Ik eet heel goed, en waarom ligt het niet aan het koekje dat ie in kruimels veranderd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Ligt volgens mij niet aan het koekje..
En leer eten.
Omdat jij zo dom bent dr overheen te gaan met je stoelquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Ik eet heel goed, en waarom ligt het niet aan het koekje dat ie in kruimels veranderd?
En om hem te laten vallenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef Silv het volgende:
[..]
Omdat jij zo dom bent dr overheen te gaan met je stoel
Jij bent zo motorisch gehandicapt dat je dat ding laat vallenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Janpietklaas het volgende:
Het koekje viel uit zichzelf en mijn stoel reed eroverheen, ik had dus allebei niks mee te maken.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Terecht, zelf ook last van, maar ik kan nog bewegen.
Ik had er nog heul niet van gegeten! Ik ging net zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef Jonathan1989 het volgende:
[..]
![]()
Kutklacht overigens, TS kan niet eten
En er vliegt nu een olifant achter je rug.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Janpietklaas het volgende:
Het koekje viel uit zichzelf en mijn stoel reed eroverheen, ik had dus allebei niks mee te maken.
Die pilletjes die je neemt...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Janpietklaas het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Die pilletjes die je neemt...
Doe die maar weggooien.
Wat denk jij dan... helemaal stofzuiger pakken...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:40 schreef Appletree het volgende:
Daar hebben ze dus stofzuigers voor uitgevonden. Geen dank.
Nee hoor, dat doen de muizen vanzelf wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef Biogarde het volgende:
Topic opgeruimd. Vloer van TS moet ie zelf doen.
Oh, kapot? waren ze duur?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:51 schreef Ravage het volgende:
Herkenbaar.. zo ben ik al meerdere keer over m'n oordopjes heengerold
Tja duur.. 15 euro.. het blijft zonde en stom, zeker als het twee keer gebeurtquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Oh, kapot? waren ze duur?
Ik heb net nieuwe van dealextreme besteld
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Janpietklaas het volgende:
Laat net een kaneelkoekje vallen reed achteruit op mijn bureaustoel om hem weer te vinden en op te rapen. Blijkt dat ding precies achter het wieltje van mij stoel te liggen!!! Koekje compleet aan kruimels en nu is me vloerbedekking een rommel.
Zoiets gebeurde een tijdje geleden ook al met een knakworstje, had ik ook een topic over geopend.
Klacht: Kut koekje dat veranderd in grote kruimelzooi.
Interessant leven heb jij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Janpietklaas het volgende:
Zoiets gebeurde een tijdje geleden ook al met een knakworstje, had ik ook een topic over geopend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |