrecht CS de trein naar Eindhoven.
Om vervolgens de bus naar huis te nemen die alleen om het uur gaat.
Hij slaat gewoon op tilt zodra een vrouwlijk individu dat tegen hem zegtquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dit is wel het meest bizarre berichtje wat ik ooit heb gelezen.
volgens mozy moest ik dat zeggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
DudeBen jij bang voor vrouwen?
[..]
Wil je ook mee?quote:
Wat een gedoetjequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad!
Nu moet ik een kutbus nemen naar Apeldoorn, Daarna trein naar Den haag, daarna overstappen in Amersfoort, en dan in Utrecht CS de trein naar Eindhoven.
Om vervolgens de bus naar huis te nemen die alleen om het uur gaat.
quote:
Dat dusch.quote:
Wtf.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.emovrij.nl/Gynaecofobie.php
Ik ben ook een halve corpsbal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Saaaaab het volgende:
quote:
quote:
Gast, jouw NKT duurde 2 dagen.quote:
jij hebt niet eens een nkt meegemaakt en hij duurde een weekquote:
Echt meer dan de helft van die fobiën snap ik gewoon echt nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.emovrij.nl/Gynaecofobie.php
Ja, is goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:51 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Wil je ook mee?Maken we d'r een fokmeet van
Dat heeft tong toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt meer dan de helft van die fobiën snap ik gewoon echt niet
Pleinvrees, waarom zou je in godsnaam bang zijn op een plain?![]()
I hope you're kiddingquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt meer dan de helft van die fobiën snap ik gewoon echt niet
Pleinvrees, waarom zou je in godsnaam bang zijn op een plain?![]()
Nee, maar dat had andere redenen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef gers het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een nkt meegemaakt en hij duurde een week
kan je naintro lopen?quote:
Nee?quote:
Finallyquote:
Is dat niet voor mensen >20?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:55 schreef gers het volgende:
ik ga zo even doucheren en daarna naar den soos
Als ik m'n P heb doe ik volgend jaar gewoon in 1 keer mee met de KMT.quote:
bij onze soos is de leeftijd >20quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Finally
[..]
Is dat niet voor mensen >20?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik m'n P heb doe ik volgend jaar gewoon in 1 keer mee met de KMT.
Nee maar ze is wel vertiefde lelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef gers het volgende:
WTF DIE ROOIE OP RTL
is zij een kankerpatientje?
ZONDAG AVOND IS ALTIJD KUTquote:
Ik hoop het wel.quote:
Aww.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ZONDAG AVOND IS ALTIJD KUT
En die tering kut treinen, ik pakte eerst altijd de laaatste trein, en als die dan vertraging had moest ik van de markt naar huis lopen
huh whut ?quote:
Dankjewel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:
Als je in bad gaat moet je jouw benen binnen 20 minuten scheren anders zwelt je huid op!!
Ja, mij ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar ze is wel vertiefde lelijk
Die lianne doet me steeds denken aan Bt (van de foto's die ik heb gezien)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef Mozy het volgende:
De modewereld probeert te zorgen dat iedereen een coup-de-la-gers neemt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:Als je in bad gaat moet je jouw benen binnen 20 minuten scheren anders zwelt je huid op!!
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aww.
Wacht, de markt?! Dat is tyfusver.
ja maar kort haar is kankerlelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
Geef toe Gers, het is 10 keer zo mooi als dat rode?
En wat doe jij nog hier? Hop hop die trein in
Had mij gesmsed, dan had ik je uitgelachen opgehaald.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
De laatste bus van 10 over 12 die gaat maar tot de markt
DAT IS INDD FUCKING VER
Waarom gaat ze niet gewoon fietsen? En wat is er want precies want fok is te traag om alles terug te gaan lezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Had mij gesmsed, dan had ik je uitgelachen opgehaald.
Waar woont zotje trouwens?
De bus gooide haar eruit 5 km voor thuis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet gewoon fietsen? En wat is er want precies want fok is te traag om alles terug te gaan lezen
Ja ze zit constant te bitchenquote:
Zotje of Dotje ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Had mij gesmsed, dan had ik je uitgelachen opgehaald.
Waar woont zotje trouwens?
Je kent 'em al?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Na de reclame gaat ze het sletje uithangen.
Ik ga haar hyves zoeken en haar uitmaken voor kuthoer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Na de reclame gaat ze het sletje uithangen.
Zotheid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zotje of Dotje ?
Yea right, zondag nacht om half 1 kom jij mij opahlen op de markt
Met schlaapfeust!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
Volgende week in de vakantie meet bij mij thuis (=leeg huis)
YEAAHH.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga haar hyves zoeken en haar uitmaken voor kuthoer.
http://lianskii.hyves.nl/quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga haar hyves zoeken en haar uitmaken voor kuthoer.
Benelux' Next Top Modelquote:
Gaan we hockeyen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
Volgende week in de vakantie meet bij mij thuis (=leeg huis)
Den Haag. Nog wel.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Den haag, had ik dat niet al verteld ?
Ik heb hier trouwens 2 lege huizen, eentje met meubilair en alles. En de andere staat verder nog helemaal niks in behalve 1 bed en de keuken enzoquote:
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan hoef jij niet eens over te stappen, Ik sta vaak een half uur te koukleumen op utrecht CS.
Ik denk al wat lul je nouquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef RickoKun het volgende:
HEY HEY LETS GO, KI KA SUUUUU
LETS FIGHTING LOVE
TE HUUR ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens 2 lege huizen, eentje met meubilair en alles. En de andere staat verder nog helemaal niks in behalve 1 bed en de keuken enzo
Ik heb wel maar 1/2 hockey stick(s)quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaan we hockeyen?
[..]
Den Haag. Nog wel.
Bitch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Maar dat had ik eerst ook, één keer overstappen en dan nog een uur met de bus
Neuj, daar komt in november/december een aanbouw aan en dan gaan we daar wonen.quote:
Niet ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bitch.
Maar mijn vriendin is tenminste niet kaal.
Ahw jammerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neuj, daar komt in november/december een aanbouw aan en dan gaan we daar wonen.
Ons huidige huis moet nog verkocht worden.
Neem ik m'n eigen stick wel mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb wel maar 1/2 hockey stick(s)
Hoe kom jij aan 2 lege huizen? Ik wil er een.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens 2 lege huizen, eentje met meubilair en alles. En de andere staat verder nog helemaal niks in behalve 1 bed en de keuken enzo
Watdan?quote:
Daar ben ik wel een stuk beter inquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neem ik m'n eigen stick wel mee.
Of we gaan tennissen?
De ene wordt nog verbouwd en deze is nog niet verkocht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:24 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 2 lege huizen? Ik wil er een.
Wie niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil graag iets huren met hele lage kosten
Maar dat kan ook wel, maar dan moet ik alleen even goed zoeken. En waar het dan is maakt me niet zo heel erg veel uitquote:
Wie niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil graag iets huren met hele lage kosten
Want je wil thuiswerk gaan doen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat kan ook wel, maar dan moet ik alleen even goed zoeken. En waar het dan is maakt me niet zo heel erg veel uit
Nee ik wil gewoon graag op mezelfquote:
kraken is voor het plebsquote:
Ja maar wat wil je dan gaan doen met je opleiding?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon graag op mezelf
En ik ken iemand en die heeft een studio, en is ehh hoe noem je dat zeg maar helemaal op zijn naam e ndie betaalt iets van 300 euries, en hij krijgt dus ook huursubsidie omdat het eh, zijn eigendommetje is
Nee dus het moet wel een beeeetje dicht bij mn school zijn..quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je dan gaan doen met je opleiding?
Ik neem aan dat je niet iedere dag een paar uur in de trein wil zitten
quote:
Oké ik wil niet meer krakenquote:
je mag wel bij mij komen wonenquote:
bw.. eh.. hihi.. ik.. oooohhhquote:
GRONINGEEUHquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dus het moet wel een beeeetje dicht bij mn school zijn..
Maar die opleiding zit op kei veel plekken!
heb ik al ooit gepostquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
bw.. eh.. hihi.. ik.. oooohhhe.. echt?
pics van je huis?
En ik totaal niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een stuk beter in
Bwhehe, meneer zit een maandje bij een vereniging en voelt zich gelijk heel wat.quote:
Heb je eindelijk sjans met een meisje en dan vlucht je weer wegquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:39 schreef gers het volgende:
maarre ik ben weg , lekker zuipen in de soos
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe, meneer zit een maandje bij een vereniging en voelt zich gelijk heel wat.
Ga morgen vanuit Den Bosch even via nijmegen naar huis, dan kan je gers ontmaagdenquote:
JA MAAR JULLIE ZIJN NIET AUTIST VRIENDELIJKquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je eindelijk sjans met een meisje en dan vlucht je weer weg
En langs Groningen, kan ze mij ook ontmaagdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga morgen vanuit Den Bosch even via nijmegen naar huis, dan kan je gers ontmaagden
Hihi, zie je wat ie zegt gers?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga morgen vanuit Den Bosch even via nijmegen naar huis, dan kan je gers ontmaagden
En Eindhoven, kan ze mi...quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
En langs Groningen, kan ze mij ook ontmaagden.
Correctie: internetsletten! In het echt zijn we nog altijd pussy's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Groningen? Waarom zo ver? Pics, dan kan ik even oordelen of het de verre reis waard isquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
En langs Groningen, kan ze mij ook ontmaagden.
Ik krijg het druk denk ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
En Eindhoven, kan ze mi...
Ach, laat ook maar.
Je moeder?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoor net dat ik eerst toch zo lief en volwassen leek, en nu ben ik ineens totaal anders, ra ra wie zegt dit ?
Whoehoe I have a conversationquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Groningen? Waarom zo ver? Pics, dan kan ik even oordelen of het de verre reis waard is
Remlof.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoor net dat ik eerst toch zo lief en volwassen leek, en nu ben ik ineens totaal anders, ra ra wie zegt dit ?
Ja weetikveul of jij dat bent op die fotoquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whoehoe I have a conversation![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hebt ge polio ofzo? Ik heb toch zenne enne fobo onie dan, kut!
Weet jij een betere voor me dan?quote:
Misschien wat meer bescheiden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet jij een betere voor me dan?
Ja hallooooooooooooo, moet je mijn eckte naam intypen bij google en dan afbeeldingen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:52 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja weetikveul of jij dat bent op die fotoBovendien is ie niet duidelijk.
[ afbeelding ]
lamonquote:
R. Veter?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja hallooooooooooooo, moet je mijn eckte naam intypen bij google en dan afbeeldingen.
Daar heb je die kankerautist ook weerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
Niets zinnigs op fok, ik ga peuk roken, wellicht dat ik daar meer van opsteek.
Laten we hopen dat hij van zijn peuk kanker krijgt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar heb je die kankerautist ook weer
Asperger zou meer op z'n plaats zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar heb je die kankerautist ook weer
Jam.. jamaar.. die weet ik niet..quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja hallooooooooooooo, moet je mijn eckte naam intypen bij google en dan afbeeldingen.
Dat is ook autisme ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Asperger zou meer op z'n plaats zijn
Doodsverwensingquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij van zijn peuk kanker krijgt.
OMGWTF, leeft hij nog?quote:
Asperges.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Asperger zou meer op z'n plaats zijn
Ja maar dan zonder wieltjesquote:
Ik moest zo hard lachen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijmerend over een meisje dat ooit zo volwassen en lief leek, maar heel anders bleek te zijn.
[ afbeelding ]
Het gaat om het hele principe, dat er dit soort taal gespuit wordt op zo'n net en beschaafd forum als FOK!.quote:
Neuh, FOK! kanker is over het algemeen op te lossen met een banquote:
Whaha.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaat om het hele principe, dat er dit soort taal gespuit wordt op zo'n net en beschaafd forum als FOK!.
Jwz, je hebt zijn buikje toch gezien?quote:
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Zotheid het volgende:
Vrolijk hier Lamon op
Bwhehe, nu gaat hij mijn leven bij Minerva verpesten!
Helaas voor jou zijn er ook modjes onlinequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Zotheid het volgende:
Vrolijk hier Lamon op
Bwhehe, nu gaat hij mijn leven bij Minerva verpesten!
Die post hier 1 bericht per dag.quote:
Is hij van z'n verslaving af?quote:
Met wat hulp van wat forum admins en langdurige bansquote:
Ga met de lego spelen ofzo.quote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met wat hulp van wat forum admins en langdurige bans
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef Saaaaab het volgende:
Waar is de liefde opeens gebleven hier?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb al mijn blokjes kapot gemaakt.
Waarom?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb al mijn blokjes kapot gemaakt.
Misschien was de grap toch wat te hoog gegrepen voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bijna moest ik lachen.
Ow nee, toch niet.
?quote:
Nee, een of andere fokkert. staat wel in dat mijmertopic waar lamon die pic had gepost.quote:
Lol, show them !quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, een of andere fokkert. staat wel in dat mijmertopic waar lamon die pic had gepost.
En ik zie ook dat ik allemaal guido foto's heb gemaakt in een dronken bui, dit valt niet uit te leggen.
Ga ervoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar ik heb niks in huis en de AH is net dicht.
Het is een mogelijkheid om naar de nachtwinkel te gaan en 23041298308,- euro te betalen voor een bakje B&J.
Het is niet erg, Ik zal me proberen te verlagen tot jou niveau.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien was de grap toch wat te hoog gegrepen voor je.
Mijn excuus.
Check die bovenlip ook dicht bij zijn neus zitten.quote:
Jij MBO4quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is niet erg, Ik zal me proberen te verlagen tot jou niveau.
Wat was dat ook alweer, MBO 2 toch?
En ook al die reacties in dat topic over dat ding om zijn nekquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Check die bovenlip ook dicht bij zijn neus zitten.
Lijkt net alsof hij hem optrekt om er aan te ruiken.![]()
Trotseren betekent toch echt iets anders hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij MBO4En je loopt ook nog eens te trotseren dat je geen eens op school hoeft te komen. Newflash volgend jaar wordt het vavo
Wtf ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij MBO4En je loopt ook nog eens te trotseren dat je geen eens op school hoeft te komen. Newflash volgend jaar wordt het vavo
Newsflash* en waarom wordt het vavo dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar 23k^3 is erg duur voor ijs!quote:
Ga dan ook s middags B&J halen bij de AH.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar ik heb niks in huis en de AH is net dicht.
Het is een mogelijkheid om naar de nachtwinkel te gaan en 23041298308,- euro te betalen voor een bakje B&J.
Daar staan wij WO'ers wel boven, he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar 23k^3 is erg duur voor ijs!
OMG, battle van de laagopgeleiden.
Je faalt als een rotte banaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hey, als je het wil, wil je het.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar 23k^3 is erg duur voor ijs!
http://www.encyclo.nl/begrip/trotserenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Trotseren betekent toch echt iets anders hoor.
quote:
1 citaat waar ik zeg dat jij van school bent gestuurd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je faalt als een rotte banaan.
En wat heeft niet naar school gaan te maken met van school worden afgestuurd?
Maar hbo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar staan wij WO'ers wel boven, he? [ afbeelding ]
Klopt. Maar mijn rekening niet.quote:
Ik merk het.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
trot·se·ren -seerde, h getrotseerd niet vluchten voor, moedig ondergáán: het gevaar ~quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/trotseren
En als je de strekking zou snappen, zou je weten dat het woord wel klopt.
Omdat MBO kk is. En op de vavo (heet nu sprint lyceum) kan je TL havo vwo doen. Daarom.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Newsflash* en waarom wordt het vavo dan?
Het betekend nog steeds iets anders, als ik trots ben dat ik niet naar school hoef, ben ik niet aan het 'trotseren'quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/trotseren
En als je de strekking zou snappen, zou je weten dat het woord wel klopt.
Ja maar ik zit misschien nog 3 jaar op het hbo, en jij niet meer op het vwo.quote:
Dat kan op iedere middelbare school sukkelquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat MBO kk is. En op de vavo (heet nu sprint lyceum) kan je TL havo vwo doen. Daarom.
QFT.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar staan wij WO'ers wel boven, he? [ afbeelding ]
Ja man kk is kkziek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat MBO kk is. En op de vavo (heet nu sprint lyceum) kan je TL havo vwo doen. Daarom.
Dat doet ie toch ook. Lees anders fobo even door. Ipv je standaard gekrakeel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
trot·se·ren -seerde, h getrotseerd niet vluchten voor, moedig ondergáán: het gevaar ~
Trotseren dat hij niet op school hoeft te komen, daar klopt echt geen ene flikker van hoor.
Nietus! Op het gymnasium niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan op iedere middelbare school sukkel
Je zegt dat ik naar de vavo moet, de vavo is "Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs."quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 citaat waar ik zeg dat jij van school bent gestuurd?
Je lult maar wat raak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |