Zeg nooit nooitquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Cahir het volgende:
Heb je teminste zekerheid dat je bank niet ten onder gaat.
maar dan zeg je het dus welquote:
Apparatuur is niet goedkoopquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
die bankpasjes zijn zo te kopieeren, dus bij elke rekening kan het
O SHIII-quote:
Ik noem 3,75 per kwartaal goedkoop. Zeker als je een dikke zekerheid bij ING heb. Op 1 na de meest stabiele bank in NL.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Eh, nee. Gewone betaalrekeningen kan je gewoon voor betalen.
Even een skimmer aanspreken als je hem bezig ziet. "psst, kopieer mijn pasje even en ik verraad je niet"quote:
Dank voor de tipquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Even een skimmer aanspreken als je hem bezig ziet. "psst, kopieer mijn pasje even en ik verraad je niet"
daarom zoek ik ook gewoon de goedkoopste, het is toch een kansspel. Als die dan weer er onder door gaat zoek ik toch weer een nieuwe..quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef TheFrankey het volgende:
Iedereen roept ING ABN enzovoort. Terwijl die precies een jaar geleden in de ellende zaten. En toen ging er een hoop geld naar DSB. Wat zijn mensen toch vreselijk naief
weet je zeker dat dit niet een studentenrekening is? want ik kan verder alleen betaalpakketen vinden die niet gratis zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:12 schreef erikkll het volgende:
De rabobank heeft een gratis betaalrekening. Eenmalig wel ¤25,- maar daarna gratis. Of je daar ook een extra pasje bij kunt krijgen weet ik niet. Gastgebruik (geld opnemen uit een andere automaat dan van de rabobank) is niet mogelijk, maar pinnen kan gewoon overal.
ja. Ik heb er namelijk zelf 1quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:18 schreef jagermaster het volgende:
[..]
weet je zeker dat dit niet een studentenrekening is? want ik kan verder alleen betaalpakketen vinden die niet gratis zijn
dankje, ik ga bij ze langs, kijken wat ze mij te bieden hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef erikkll het volgende:
Het heet de rabo basisrekening en ik lees op internet dat elk filiaal z'n eigen regels mag hanteren. Even langs op het kantoor dus
Ik ken twee banken die momenteel stabieler zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik noem 3,75 per kwartaal goedkoop. Zeker als je een dikke zekerheid bij ING heb. Op 1 na de meest stabiele bank in NL.
ING is nooit in de problemen gekomenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef TheFrankey het volgende:
Iedereen roept ING ABN enzovoort. Terwijl die precies een jaar geleden in de ellende zaten. En toen ging er een hoop geld naar DSB. Wat zijn mensen toch vreselijk naief
Welke?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ken twee banken die momenteel stabieler zijn.
ABN-AMRO en Fortis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Welke?
Op 1 had ik namelijk Rabobank staan.
Die tellen als 1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |