Gij moet ouwe bakkes houwe, kut.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die qoutes uit televisieprogramma's irl gebruiken.
TS is zo'n faalhaas die de hele dag mastermovies en Hans Teeuwen teksten roept.
hehe die was wel leuk, niet aan me bier komenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:29 schreef Sanderrrr het volgende:
Zonne grote vuurbal jonge. -*burp*- BAM!
Quote correct of quote niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
Jongûh denk je nu nou dat je stoer populair bent, met je topic! boterham
Weet waar je over praat.quote:
dat zijn dezelfde mongolen.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:50 schreef Tommeke het volgende:
Broodjebapao jonguh! die gozer zegt altijd bakpauw
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet waar je over praat.
1:15, nee, het was 'sterk', ik had het niet correct. Maar je betweterige toontje faalt ook.
verkeerde topic jonguh!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nu weer semi grappig die teksten van NKOTB op een niet grappige manier gaan nadoen en dan ook nog verwachten dat je gaat lachen
Ferry van de Zaande, mijn oom kent hem, dus ik ook, maar je mag me niet aanraken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Slap aftreksel van Radio Bergeijk en Ferry van de Zaande, me dunkt.
Bek houe lillike Limbo!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nu weer semi grappig die teksten van NKOTB op een niet grappige manier gaan nadoen en dan ook nog verwachten dat je gaat lachen
Sowieso mensen die met quotes rondgooien, royalquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben Gerriequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:50 schreef OldJeller het volgende:
Haha, jullie willen als die figuren uit New Kids on the blok zijn, maar zelfs daar faalt men in.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem op een of andere manier ZO leuk![]()
![]()
![]()
JONGUH!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |