quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tip 1: Ontwijk de gehele familie.
ben ik ook zie mijn naamquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou me diep ongelukkig voelen als ik jou was!
ik heb dus van vrienden gehoord dat ze inderdaad heel wat broers heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef geelkuikentje het volgende:
Tip 2: Kap met verliefdheid op een Marokkaanse meid.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef geelkuikentje het volgende:
ervaring mee??quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef geelkuikentje het volgende:
De aantrekkingskracht van iets onbereikbaars?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:34 schreef diepongelukkigg het volgende:
normaal val ik alleen op blond ik weet niet wat me bezielt
Gelukkig niet maar er is nogal een cultuurverschil tussen een Hollandse vent (wat ik gok wat jij bent) en een Marokkaanse dame. En de mannelijke Marokkanen (die je er gratis bijkrijgt) zijn ook niet altijd de fijnste mensen.quote:
Ik heb zelf Marokkaans bloed en mijn ouders zouden niet erg gelukkig zijn als er een Nederlander met hun dochter wil trouwen ondanks hij zich bekeerd heeft tot de Islam. Andersom kon het wel dat bv een Nederlands meisje met een Marokkaanse jongen trouwt. Het is gewoon dat ze graag via de mannelijk lijn de Marokkaanse roots erin willen houden en hun dochters willen beschermen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef o.us het volgende:
Word moslim en haal minimaal een HBO-diploma. Dan gaan zij jou mogen.
zijn die marokkaanse dames echt zo onbereikbaar??quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:39 schreef mgerben het volgende:
[..]
De aantrekkingskracht van iets onbereikbaars?
Ze weet van niks? Zeker kappenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
zijn die marokkaanse dames echt zo onbereikbaar??
raad je me aan om het voor me te houden.want ze weet van niks.
soms denk ik wel dat ik dat risico wel wil nemen om haar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Gelukkig niet maar er is nogal een cultuurverschil tussen een Hollandse vent (wat ik gok wat jij bent) en een Marokkaanse dame. En de mannelijke Marokkanen (die je er gratis bijkrijgt) zijn ook niet altijd de fijnste mensen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ze weet van niks? Zeker kappen
zelf ziet ze er erg westers uit,ze draagt geen doekje en ze heeft altijd hele mooie kleding aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Kassaa het volgende:
Het is wel de moeite waard om uit te zoeken of ze thuis nog helemaal onder de plak zit en je te maken hebt met heel conservatieve religieuze ouders of dat ze gewoon verwesterd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |