Dat meisje was lekker.. Niet het kussen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wasmachines lekker vinden.
![]()
![]()
![]()
You failed.
Ik vond de trein eerst ook al engquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een bus, met vreemde mensen, 150 km weg van huis?
Mama!
Maar dat is het niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, maar dat leek mij wel eerlijk ;o
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders niet goed opgevoed, en opgepikt worden door de moeder van mijn vriendin durf ik niet, dat mens is fucking lijp achter het stuur.
Ik zit zeker 2 keer per week in de trein!quote:
Ik kon die zin op twee manieren opvatten. Dat de zoen lekker was maar dat het een wasmachine was, of dat dat wijf lekker was en tevens ook een wasmachine. Don't blame me voor je slechte zin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat meisje was lekker.. Niet het kussen.
Kun je niet lezen? Oja. [ afbeelding ] Je hebt maar één oog.
Mijn fout, schat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kon die zin op twee manieren opvatten. Dat de zoen lekker was maar dat het een wasmachine was, of dat dat wijf lekker was en tevens ook een wasmachine. Don't blame me voor je slechte zin.
Bwehehe, die heb ik serieus nog nooit gehoordquote:
Hij is tof héquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bwehehe, die heb ik serieus nog nooit gehoord![]()
! Leleke natnek.
Maaar je houdt ook wel van mij
Pwnd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga tv kijken. Met 1 oog. Sletten.
Niet gaan! Ik wil je niet uit 'het oog verliezen'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga tv kijken. Met 1 oog. Sletten.
En nog nooit eerder met een NS bus gemoeten ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik niet.
En ik heb er nu al een ritje of 50 opzitten, Waarschijnlijk meer.
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nog nooit eerder met een NS bus gemoeten ?
Ik stond een keer in Den bosch, en de rij voor de bussen richt eindhoven / tilburg duurde een uurquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Mozy het volgende:
Door dat gezwel van een NS bus is mijn reis ineens 4 uur.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik stond een keer in Den bosch, en de rij voor de bussen richt eindhoven / tilburg duurde een uur![]()
![]()
Maar ik wist dat er sowieso standaard een bus naar eindhoven gaat vanuit Den Bosch, wat een geluk
Groot gelijk heb je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef reetveter het volgende:
Toen der iemand voor de trein sprong tussen GRoningen en Zwolle ben ik gewoon in bed blijven liggen.
Jij gaat wel 2x per week naar colleges toe?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zit zeker 2 keer per week in de trein!
STAP DIRECT OP DE TREIN GERSquote:
waarom hebben ze altijd van dat korte haarquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef Japsnars het volgende:
Die rooie van benelux next top model is kklelijk
Ja echtquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef gers het volgende:
[..]
waarom hebben ze altijd van dat korte haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |