Omdat dat niet gewenst is jongen,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
nou je had gelijk ik maakte inderdaad weinig kans bij haar.
maar jij bent zelf een marokkaanse??zo ja..waarom vallen jullie niet op hollandse jongens???
Omdat wij niet van bontkraagjes houden en niet geloven in allahquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
maar jij bent zelf een marokkaanse??zo ja..waarom vallen jullie niet op hollandse jongens???
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
Wat kortzichtige gedachten goed zeg. Ik vind marrokaanse/iraanse meiden er echt super mooi uitzien maar ik hoef al dat gezeur er echt niet bij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Ik heb zelf Marokkaans bloed en mijn ouders zouden niet erg gelukkig zijn als er een Nederlander met hun dochter wil trouwen ondanks hij zich bekeerd heeft tot de Islam. Andersom kon het wel dat bv een Nederlands meisje met een Marokkaanse jongen trouwt. Het is gewoon dat ze graag via de mannelijk lijn de Marokkaanse roots erin willen houden en hun dochters willen beschermen.
*proest*quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tip 1: Ontwijk de gehele mannelijke lijn van haar familie.
Behoorlijk kloten voor je kerel, maar mijn respect dat je de moed bijeen hebt geraapt en het geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef diepongelukkigg het volgende:
nou mensen ik heb r vandaag aangesproken en dit is wat ze zei:sorry maar ik val niet op hollandse jongens.
ik voel me nu echt verschrikkelijk kut.ik weet niet ho eik dit moet gaan verwerken.nu heb ik juist het gevoel dat ik haar alleen maar nog meer wil.
ik weet niet wat ik moet doen,ik ben normaal niet zo een snelle opgever
maar ik denk dat ik nu helaas geen keus heb,maar aan de ene kant denk ik weer geef het niet op
probeer het op andere manieren ofzo.
wat denken jullie moet ik het laten gaan??
Ik geloof niet echt in die laatste zin, niet elke Nederlandse jongen is klef. Hoe een relatie zich ontwikkeld is een interactie... is de vrouw in het openbaar afstandelijker, dan zal de man zich hier vaak in schikken, heeft ze openbaar ook het idee dat ze aandacht wil, dan zal de gemiddelde man vaak ook wat kleffer zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhh wat jammer nou voor je echt waar.
weet je wat het is,we kunnen heus wel op nls jongens vallen maar die combinatie gaat gewoon moeilijk.
er kwam ooit een keer een nls jongen naar mij toe dat ie mij leuk vond en dat ie heel graag met mij uit wou.
een marokkaanse jongen zou zoiets nooit van je vragen hij weet al zelf dat dat niet zo gaat.
of ook nog eens dat plakkerig gedoe van jullie op straat handje vasthouden etc.
er zijn zo veel verschillen tussen ons beide,dat een relatie tussen beide dat niet aankan.
Ja, want alle Marokkaanse familie's zijn hetzelfdequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tip 1: Ontwijk de gehele mannelijke lijn van haar familie.
Bullshit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
verandert er niets aan. er is wel altijd 1 klojo in de familie die het niet kan pikken. Zelfs 'n neef of oom voelt zich geroepen te strijden voor de eer vd famillie...
Dat is toch juist het leuke? Het is voor Marokkanen zelf overigens niet anders hoor. Het is niet alsof je dan wel vrijuit met elkaar kan staan zoenen in de stad en de hele wereld kan laten zien dat je een relatie hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 03:21 schreef Mr.Chippie het volgende:
Steeds dat stiekem gedoe ..
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 03:20 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt in die laatste zin, niet elke Nederlandse jongen is klef. Hoe een relatie zich ontwikkeld is een interactie... is de vrouw in het openbaar afstandelijker, dan zal de man zich hier vaak in schikken, heeft ze openbaar ook het idee dat ze aandacht wil, dan zal de gemiddelde man vaak ook wat kleffer zijn.
Niet elke man is zo, maar daarom is het belangrijk eerst met elkaar te spreken.
Want zoals ik al eerder zei, ik heb een Marokkaanse vriendin gehad, en bijna nog een. Ook vrienden en kennisen hebben Marokkaanse vriendinnen gehad (eentje is er zelfs met een getrouwd geweest).
Maar net als mijn ervaringen zijn ook de jouwe persoonlijk. Het is geen soort van definitieve regel. Wel ben ik met je eens dat een relatie tussen een Marokkaanse vrouw en een Nederlandse man behoorlijk lastiger is, dan andersom. Maar het is niet onmogelijk.
ik weet niet wat voor soort marokkaanse jij aan de haak had geslagen,maar dit is echt verre van werkelijkheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 04:12 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Bullshit.
Zelf heb ik 5 jaar met een relatie gehad met een Marokkaanse meid. Ik ben altijd welkom geweest bij haar ouders thuis. (wel heeft ze pas na een half jaar aan haar ouders verteld dat we een relatie hadden, maar ik ken ook genoeg Nederlandse meiden die daar zo lang mee wachten.) We hebben samen een beeldschone dochter gekregen. Na een tijd ging het gewoon niet meer tussen ons en zijn we uit elkaar gegaan. Zij kon gewoon bij haar ouders weer inwonen en die hebben nooit raar gedaan daarna tegen haar of mij. Inmiddels (8 jaar later) heeft zij een andere (Nederlandse) vriend, waar ze ook een kind van heeft , kom ik nog steeds bij haar ouders over de vloer en haar broer is nog steeds een van mijn beste vrienden, die ik dagelijks zie.
Het is dus gewoon dikke bullshit als iemand beweert dat het bij voorbaat al gedoemd is te mislukken, of dat er problemen van komen. Als jullie elkaar leuk vinden dan hoor je zelf wel van haar of jullie relatie problemen zou geven voor haar familie en als dit toch het geval blijkt te zijn, kunnen jullie altijd nog beslissen of het de moeite waard is om er mee door te gaan, of dat het beter is om te kappen.
hoezo? Past het niet in je straatje?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor soort marokkaanse jij aan de haak had geslagen,maar dit is echt verre van werkelijkheid.
Zal vast wel eens voorkomen, maar is zeker niet de norm. Ik ken ook geen vergelijkbaar voorbeeld uit mijn praktijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hoezo? Past het niet in je straatje?
nee! en die wannabee kaffirs hoef ik niet eens in mijn straatje!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hoezo? Past het niet in je straatje?
Boehoehhwwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nee! en die wannabee kaffirs hoef ik niet eens in mijn straatje!
je woont in Nederland, misschien is integreren iets voor je? of ga weer lekker in het land wonen waar het wel in je straatje pastquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nee! en die wannabee kaffirs hoef ik niet eens in mijn straatje!
Een ongelovige is een ongelovige mattie... of je nu in Nederland of Marokko zit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je woont in Nederland, misschien is integreren iets voor je? of ga weer lekker in het land wonen waar het wel in je straatje past
Ik weet niet wat jouw werkelijkheid is, maar van alle moslims in mijn omgeving (niet alleen Marokkanen, maar ook veel Turken) gedragen er geen zoals jij beweert wat er normaal is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor soort marokkaanse jij aan de haak had geslagen,maar dit is echt verre van werkelijkheid.
We hadden het toch alleen over een Marokkaanse? Ik lees nergens dat ze overtuigd moslima zou moeten zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:14 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Een ongelovige is een ongelovige mattie... of je nu in Nederland of Marokko zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |