SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Een heel jonge Michael Cainequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:51 schreef iggyinthehouse het volgende:
michael caine?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:10 schreef steekbal het volgende:
Boyzone ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal er om denken de volgende keer![]()
tuurlijk skittelman, je hebt het net op tijd achterhaald, wilde net een nieuwe vraag stellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef skittelman het volgende:
in spanbroek
njah heb het vandaag al 3x op de radio gehoordquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef steekbal het volgende:
[..]
tuurlijk skittelman, je hebt het net op tijd achterhaald, wilde net een nieuwe vraag stellen
dat zijn de bekendste samen met Becam.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:16 schreef tomtomaat het volgende:
lenen.nl Frisia postkrediet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef banaantjeEE het volgende:
attest?
banaan +2quote:
quote:
+1 skittelmanquote:
moet zijn +2 dubbele punten topicquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
+1 skittelman
Stand AKQ # 1760:
8 skittelman
6 Yankee
6 qonmann
6 mr_anonimous
6 nightcowboy
4 Rucebo
10 tomtomaat
2 slaveloos
2 PhysicsRules
6 ScottTracy
2 Nico_S
2 iggyinthehouse
2 steekbal
2 banaantjeEE
check foksport voor wotte nieuwsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:47 schreef Yankee het volgende:
wotte
Wim inderdaad, tomtomaat +2quote:
banaan +2quote:
tomaatje +2quote:
sterker nog, het is suikerquote:
Omdat steekbal blijkbaar aan het lunchen is, De_Hertog +2quote:
Ik weet niet hoe je dat precies wil afkorten tot TL, maar je zit wel enigszins op de juiste weg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:40 schreef banaantjeEE het volgende:
fluorescentielamp?
luminescent, maar daar vallen we niet overquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef slaveloos het volgende:
tube luminiscent
quote:
dacht dat die van bahrein rood was (motiefje lijkt er wel op)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:01 schreef De_Hertog het volgende:
Bahrein dacht ik
Even gekeken, je hebt gelijk. Erg flauw hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
dacht dat die van bahrein rood was (motiefje lijkt er wel op)
Klopt, Bahrein is inderdaad met rood. nightcowboy +2quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Qatarquote:A popular but fanciful tale referring to the purple color and the similarity to the red Bahrain flag, is that Purple is what becomes of red fading in the Gulf sun.
quote:
john robert cockerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef tomtomaat het volgende:
joe cocker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |