abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73653409
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef diepongelukkigg het volgende:

[..]

nou je had gelijk ik maakte inderdaad weinig kans bij haar.
maar jij bent zelf een marokkaanse??zo ja..waarom vallen jullie niet op hollandse jongens???
Omdat dat niet gewenst is jongen,

Sterkte
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:47:54 #77
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73653728
alles kt enter
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:48:26 #78
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_73653741
quote:

[..]

maar jij bent zelf een marokkaanse??zo ja..waarom vallen jullie niet op hollandse jongens???
Omdat wij niet van bontkraagjes houden en niet geloven in allah
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:12:40 #79
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_73654453
quote:

[..]

ahhhhhhhhhhhhh wat jammer nou voor je echt waar.
weet je wat het is,we kunnen heus wel op nls jongens vallen maar die combinatie gaat gewoon moeilijk.
er kwam ooit een keer een nls jongen naar mij toe dat ie mij leuk vond en dat ie heel graag met mij uit wou.
een marokkaanse jongen zou zoiets nooit van je vragen hij weet al zelf dat dat niet zo gaat.
of ook nog eens dat plakkerig gedoe van jullie op straat handje vasthouden etc.
er zijn zo veel verschillen tussen ons beide,dat een relatie tussen beide dat niet aankan.

[ Bericht 0% gewijzigd door nadiaschoonheid op 13-10-2009 18:19:23 ]
pi_73656340
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Ik heb zelf Marokkaans bloed en mijn ouders zouden niet erg gelukkig zijn als er een Nederlander met hun dochter wil trouwen ondanks hij zich bekeerd heeft tot de Islam. Andersom kon het wel dat bv een Nederlands meisje met een Marokkaanse jongen trouwt. Het is gewoon dat ze graag via de mannelijk lijn de Marokkaanse roots erin willen houden en hun dochters willen beschermen.
Wat kortzichtige gedachten goed zeg. Ik vind marrokaanse/iraanse meiden er echt super mooi uitzien maar ik hoef al dat gezeur er echt niet bij.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:45:54 #81
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_73657538
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tip 1: Ontwijk de gehele mannelijke lijn van haar familie.
*proest*
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 03:09:23 #82
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_73670554
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef diepongelukkigg het volgende:
nou mensen ik heb r vandaag aangesproken en dit is wat ze zei:sorry maar ik val niet op hollandse jongens.
ik voel me nu echt verschrikkelijk kut.ik weet niet ho eik dit moet gaan verwerken.nu heb ik juist het gevoel dat ik haar alleen maar nog meer wil.
ik weet niet wat ik moet doen,ik ben normaal niet zo een snelle opgever
maar ik denk dat ik nu helaas geen keus heb,maar aan de ene kant denk ik weer geef het niet op
probeer het op andere manieren ofzo.

wat denken jullie moet ik het laten gaan??
Behoorlijk kloten voor je kerel, maar mijn respect dat je de moed bijeen hebt geraapt en het geprobeerd hebt.

En ergens heeft ze het ook wel netjes opgelost, ze heeft er geen persoonlijke afwijzing van gemaakt. Tja, dat kan dat ze niet op Nederlanders valt. Veel Nederlanders vallen ook niet op negers, of op Aziaten of op dikke of juist dunne mensen. Aantrekkingskracht kent geen politiek correct antwoord. Hoeveel meiden heb jij misschien wel niet afgewezen die superaardig waren, maar waartoe je je niet aangetrokken voelde omdat ze misschien niet blond waren of de dik, teveel puistjes of weet ik wat?

Mij hoor je niet zeggen dat je het direct moet opgeven, maar wat ik je wel wil aanraden is ook andere opties open te houden.

Nogmaals succes!
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 03:20:22 #83
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_73670579
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

ahhhhhhhhhhhhh wat jammer nou voor je echt waar.
weet je wat het is,we kunnen heus wel op nls jongens vallen maar die combinatie gaat gewoon moeilijk.
er kwam ooit een keer een nls jongen naar mij toe dat ie mij leuk vond en dat ie heel graag met mij uit wou.
een marokkaanse jongen zou zoiets nooit van je vragen hij weet al zelf dat dat niet zo gaat.
of ook nog eens dat plakkerig gedoe van jullie op straat handje vasthouden etc.
er zijn zo veel verschillen tussen ons beide,dat een relatie tussen beide dat niet aankan.
Ik geloof niet echt in die laatste zin, niet elke Nederlandse jongen is klef. Hoe een relatie zich ontwikkeld is een interactie... is de vrouw in het openbaar afstandelijker, dan zal de man zich hier vaak in schikken, heeft ze openbaar ook het idee dat ze aandacht wil, dan zal de gemiddelde man vaak ook wat kleffer zijn.
Niet elke man is zo, maar daarom is het belangrijk eerst met elkaar te spreken.
Want zoals ik al eerder zei, ik heb een Marokkaanse vriendin gehad, en bijna nog een. Ook vrienden en kennisen hebben Marokkaanse vriendinnen gehad (eentje is er zelfs met een getrouwd geweest).

Maar net als mijn ervaringen zijn ook de jouwe persoonlijk. Het is geen soort van definitieve regel. Wel ben ik met je eens dat een relatie tussen een Marokkaanse vrouw en een Nederlandse man behoorlijk lastiger is, dan andersom. Maar het is niet onmogelijk.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_73670582
Ik had met een Marokkaanse meid, is wel lastig. We moesten altijd uitkijken dat er geen bekenden (familie/vrienden van haar vader ) in de stad liepen, waardoor dingen zoals hand in hand lopen of elkaar openlijk een kus geven zeer moeilijk werd. Steeds dat stiekem gedoe .. Ze had een Nederlandse moeder, was wel relax. Maar haar vader ( Marokkaans ) wist natuurlijk van niks af, hij wilde dat ze met een Marokkaan iets zou hebben .. of in ieder geval een moslim ...
pi_73670583
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tip 1: Ontwijk de gehele mannelijke lijn van haar familie.
Ja, want alle Marokkaanse familie's zijn hetzelfde

Jij stemt vast op Wilders. Die denkt ook dat alle Marokkanen hetzelfde zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 14 oktober 2009 @ 04:11:48 #86
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_73670657
-edit- : dubbelpost

[ Bericht 98% gewijzigd door Mayhem op 14-10-2009 04:18:14 ]
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  woensdag 14 oktober 2009 @ 04:12:04 #87
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_73670658
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef misteriks het volgende:

[..]

verandert er niets aan. er is wel altijd 1 klojo in de familie die het niet kan pikken. Zelfs 'n neef of oom voelt zich geroepen te strijden voor de eer vd famillie...
Bullshit.
Zelf heb ik 5 jaar met een relatie gehad met een Marokkaanse meid. Ik ben altijd welkom geweest bij haar ouders thuis. (wel heeft ze pas na een half jaar aan haar ouders verteld dat we een relatie hadden, maar ik ken ook genoeg Nederlandse meiden die daar zo lang mee wachten.) We hebben samen een beeldschone dochter gekregen. Na een tijd ging het gewoon niet meer tussen ons en zijn we uit elkaar gegaan. Zij kon gewoon bij haar ouders weer inwonen en die hebben nooit raar gedaan daarna tegen haar of mij. Inmiddels (8 jaar later) heeft zij een andere (Nederlandse) vriend, waar ze ook een kind van heeft , kom ik nog steeds bij haar ouders over de vloer en haar broer is nog steeds een van mijn beste vrienden, die ik dagelijks zie.

Het is dus gewoon dikke bullshit als iemand beweert dat het bij voorbaat al gedoemd is te mislukken, of dat er problemen van komen. Als jullie elkaar leuk vinden dan hoor je zelf wel van haar of jullie relatie problemen zou geven voor haar familie en als dit toch het geval blijkt te zijn, kunnen jullie altijd nog beslissen of het de moeite waard is om er mee door te gaan, of dat het beter is om te kappen.
pi_73670663
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef diepongelukkigg het volgende:

[..]

ben ik ook zie mijn naam
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:48:21 #89
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73672847
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 03:21 schreef Mr.Chippie het volgende:
Steeds dat stiekem gedoe ..
Dat is toch juist het leuke? Het is voor Marokkanen zelf overigens niet anders hoor. Het is niet alsof je dan wel vrijuit met elkaar kan staan zoenen in de stad en de hele wereld kan laten zien dat je een relatie hebt.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:30:05 #90
273257 nadiaschoonheid
pi_73673709
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 03:20 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Ik geloof niet echt in die laatste zin, niet elke Nederlandse jongen is klef. Hoe een relatie zich ontwikkeld is een interactie... is de vrouw in het openbaar afstandelijker, dan zal de man zich hier vaak in schikken, heeft ze openbaar ook het idee dat ze aandacht wil, dan zal de gemiddelde man vaak ook wat kleffer zijn.
Niet elke man is zo, maar daarom is het belangrijk eerst met elkaar te spreken.
Want zoals ik al eerder zei, ik heb een Marokkaanse vriendin gehad, en bijna nog een. Ook vrienden en kennisen hebben Marokkaanse vriendinnen gehad (eentje is er zelfs met een getrouwd geweest).

Maar net als mijn ervaringen zijn ook de jouwe persoonlijk. Het is geen soort van definitieve regel. Wel ben ik met je eens dat een relatie tussen een Marokkaanse vrouw en een Nederlandse man behoorlijk lastiger is, dan andersom. Maar het is niet onmogelijk.

voor mij is het wel onmogelijk hoor,ik hoef echt geen nls jongen al zou ik zooooo verliefd op hem zijn dan nog zou ik er absoluut geen werk van maken.ik weet dat dat voor mij gewoon niet gaat ik hoef geen jongen die iedere keer vragen stelt van waarom mag je dit niet en waarom kan dat niet.
bij een marokkaanse jongen hoef ik die uitleg niet te geven,hij zal zulke vragen ook nooit stellen.wat ik weet ,weet hij ook.
wat het belangrijkste is is natuurlijk het geloof,bv als ik mijn salaat moet verichten(bidden)dan moet hij dat ook doen,en zolang dat niet het geval is,hoef ik die man/jongen niet te kennen.

en wat betreft dat stiekem gedoe,dat stiekem gedoe is er ook als we relatie met een marokkaanse jongen hebben,is echt niet alleen toevallig als het een nls jongen is.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:31:39 #91
273257 nadiaschoonheid
pi_73673754
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 04:12 schreef Mayhem het volgende:

[..]

Bullshit.
Zelf heb ik 5 jaar met een relatie gehad met een Marokkaanse meid. Ik ben altijd welkom geweest bij haar ouders thuis. (wel heeft ze pas na een half jaar aan haar ouders verteld dat we een relatie hadden, maar ik ken ook genoeg Nederlandse meiden die daar zo lang mee wachten.) We hebben samen een beeldschone dochter gekregen. Na een tijd ging het gewoon niet meer tussen ons en zijn we uit elkaar gegaan. Zij kon gewoon bij haar ouders weer inwonen en die hebben nooit raar gedaan daarna tegen haar of mij. Inmiddels (8 jaar later) heeft zij een andere (Nederlandse) vriend, waar ze ook een kind van heeft , kom ik nog steeds bij haar ouders over de vloer en haar broer is nog steeds een van mijn beste vrienden, die ik dagelijks zie.

Het is dus gewoon dikke bullshit als iemand beweert dat het bij voorbaat al gedoemd is te mislukken, of dat er problemen van komen. Als jullie elkaar leuk vinden dan hoor je zelf wel van haar of jullie relatie problemen zou geven voor haar familie en als dit toch het geval blijkt te zijn, kunnen jullie altijd nog beslissen of het de moeite waard is om er mee door te gaan, of dat het beter is om te kappen.
ik weet niet wat voor soort marokkaanse jij aan de haak had geslagen,maar dit is echt verre van werkelijkheid.
pi_73673914
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

ik weet niet wat voor soort marokkaanse jij aan de haak had geslagen,maar dit is echt verre van werkelijkheid.
hoezo? Past het niet in je straatje?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:45:15 #93
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73674156
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Zal vast wel eens voorkomen, maar is zeker niet de norm. Ik ken ook geen vergelijkbaar voorbeeld uit mijn praktijk.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:00:33 #94
273257 nadiaschoonheid
pi_73674633
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

nee! en die wannabee kaffirs hoef ik niet eens in mijn straatje!
pi_73678148
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 14-10-2009 12:50:43 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:37:23 #96
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_73679712
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Boehoehhww
Ga lekker bidden met die nutteloze overtuigingen van je
pi_73680703
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

je woont in Nederland, misschien is integreren iets voor je? of ga weer lekker in het land wonen waar het wel in je straatje past
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:14:22 #98
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73680788
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

je woont in Nederland, misschien is integreren iets voor je? of ga weer lekker in het land wonen waar het wel in je straatje past
Een ongelovige is een ongelovige mattie... of je nu in Nederland of Marokko zit.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:38:33 #99
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_73681488
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw werkelijkheid is, maar van alle moslims in mijn omgeving (niet alleen Marokkanen, maar ook veel Turken) gedragen er geen zoals jij beweert wat er normaal is.
Dus misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan of de mensen in jouw omgeving niet gewoon achterlopen wat integratie betreft?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:43:27 #100
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_73681632
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:14 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Een ongelovige is een ongelovige mattie... of je nu in Nederland of Marokko zit.
We hadden het toch alleen over een Marokkaanse? Ik lees nergens dat ze overtuigd moslima zou moeten zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')