Budweiserquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Yankee het volgende:
InBev probeert haar positie te behouden door middel van een marketingstrategie. Deze deelt haar bieren op volgens vier categorieën:
* Global flagship brands; Dit zijn de drie voornaamste merken van InBev:
1.
2.
3.
klopt helemaal, maar dan is nog steeds GG die beslist en niemand andersquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:14 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Waar, maar ik kreeg de indruk dat GG je dubbele punten gaf voor een vraag. Niet een punt voor beiden. Maar genoeg erover. Niet dat ik je het puntje niet gun
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege virente, virent cuncta
die zijn inderdaad goed, nummer 3: Het meest geëxporteerde bier uit Duitsland. Het wordt in ruim 125 landen verkocht.quote:
Beck's inderdaad, mr_anonimous +2quote:
Yankee +2quote:
Absoluut, nightcowboy +2quote:
Ah toch nog binnen de zoemer!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:58 schreef Rucebo het volgende:
Hij kopte (o.i.d) een keer in een bekerduel een bal uit het doel, tegen NEC.
geweldige actiequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk niet dat iemand het moment nog kent...
Ja dat was erg komisch.quote:
quote:
ik ook, van de week. Niet slecht, maar het boek is beter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gisteren nog het Bernini Mysterie op DVD gekeken.
Ik vind het einde van het boek zo onwerkelijk....quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
ik ook, van de week. Niet slecht, maar het boek is beter.
daar heeft Dan Brown wel meer een handje vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik vind het einde van het boek zo onwerkelijk....
Ja, ik vond het echt een topboek, maar het eind is gewoon enorm onrealistisch....quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik vind het einde van het boek zo onwerkelijk....
quote:
Van der Sar, Frank de Boer en Aaron WInter?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef Rucebo het volgende:
Welke drie spelers speelden meer dan 100 keer voor het Nederlands (voetbal) Elftal?
1 Edwin van der Sar 130quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |