albert.nl is wel een koningssite ja, maar voor die 200m die ik moet lopen is het toch een beetje overdreven, vind je niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Welke kou? Het begint net lekker te worden! Anders: www.albert.nl
Voor die 600 meter die ik moet fietsen is het eigenlijk net goed, alleen het is zo duur. Zeker omdat ik alleen maar 1 opwarmmaaltijd moet hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
albert.nl is wel een koningssite ja, maar voor die 200m die ik moet lopen is het toch een beetje overdreven, vind je niet?
Winter =quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef VoreG het volgende:
Nee dan de winter... Koud, je moet 6 lagen kleding aan, je wordt zeikesnat, want het zal een keer niet regenen. Het is zo koud dat je opeens je amandelen weer hebt terug gekregen en je gaat om de haverklap op je bek, omdat het weer gevroren heeft.
Dat wil ik ook in de zomer, nu wordt het winter, dus dan gewoon lekker koud, goede vorst, geen regen, prima! Beter dan dat kolerige kwakkel weer van 15 graden, te warm voor dikke trui, te koud voor een overhemd...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lekker?
Ik wil zon!
Lekker op het terras zitten, zonnetje in je gezicht, zonnebril op je snufferd. Witbiertje in de hand danwel op tafel. Lekker om je heen kijken om te zien hoe mensen zich zoal kunnen verkleden op een zomerse dag, heerlijk!
Nee dan de winter... Koud, je moet 6 lagen kleding aan, je wordt zeikesnat, want het zal een keer niet regenen. Het is zo koud dat je opeens je amandelen weer hebt terug gekregen en je gaat om de haverklap op je bek, omdat het weer gevroren heeft.
Nee geef mij maar de zomer!
Ga eens koken danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor die 600 meter die ik moet fietsen is het eigenlijk net goed, alleen het is zo duur. Zeker omdat ik alleen maar 1 opwarmmaaltijd moet hebben...
Das wel waar, het jas-uit-of-jas-aan-weer, verschrikkelijk... en je moet altijd wel een jas meenemen, want het kan immers zo ineens gaan regenenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat wil ik ook in de zomer, nu wordt het winter, dus dan gewoon lekker koud, goede vorst, geen regen, prima! Beter dan dat kolerige kwakkel weer van 15 graden, te warm voor dikke trui, te koud voor een overhemd...
Stamppottenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Winter =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!
Vorst is kut, want dan wordt het spekglad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat wil ik ook in de zomer, nu wordt het winter, dus dan gewoon lekker koud, goede vorst, geen regen, prima! Beter dan dat kolerige kwakkel weer van 15 graden, te warm voor dikke trui, te koud voor een overhemd...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga eens koken danWat zit jij trouwens te F5-en hier, nog steeds SOG
Gelul, als het een paar dagen goed vriest dan is het heerlijk! Dan is het vocht weg en dan is het heerlijke temp.!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef VoreG het volgende:Vorst is kut, want dan wordt het spekglad.
AFgelopen winter had het meer dan een paar dagen goed gevroren.. kortom ik kon m'n straat niet uitkomen zonder dat ik meerdere keren op m'n bek ging.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Gelul, als het een paar dagen goed vriest dan is het heerlijk! Dan is het vocht weg en dan is het heerlijke temp.!
Ik was er inderdaad ook niet zo van gecharmeerd toen, die ijslaag was met geen mogelijkheid van de stoep af te bikken...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
AFgelopen winter had het meer dan een paar dagen goed gevroren.. kortom ik kon m'n straat niet uitkomen zonder dat ik meerdere keren op m'n bek ging.
Vrijdag nog en dan volgende week dinsdag en donderdagquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:29 schreef PierreTT het volgende:
VoreG, heb je nog meer tentamens deze week?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
AFgelopen winter had het meer dan een paar dagen goed gevroren.. kortom ik kon m'n straat niet uitkomen zonder dat ik meerdere keren op m'n bek ging.
Groenteboer ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:02 schreef dramatiek het volgende:
Is er in Tilburg een tent waar je blauwe bessen kan kopen. Geen AH ofzo, ook geen smurfbessen. Hoeft ook geen tent te zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kiddow, hoe was de vakantie? Zijn er bruine plekken te ontdekken die er anders niet zijn....?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Winter =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |