quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tip 1: Ontwijk de gehele familie.
ben ik ook zie mijn naamquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou me diep ongelukkig voelen als ik jou was!
ik heb dus van vrienden gehoord dat ze inderdaad heel wat broers heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef geelkuikentje het volgende:
Tip 2: Kap met verliefdheid op een Marokkaanse meid.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef geelkuikentje het volgende:
ervaring mee??quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef geelkuikentje het volgende:
De aantrekkingskracht van iets onbereikbaars?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:34 schreef diepongelukkigg het volgende:
normaal val ik alleen op blond ik weet niet wat me bezielt
Gelukkig niet maar er is nogal een cultuurverschil tussen een Hollandse vent (wat ik gok wat jij bent) en een Marokkaanse dame. En de mannelijke Marokkanen (die je er gratis bijkrijgt) zijn ook niet altijd de fijnste mensen.quote:
Ik heb zelf Marokkaans bloed en mijn ouders zouden niet erg gelukkig zijn als er een Nederlander met hun dochter wil trouwen ondanks hij zich bekeerd heeft tot de Islam. Andersom kon het wel dat bv een Nederlands meisje met een Marokkaanse jongen trouwt. Het is gewoon dat ze graag via de mannelijk lijn de Marokkaanse roots erin willen houden en hun dochters willen beschermen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef o.us het volgende:
Word moslim en haal minimaal een HBO-diploma. Dan gaan zij jou mogen.
zijn die marokkaanse dames echt zo onbereikbaar??quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:39 schreef mgerben het volgende:
[..]
De aantrekkingskracht van iets onbereikbaars?
Ze weet van niks? Zeker kappenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
zijn die marokkaanse dames echt zo onbereikbaar??
raad je me aan om het voor me te houden.want ze weet van niks.
soms denk ik wel dat ik dat risico wel wil nemen om haar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Gelukkig niet maar er is nogal een cultuurverschil tussen een Hollandse vent (wat ik gok wat jij bent) en een Marokkaanse dame. En de mannelijke Marokkanen (die je er gratis bijkrijgt) zijn ook niet altijd de fijnste mensen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ze weet van niks? Zeker kappen
zelf ziet ze er erg westers uit,ze draagt geen doekje en ze heeft altijd hele mooie kleding aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Kassaa het volgende:
Het is wel de moeite waard om uit te zoeken of ze thuis nog helemaal onder de plak zit en je te maken hebt met heel conservatieve religieuze ouders of dat ze gewoon verwesterd is.
ik heb gehoord dat marokkaanse famillies veel erger zijn dan de turkse??quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Litso het volgende:
Het valt te doen, maar het is niet gemakkelijk. Afhankelijk van hoe streng ze zelf ook is, en hoe streng haar familie is.
Ik heb nu ruim 3 jaar een relatie met een Turkse dame, en zelfs ondanks niet extreem strenge omgeving (maar toch nog steeds wel traditioneel in een boel opzichten) is het behoorlijk lastig op sommige punten. Het geheimhouden is echt de naarste kant ervan, geloof dat maar van me
. Bedenk je goed of het je zoveel moeite waard is, voor mij was dat het in elk geval wel.
Kleding zegt niks. Die over-dramatische geklede moslima's zijn er zelf opgewezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
zelf ziet ze er erg westers uit,ze draagt geen doekje en ze heeft altijd hele mooie kleding aan
wat onze nederlandse meiden ook dragen.
ik kan natuurlijk niet weten hoe het thuis is.
hoop dat ik daar de kans wel voor krijg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Ruud het volgende:
Tip 3 (indien je tip 2 niet volgt): niet voortplanten!
Dan zou ik er sowieso al klaar mee zijn, geloof ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Litso het volgende:
Het geheimhouden is echt de naarste kant ervan, geloof dat maar van me.
Dat kan denk ik wel een boel schelen, zó streng zijn ze dus misschien niet inderdaad. Maar dan nog, je weet pas hoe streng ze zijn als je haar ernaar vraagtquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
zelf ziet ze er erg westers uit,ze draagt geen doekje
ik vraag me echt af waaromquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Het is gewoon dat ze graag via de mannelijk lijn de Marokkaanse roots erin willen houden
Nogmaals, het is maar hoeveel je er voor over hebt iddquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dan zou ik er sowieso al klaar mee zijn, geloof ik.
Oorspronkelijk waarschijnlijk omdat de Islam zegt dat een man wel met een vrouw met een ander geloof (mits christelijk of joods) mag trouwen, maar niet andersom. Hoe dat zit met bekeerlingen weet ik niet, maar ik denk dat inderdaad wel in de cutuur is geslopen dat het 'erfgoed' behouden moet worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef misteriks het volgende:
[..]
ik vraag me echt af waaromzeg me niet dat ze trots zijn ...
![]()
![]()
![]()
ik zou er ook mee kappen TS, die lui verliezen alle redelijkheid wanneer je aan hun vrouwen zit. Ik ken zo'n koppel dat al 5jaar ondergedoken leeft, uit angst voor represailles van haar broers (als deze 'n keer op vrije voeten zijn )
verandert er niets aan. er is wel altijd 1 klojo in de familie die het niet kan pikken. Zelfs 'n neef of oom voelt zich geroepen te strijden voor de eer vd famillie...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Kassaa het volgende:
Het is wel de moeite waard om uit te zoeken of ze thuis nog helemaal onder de plak zit en je te maken hebt met heel conservatieve religieuze ouders of dat ze gewoon verwesterd is.
ze zijn toch allemaal hetzelfde neem ik aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Sjaakmat het volgende:
Beetje weinig info over de dame in kwestie TS. De ene Marokkaanse is de andere niet hè. Er bestaat geen algemene gebruiksaanwijzing ofzo.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
ze zijn toch allemaal hetzelfde neem ik aan.
Neh, de Marokkanen hier zijn heel erg religieus, islamitisch en bezorgen overal een slechte naam.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar Nederlanders en andere niet-Marokkanen die met Marokkaanse vrouwen zijn getrouwd hoor en die zijn allemaal gewoon welkom bij de familie thuis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Oorspronkelijk waarschijnlijk omdat de Islam zegt dat een man wel met een vrouw met een ander geloof (mits christelijk of joods) mag trouwen, maar niet andersom. Hoe dat zit met bekeerlingen weet ik niet, maar ik denk dat inderdaad wel in de cutuur is geslopen dat het 'erfgoed' behouden moet worden.
Goed topic wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
met haar wil ik wel sterven
zijn die zeker moslim geworden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar Nederlanders en andere niet-Marokkanen die met Marokkaanse vrouwen zijn getrouwd hoor en die zijn allemaal gewoon welkom bij de familie thuis.
Tuurlijk wel mattie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef diepongelukkigg het volgende:
maar dus niemand die ooit iets met een marokkaanse heeft gehad??
Ik wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef diepongelukkigg het volgende:
maar dus niemand die ooit iets met een marokkaanse heeft gehad??
ja hoe doe ik dat,dat is ook een ander probleemquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Zie eerst maar is uit te zoeken of ze jou ook ziet zitten. Dat lijkt me het belangrijkste op dit moment.
Als je wil trouwen en een goede relatie met de ouders/familie wilt opbouwen ontkom je daar inderdaad niet aan. Doe je dit niet dan zijn er misschien enkelen voor wie dit acceptabel zou zijn, maar dan moet je wel heel goed zoeken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
zijn die zeker moslim geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |