Ik zeik niet over ABBA, ik zeik over hun tweede plaats in de beste artiesten aller tijden. Zowel ABBA als Oasis horen daar niet in thuis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die zeiken over ABBA maar zelf Oasis luisteren.![]()
![]()
dont fuck with abba stomme mongool!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef TNA het volgende:
Goed, Nederlanders hebben The Beatles tot beste artiest aller tijden uitgeroepen. Dat lijkt me terecht. Maar wat lees ik daarna? Fucking ABBA is tweede geworden. ABBA! De favoriete band van Jan-Peter BalkenendeEn dan nota bene GUUS MEEUWIS op de vijfde plaats. Er zijn eindeloos veel goede, alom gerespecteerde bands in de muziekgeschiedenis, staan ABBA en Guus Meeuwis in de top 5. Wat een achterlijke lijst. Hell, het valt me nog meer dat Zanger Bob met zijn plofkop niet bovenaan staat.
Klacht: Nederlanders en hun walgelijke muzieksmaak
disclaimer: ja, ik ben fan van oasis, maar vind niet dat ze in de top 10 horen.
hij luistert oasis, geen lil waynequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dont fuck with abba stomme mongool!
Abba is muziek gemaakt door componisten, en is niet een bijmekaar geraapte zooitje aan akkoorden met een kunstmatige beat eronder. Ik heb diepste respect voor Abba, het is misschien wat zoetsappig, maar muzikaal zit het perfect in mekaar..
Dus luistert paupert.. ga maar lekker met je homoface naar lil wayne luisteren
Dat dus, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef TNA het volgende:
Topic hoort trouwens in KLB. Is dat ook nog eens mislukt
Aangezien Nederlanders muzikaal gezien een paupervolk zijn, staan ze vast heel hoog op die lijst!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoeveelste stonden Jan Smit en Nick & Simon?!
Nee hoor er komt wel goede muziek uit NL:quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:26 schreef feelsgoodman het volgende:
Sub klacht: Nederlandstalige muziek.
Abba is je reinste pop, simpele deuntjes met simpele teksten, amper diepgang, puur gemaakt om het grote publiek aan te spreken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dont fuck with abba stomme mongool!
Abba is muziek gemaakt door componisten, en is niet een bijmekaar geraapte zooitje aan akkoorden met een kunstmatige beat eronder. Ik heb diepste respect voor Abba, het is misschien wat zoetsappig, maar muzikaal zit het perfect in mekaar..
Jammer van je uiterst trieste taalgebruik, maar je hebt een punt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Kalebatz het volgende:
motörhead dat zijn pas bazen en bazen hebben altijd een gedeelde eerste plaats met bazen van slayer en de individuen van abba zijn immers geen bazen maar daarentegen wel doorgefokte kruisingen tussen bavianen en boney m. Immers kan niet iedereen een baas zijn.
Lemmy is alleen al gaaf vanwege al die tumoren op zijn gezichtquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Kalebatz het volgende:
motörhead dat zijn pas bazen en bazen hebben altijd een gedeelde eerste plaats met bazen van slayer en de individuen van abba zijn immers geen bazen maar daarentegen wel doorgefokte kruisingen tussen bavianen en boney m. Immers kan niet iedereen een baas zijn.
Hé wat jammer nu, dacht juist uiterst intelligent over te komenquote:[..]
Jammer van je uiterst trieste taalgebruik, maar je hebt een punt.
WTF is er met jou aan de hand dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef Airlocker het volgende:
# Katie Melua
# KT Tunstall
# The Verve
# Creedence Clearwater Revival
# Garbage
# Bob Dylan
# Cat Stevens
# The Lovin' Spoonful
# Guns N' Roses
# Eric Clapton
# Fatboy Slim
# Voicst
# The Rolling Stones
# Alanis Morissette
# Amy Winehouse
# Ben Folds Five
# Boudewijn de Groot
# Ilse DeLange
# Jamiroquai
# Lenny Kravitz
# Marilyn Manson
# Nirvana
# The Offspring
# John Lennon
# George Harrison
# Anouk
# Electric Six
# Jimi Hendrix
Alleen ouwe lullen luisteren daar naarquote:
Of mensen die ze geweldig vinden want ze hebben oh zo veel bijgedragen aan de muziekwereld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Alleen ouwe lullen luisteren daar naar
Toch kun je daar niet zoveel van ontkennen, immers is elke jaren 60/70 band van invloed geweest op de muziek van nu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Of mensen die ze geweldig vinden want ze hebben oh zo veel bijgedragen aan de muziekwereld.
"Zonder The Beatles bestonden de bands die jij luistert nu niet hoor!!!"
Krijg je dat non argument weer.
de enige diepgang die jij kan vinden is de anus van je vriend want je hebt geen verstand van muziekquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Abba is je reinste pop, simpele deuntjes met simpele teksten, amper diepgang, puur gemaakt om het grote publiek aan te spreken.
[..]
Jammer van je uiterst trieste taalgebruik, maar je hebt een punt.
Dat maakt hun muziek nog niet heel geniaal. Tenslotte zijn ook zij beïnvloed geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:53 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Toch kun je daar niet zoveel van ontkennen, immers is elke jaren 60/70 band van invloed geweest op de muziek van nu.
"Friday night and the lights are lowquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
de enige diepgang die jij kan vinden is de anus van je vriend want je hebt geen verstand van muziek
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef Airlocker het volgende:
# Katie Melua
# KT Tunstall
# The Verve
# Garbage
# Bob Dylan
# Cat Stevens
# The Lovin' Spoonful
# Guns N' Roses
# Eric Clapton
# Fatboy Slim
# Voicst
# The Rolling Stones
# Alanis Morissette
# Amy Winehouse
# Ben Folds Five
# Boudewijn de Groot
# Ilse DeLange
# Jamiroquai
# Lenny Kravitz
# Marilyn Manson
# Nirvana
# The Offspring
# John Lennon
# George Harrison
# Anouk
# Electric Six
# Jimi Hendrix
motorhead is kontmuziekquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Kalebatz het volgende:
Jij doet zeker aan poepsexquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef Airlocker het volgende:
# Katie Melua
# KT Tunstall
# The Verve
# Garbage
# Bob Dylan
# Cat Stevens
# The Lovin' Spoonful
# Guns N' Roses
# Eric Clapton
# Fatboy Slim
# Voicst
# The Rolling Stones
# Alanis Morissette
# Amy Winehouse
# Ben Folds Five
# Boudewijn de Groot
# Ilse DeLange
# Jamiroquai
# Lenny Kravitz
# Marilyn Manson
# Nirvana
# The Offspring
# John Lennon
# George Harrison
# Anouk
# Electric Six
# Jimi Hendrix
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef Paul het volgende:
Als Abba weinig luisteraars had gehad was het opeens keihipjes geweest
QFTquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:13 schreef misteriks het volgende:
Nederland is cultureel sowieso een achtergesteld gebied
helemaal mee eens, geen 1 nederlandse band/zanger/w/e hoort in de top 10 het dichtste bij komt golden earring dan nog.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef TNA het volgende:
Goed, Nederlanders hebben The Beatles tot beste artiest aller tijden uitgeroepen. Dat lijkt me terecht. Maar wat lees ik daarna? Fucking ABBA is tweede geworden. ABBA! De favoriete band van Jan-Peter BalkenendeEn dan nota bene GUUS MEEUWIS op de vijfde plaats. Er zijn eindeloos veel goede, alom gerespecteerde bands in de muziekgeschiedenis, staan ABBA en Guus Meeuwis in de top 5. Wat een achterlijke lijst. Hell, het valt me nog meer dat Zanger Bob met zijn plofkop niet bovenaan staat. Natuurlijk, smaken verschillen, maar Guus fucking Meeuwis hoort NIET in de top 10 beste artiesten aller tijden
Klacht: Nederlanders en hun walgelijke muzieksmaak
disclaimer: ja, ik ben fan van oasis, maar vind niet dat ze in de top 10 horen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zullen we samen in een discussiegroepje? Ik kan nog wat leren van je retoriek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Onnoman het volgende:
In nederland zijn nu eenmaal teveel paupers
neequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef Litso het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zullen we samen in een discussiegroepje? Ik kan nog wat leren van je retoriek.
Pink Floyd vind ik dus weer over ratedquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:58 schreef Arn0 het volgende:
Abba is, op The Beatles na, wel de best verkopende band. Ikzelf luister er ook naar, maar van mij had Pink Floyd gerust op #2 mogen staan. (of toch tenminste in de top tien)
typisch gevalletje van géén smaak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
WTF is er met jou aan de hand dan?
Ik wachtte al op je post.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef Siniti het volgende:
The Beatles de beste band aller tijden
Waar gaat dit heen
noem jij eens wat dan wat er volgens jou in hoort te staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef Siniti het volgende:
The Beatles de beste band aller tijden
Waar gaat dit heen
De beste band aller tijden behoort op zijn minst zijn respectievelijke instrumenten beter dan gemiddeld kunnen bespelenquote:
Pink Floydquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef leeell het volgende:
[..]
noem jij eens wat dan wat er volgens jou in hoort te staan
Beatles Newbies in de housequote:
Toen ik hem quotte had ie et ook al verandertquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Moeilijk he, in het juiste topic posten?
Het is de schuld van de opzwepende melodieën van ABBA. Echt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Moeilijk he, in het juiste topic posten?
Dat deden ze ook. Perfect zeker niet, maar boven gemiddelde? Sure. Als het nu een "meest geniale band" enquete was, hadden The Beatles niet op #1 gehoord nee maar de invloed die ze teweeg hebben gebracht en daarnaast (maar dat is dan weer een persoonlijke mening, die overigens veel mensen blijkbaar delen) maakten ze heerlijke muziek dus ja ik vind de uitslag terecht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:17 schreef Siniti het volgende:
De beste band aller tijden behoort op zijn minst zijn respectievelijke instrumenten beter dan gemiddeld kunnen bespelen
En toch zijn de Rolling Stones beterquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat deden ze ook. Perfect zeker niet, maar boven gemiddelde? Sure. Als het nu een "meest geniale band" enquete was, hadden The Beatles niet op #1 gehoord nee maar de invloed die ze teweeg hebben gebracht en daarnaast (maar dat is dan weer een persoonlijke mening, die overigens veel mensen blijkbaar delen) maakten ze heerlijke muziek dus ja ik vind de uitslag terecht.
Als je als band 1 miljard platen kan verkopen..
Wat ik van de Beatles heb gehoord is qua instrumentatie niet meer dan gemiddeld, behalve de solo op While My Guitar Gently Weeps die door Clapton is ingespeeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat deden ze ook. Perfect zeker niet, maar boven gemiddelde? Sure. Als het nu een "meest geniale band" enquete was, hadden The Beatles niet op #1 gehoord nee maar de invloed die ze teweeg hebben gebracht en daarnaast (maar dat is dan weer een persoonlijke mening, die overigens veel mensen blijkbaar delen) maakten ze heerlijke muziek dus ja ik vind de uitslag terecht.
Als je als band 1 miljard platen kan verkopen..
Mwah, ik vind het goed gespeeld. Maar langs de andere kant is mijn muzikale kennis qua techniek vrij beperkt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat ik van de Beatles heb gehoord is qua instrumentatie niet meer dan gemiddeld, behalve de solo op While My Guitar Gently Weeps die door Clapton is ingespeeld.
Invloed klopt, heerlijke muziek is inderdaad mening, die deel ik niet met de rest van Nederland. En nu lijkt het me handig met deze discussie te stoppen omdat we er toch nooit uitkomen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
We kunnen beter over Live at Pompeii praten
Toch lief dat je mijn twee favoriete bands hebt gespaardquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef Airlocker het volgende:
# Katie Melua
# KT Tunstall
# The Verve
# Garbage
# Bob Dylan
# Cat Stevens
# The Lovin' Spoonful
# Guns N' Roses
# Eric Clapton
# Fatboy Slim
# Voicst
# The Rolling Stones
# Alanis Morissette
# Amy Winehouse
# Ben Folds Five
# Boudewijn de Groot
# Ilse DeLange
# Jamiroquai
# Lenny Kravitz
# Marilyn Manson
# Nirvana
# The Offspring
# John Lennon
# George Harrison
# Anouk
# Electric Six
# Jimi Hendrix
Maar de helft van je favoriete band staat er wel tussen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Toch lief dat je mijn twee favoriete bands hebt gespaard
quote:
snoop alleen in top 10 van beste cabaretiersquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:37 schreef RickoKun het volgende:jezus wat een noobs hier idd.
Iedereen weet dat Snoop (Doggy) Dog(g) op nr 1 moet staan en niet die beatles homo's
En dan te bedenken dat Ringo Starr niet in mijn lijstje staatquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar de helft van je favoriete band staat er wel tussen.
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
![]()
Heb je hem ondertussen al volledig gezien?
Hahaquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
NeeKan alleen de Director's Cut vinden op de interwebs
En nu vind ik het origineel wel ineens in 3 seconden
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:50 schreef Lil.Q94 het volgende:
Terechte klacht, een top 10 beste artiesten hoort er (ongeveer) zo uit te zien :
1.) 2Pac.
2.) 50Cent.
3.) Eminem.
4.) Lil' Wayne.
5.) T-Pain.
6.) Biggie Smalls.
7.) Nino.
8.) Kempi.
9.) RBDjan.
10.) Appa.
Wat is daar grappig aan?quote:
doe niet zo serieusquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:50 schreef Lil.Q94 het volgende:
Terechte klacht, een top 10 beste artiesten hoort er (ongeveer) zo uit te zien :
1.) 2Pac.
2.) 50Cent.
3.) Eminem.
4.) Lil' Wayne.
5.) T-Pain.
6.) Biggie Smalls.
7.) Nino.
8.) Kempi.
9.) RBDjan.
10.) Appa.
Forum Opties | |
---|---|