trijntje kever was ook uit gesloten topic.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
was een antwoord uit een gesloten topic, dus geen punt...
Gewoon een punt zoals tomtomaat zegt, zo zijn de regels als 1760 topics lang...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef skittelman het volgende:
[..]
trijntje kever was ook uit gesloten topic.
Dus of je berooft me van al me punten of laat er lekker twee staan.
Ik zie het wel als ik terug van sporten kom
volgens de BWF (badminton world federation) is het speedmintonquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.speedbadminton.nl/
Ja het is goed hoor chief.......quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
volgens de BWF (badminton world federation) is het speedminton
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Gregoriaans?
quote:
1 Goed!quote:
Lancaster en York idd.quote:
Na de hele AKQ OP Discussie topic 2 te hebben gelezen kom ik uit op dezelfde zin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gewoon een punt zoals tomtomaat zegt, zo zijn de regels als 1760 topics lang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lege virente, virent cuncta
Waar, maar ik kreeg de indruk dat GG je dubbele punten gaf voor een vraag. Niet een punt voor beiden. Maar genoeg eroverquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt.
Het gaat mij niet om het punt (dat ik ook niet meer hoef laat mij lekker staan) maar Tomtomaat heeft natuurlijk 0 zeggenschap over wie het punt krijgt. Als GimmeGore vind dat ik 2 punten krijg omdat ik 2 vragen beantwoord. Krijg ik 2 punten en kan user X zeuren tot hij een ons weegt maar vraagsteller beslist.
Lieverd, mevrouw GimmeGore zegt in bovenstaande post zelf dat hij vervallen is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef GimmeGore het volgende:
Dat vrouwtje is voor zover bekend de langste vrouw die ooit geleefd heeft met 2m54 op haar 17e (ouder is ze niet geworden
Zero Wing is ook goed trouwens, maar die is vervallen volgens de OP
Stand deeltje zeventienhonderdzestig
2 Skittelman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |