Nee hoor, meer dan genoeg moois hier. Zeker in de zomer, dan lijkt echt 80% van de Nederlandse dames lekker te zijnquote:
Nee hoor, lopen daar ook zat prachtige brunnettes rondquote:
Al is dat ook niet altijd alles..quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee hoor, meer dan genoeg moois hier. Zeker in de zomer, dan lijkt echt 80% van de Nederlandse dames lekker te zijn
Met 13 graden lopen de dames daar nog met hotpants aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee hoor, meer dan genoeg moois hier. Zeker in de zomer, dan lijkt echt 80% van de Nederlandse dames lekker te zijn
dvdtje en geen vhs-je dus?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al is dat ook niet altijd alles..
* DjRex89 denkt aan Jochem Myjer: "WOW wat een mooi karakter!"
Ik vertrek morgen denk ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met 13 graden lopen de dames daar nog met hotpants aan
quote:
Oh?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef Messenga het volgende:
Volgens mij had ik hier een post met ' pics?'
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Puala het volgende:
gesprek geslaagd
![]()
met ontzettend veel lof
![]()
mijn plan wordt uitgevoerd
![]()
blij
Gefeliciteerd dan maar hequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Puala het volgende:gesprek geslaagd
![]()
met ontzettend veel lof
![]()
![]()
blij
Prepare for mayhem?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Puala het volgende:gesprek geslaagd
![]()
met ontzettend veel lof
![]()
![]()
blij
Wat voor pics wil je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef jna het volgende:
POST DAN OOK PICS
in plaats van die OP die niet werkt
nou je het zegt, * brtausi staat er zelfs niet inquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat voor pics wil je?
En die OP is drama ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |