En als hij nog een beetje doorgroeit nog een goede aankoop van Skill. Misschien is het voor de Belgen ook slimmer om niet bij Quickstep/Davitamon in een knechtenrol te hangen, maar naar een kleinere ploeg een wat grotere rol te vervullen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Cornu is 'pas' 24, nog een wielerleven voor zich
Altijd genieten en ik ga er dit jaar helaas geen minuut van zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Gillingham het volgende:
De Ronde van Lombardije, de laatste schitterende wielerwedstrijd van het jaar.
Idem Ditoquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Altijd genieten en ik ga er dit jaar helaas geen minuut van zien.
Laag hangend herfst zonnetjequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef Sjiznit het volgende:
Lombardije, mooie koers. Imo ook door het decor. De beginnende herfst tovert geen lelijke beelden op je televisie.
Als Kroon ooit nog een klassieker wint eet ik mijn schoen op.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:28 schreef FredWielergek het volgende:
Heerlijk is Lombardije inderdaad, maar ik hoop dat de regie ook geod haar best doet.
Vaak is de overzicht zoek en is het moeilijk te volgen wie waar is.
Ik ga helemaal voor Gesink!
En sluit Kroon ook niet uit.
Eigenlijk een reden om het hoeden opeten topic weer eens op te zoeken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als Kroon ooit nog een klassieker wint eet ik mijn schoen op.
Dat heeft ie wat mij betreft als enigszins goedgemaakt in Emilia, maar dit zou echt een grote klapper zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef Zwansen het volgende:
Als Gesink hier mocht winnen dan maakt ie in een klap zijn kater van de Tour en de Vuelta goed.
En vooral: de verkleur(en)de bladeren zowel aan de bomen als op de grond.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:25 schreef thettes het volgende:
Wanneer won iemand voor het laatst Parijs Tours én Lombardije??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |