Ik kom er nooit. Heb er als klein bosje wel eens moeten voetballen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Best, da's niet zo'n best dorp he.
Best Achteruit of de Wilhelmina Girls?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Heb er als klein bosje wel eens moeten voetballen.
Alletweequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best Achteruit of de Wilhelmina Girls?
Oh, ik ook. Maar ik speelde liever tegen Wilhelmina Boys want Best Vooruit was altijd te goed.quote:
Ik had niet echt een voorkeur..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, ik ook. Maar ik speelde liever tegen Wilhelmina Boys want Best Vooruit was altijd te goed.
Dommelenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had niet echt een voorkeur..
Bij welke club speelde jij dan?
Okee, daar heb ik 1 keer tegen gespeeld in de F-jes of E-tjes. Bij het penalty schieten na afloopquote:
Geldrop heb ik echt ontzettend vaak moeten voetballen. Mooi sportpark wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, daar heb ik 1 keer tegen gespeeld in de F-jes of E-tjes. Bij het penalty schieten na afloopSchoot ik die bal schitterend in de linkerkruising (ja nog kleine goaltjes), Maar dat was eens en nooit weer. Ik speelde overigens bij Geldrop
Nu niet meer, ik weet niet hoelang geleden het voor je is Maar sommige velden hebben moeten ruimen voor fabrieken..quote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geldrop heb ik echt ontzettend vaak moeten voetballen. Mooi sportpark wel.
Eh, kan goed zijn dat het voor mij ook al minstens 4 jaar geleden is, want dit wist ik niet. Zonde wel dan.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu niet meer, ik weet niet hoelang geleden het voor je is Maar sommige velden hebben moeten ruimen voor fabrieken..
Ik ben er ook al bijna 4 jaar niet meer geweest, .
Voor ik in 2008 in Eindhoven ging wonnen. Ging ik met pa nog wel eens kijken naar het eerste..Zover ik weet delen ze wel eens velden met buurman Braakhuizen...
voordat de mobiele telefoons kwamen had je de walkie talkies ook met uitschuifbare antenne, je ziet ze nog steeds in een moderne versie danquote:Op zondag 12 februari 2012 00:30 schreef Dastan het volgende:
Weten jullie nog?
Telefoons met uitschuifbare antennes.
Ja, zo'n walkie talkie had ik zelfs nog ja. Maar die had maar heel weinig bereik.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:45 schreef pinine het volgende:
[..]
voordat de mobiele telefoons kwamen had je de walkie talkies ook met uitschuifbare antenne, je ziet ze nog steeds in een moderne versie dan
Valt wel mee tochquote:Op zondag 12 februari 2012 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krentenbollen met kaas en chocomel, bah wat een combinatie trouwens.
Mij lijkt dat wel lekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krentenbollen met kaas en chocomel, bah wat een combinatie trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |