Hoe weet je dan zo zeker dat ze iets met jou wil als je haar nog niet eens durft aan te spreken? Volgens mij is dit gewoon een storm in een glas water.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
ja hoe doe ik dat,dat is ook een ander probleem
durf niet op haar af te stappen.
Als je dat al niet durft dan houdt het snel op he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef diepongelukkigg het volgende:
Ik ken genoeg christenen die op zondag een glas wijn drinkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar Nederlanders en andere niet-Marokkanen die met Marokkaanse vrouwen zijn getrouwd hoor en die zijn allemaal gewoon welkom bij de familie thuis.
Ik sprak je ook niet tegen ofzo hoor... Al kan ik me voorstellen dat je het zo opvat - Ik quote je en zet er eenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ken genoeg christenen die op zondag een glas wijn drinken
Ik legde alleen uit hoe volgens mij die regel mbt trouwen en andere geloven zat
Heh, okquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ik sprak je ook niet tegen ofzo hoor... Al kan ik me voorstellen dat je het zo opvat - Ik quote je en zet er eenbij - maar ik bedoelde mijn post meer als aanvulling op de jouwe.
Leuk dat jullie nog steeds samen zijn trouwens... ik vroeg me dat toevallig een paar dagen geleden nog af
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
zelf ziet ze er erg westers uit,ze draagt geen doekje en ze heeft altijd hele mooie kleding aan
wat onze nederlandse meiden ook dragen.
ik kan natuurlijk niet weten hoe het thuis is.
iritant dat eindeloze gezeik van jou: vind ze me wel leuk? wat moet ik doen? wat ga ik doen? en hoe moet ik doen? zeikerd pffff GA dan eens es wat doen dan hier komen zeiken. Als je haar echt leuk vind, zorg dan dat ze het weet en doe anders een geheimelijke relatie. Anders gewoon haar uit je hoofd houden en kappen met dit jankerige gezeik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef diepongelukkigg het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op danquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef diepongelukkigg het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:30 schreef diepongelukkigg het volgende:
ik weet alleen niet hoe ik dit aan moet pakken
heeft er iemand hier ervaring mee.
normaal heb ik nooit moeite met het opstappen naar de meiden
maar nu moet ik toch ff slikken.
wat moet ik hier nou mee iemand raad??
veel succes!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef diepongelukkigg het volgende:
bedankt allemaal voor jullie reacties,jullie zijn top.
ik heb heel goed nagedacht en ga al mijn moed bij elkaar verzamelen
ik spreek haar vandaag nog aan,ik laat jullie weten hoe het is gegaan.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
maak je niet zo druk het zijn ook maar normale meiden hoor
ga gewoon naar haar toe en vertel wat je van haar vindt.
al moet ik zeggen dat je heel weinig kans maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |