Ja dat ben ik, minus de bijstandsmoeder en het gal spuwen en het niets beters te doen hebben.quote:De bijstandmoeder die de hele dag niet beters te doen heeft an Fok!en. Topics die een beetje raken aan haar situatie worden gebruikt om haar gal te spuien over hoe het systeem haar kapot gemaakt heeft en dat nog steeds doet.
Naarquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Joe-Momma het volgende:
- ik kom steeds naar 1 minuut klaar, HELP!!
Alle fokkers hadden als kleuter toch al de sexuele ervaring van een twintiger.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Joe-Momma het volgende:
Samenvatting: 20er met de sexuele ervaring van een kleuter ...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Alle fokkers hadden als kleuter toch al de sexuele ervaring van een twintiger.
Meneer werkt bij de hema dat ie deze info heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef Apuleius het volgende:
TS is homo, TS is kut, TS stinkt naar pis en z'n moeder steelt bij de HEMA.
Nee, ik zit zonder werk, tegenover de HEMA, met een webcam naar die tent gericht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meneer werkt bij de hema dat ie deze info heeft
Je eigen vriendin op FoK! een lekker wijf noemen.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je eigen vriendin op FoK! een lekker wijf noemen.
Probeer het eens met beffen, misschien dat je dan gepijpt word?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mag nog niet met haar op 1 kamer slapen. Dus dat gaat niet lukken.
Zelfinzichtquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
De kerngezonde man van 25 die ' nog nooit een dag zonder werk heeft gezeten' en op basis van die levenservaring oordeelt dat een 50 jarige ex kankerpatiënt in de bijstand ' niet moet zeiken'. Dan zoek je toch gewoon een baantje?
Daar kom ik het dichtst in de buurt
Fokkers die 4chan kennen en denken true internet te zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fokkers die 4chan niet snappen en proberen te doen alsof ze true internet zijn op fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |