quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef Oblivion het volgende:
Ssst, ze moet nu andere hand gaan doen...

Dank je voor de tipquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vitamine B complex (gaat voornamelijk om vitamine H of B8) nemen.

Een grijze creme of meer een metalic look?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je voor de tip![]()
Ik ga zo eens ff naar de Kruidvat in mijn lunchpauze![]()
Ladies, ik ben op zoek naar grijze nagellak!
Waar oh waar kan ik die scoren? En dan wel graag een merk wat je in de winkel kan kopen.
Heb al bij Kruidvat gekeken, maar geen van de merken had grijs in het assortiment.

Oeh ja precies die kleur van de foto, creme dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een grijze creme of meer een metalic look?
Creme is moeilijk te vinden in de winkels helaas. Schlecker schijnt er een te hebben maar daar ben ik nog niet geweest want die zit hier niet in de buurt.
-edit- even foto van internet geplukt:
[ afbeelding ]

Die zilvere heb ik! Dus ja, hij is zilver, absoluut niet lichtgrijs helaas.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:11 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wil deze eens in het echt zien...
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een lichtgrijze, maar deze neigt naar zilver..

Ja deze kleur wil ik,kan em echt nergens vinden,zelfs niet bij douglas of iciparis ga maar via internet bestellen denk...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een grijze creme of meer een metalic look?
Creme is moeilijk te vinden in de winkels helaas. Schlecker schijnt er een te hebben maar daar ben ik nog niet geweest want die zit hier niet in de buurt.
-edit- even foto van internet geplukt:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |