En snel een beetje!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef OeJ het volgende:
1990 belde...ze willen hun spelshow terug.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Masmeijer
Profvoetballer, zanger, presentator. De voorloper van Hans Kraay Jr.
Dat was wel heel toevallig van jullie 2quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Masmeijer
Profvoetballer, zanger, presentator. De voorloper van Hans Kraay Jr.
Denktank, met het befaamde Kas van Iersel-huppeltje. Keek ik erg vaak, maar Boggle iig niet. Met Dodi Apeldoornquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:51 schreef Tommeke het volgende:
Haha Boggle, met zo'n stok om die stenen terug te halen ofzo
Hoe ging dat ook alweer? Ik keek dat vroeger vet vaak, net als Denktank en Lucky Letters_
Klopt, dat was Frank Kramer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:01 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Boggle![]()
Maar euh....Franky Masmeijer was helemaal niet van Boggle
Jaaa...of Henk Mouwe met z'n snor. Godver wat een onderschatte helden heeft de NCRV toch eigenlijk voortgebrachtquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, dat was Frank Kramer.
Ook zo'n held
Klopt. Frank Kramer toch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef LambertoBava het volgende:
Overigens heeft Frank Masmeijer het nooit gepresenteerd.
fyi: Masmeijer is al meer dan anderhalf decennium niet meer op de buis, dus dat 'ie dat wel was geweest met Boggle is 'nogal' vergezocht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Frank Kramer toch.
Maar Frank Masmeijer was een beter optie geweest. Dan was de show nu nog op de buis.
Je haalt 2 dingen door elkaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:16 schreef LambertoBava het volgende:
fyi: Masmeijer is al meer dan anderhalf decennium niet meer op de buis, dus dat 'ie dat wel was geweest met Boggle is 'nogal' vergezocht.
Of bij dezelfde kapper als Cor Lemsquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
Je zal maar bij Frank Masmeijer en Frank Kramer in het voetbalteam zitten
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Boggle, dat was toch ook met die blokken en dat "stokje" om bij elkaar te rapen?
Afstemmen of inschakelen, boertje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
WTF stem je zojuist om 14:30 in
Wat? JIJ haalt 2 dingen door elkaar, namelijk Masmeijer en Kramer. En jij zit toch te lullen dat Boggle nog op TV was geweest als Masmeijer presentator was? Ik vertel je net dat Masmeijer al 15 jaar niks meer voor de televisie doet. Denk je dat dat is omdat 'ie zo gewild was?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je haalt 2 dingen door elkaar.
Dat dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:22 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Hij stemde in om boggle te kijken. As the world turns is namelijk ook op TV
Here, take this chillpill. Hope it makes you feel alright.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
Wat? JIJ haalt 2 dingen door elkaar, namelijk Masmeijer en Kramer. En jij zit toch te lullen dat Boggle nog op TV was geweest als Masmeijer presentator was? Ik vertel je net dat Masmeijer al 15 jaar niks meer voor de televisie doet. Denk je dat dat is omdat 'ie zo gewild was?
En Kramer is een nog 10 keer zo grote debiel als Masmeijer, getuige die ongelooflijke onzin die 'ie als commentaar geeft bij eurosport, m.n. voetbalwedstrijden. Maar goed, voor een mongool als jij zal dat inderdaad wel een 'baas' zijn.
Nee nee nee. Je begrijpt het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
Wat? JIJ haalt 2 dingen door elkaar, namelijk Masmeijer en Kramer. En jij zit toch te lullen dat Boggle nog op TV was geweest als Masmeijer presentator was? Ik vertel je net dat Masmeijer al 15 jaar niks meer voor de televisie doet. Denk je dat dat is omdat 'ie zo gewild was?
En Kramer is een nog 10 keer zo grote debiel als Masmeijer, getuige die ongelooflijke onzin die 'ie als commentaar geeft bij eurosport, m.n. voetbalwedstrijden. Maar goed, voor een mongool als jij zal dat inderdaad wel een 'baas' zijn.
Owwww, in de zin van "Ok, mama, wat jij wil. Zal ik je ekster ogen verzorgen?"quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:22 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Hij stemde in om boggle te kijken. As the world turns is namelijk ook op TV
Neen. Ende neen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:27 schreef Gabbylicious het volgende:
Moet je nagaan dat we over een jaar of 10/15 ook Hans Kraaij Jr. adoratie-topics gaan maken.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
BoWa, waarom pik je mijn topic:
Held: Frank Masmeijer
Hans als voetballer was alquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:27 schreef Gabbylicious het volgende:
Moet je nagaan dat we over een jaar of 10/15 ook Hans Kraaij Jr. adoratie-topics gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |