Wat is er buiten te beleven dan??quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:30 schreef Airlocker het volgende:
Hoezo heeft het zo lang geduurd voordat je weer naar buiten ging?
Buiten = niet online = achterlopen met WOW. Je gaat toch niet vaker naar buiten dan strikt noodzakelijk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:30 schreef Airlocker het volgende:
Hoezo heeft het zo lang geduurd voordat je weer naar buiten ging?
Moet je niet naar je werk en of school/studie?quote:
Dat doe ik thuis via de LOIquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Moet je niet naar je werk en of school/studie?
Lees jij de OP altijd voor de helft 'ofzo'?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:32 schreef junkiexp het volgende:
Liggen hier al weken, kom je nooit buiten ofzo
Tis frietquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef Morrigan het volgende:
Lekker toch? Heb bij een vriend weer zooi kruidnootjes naar binnen gewerkt.
quote:Wat zijn de pepernoten vroeglekker dit jaar
Je snapt het niet hé, altijd wel eentje die haptquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:32 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Lees jij de OP altijd voor de helft 'ofzo'?
1353101, niet 1232232quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:41 schreef Apebeer het volgende:
Topic 1232232 over te vroege pepernoten...
Ze zijn gewoon lekker en zouden het hele jaar door gegeten mogen worden
je moeder zette me gisterenmorgen anders friet voor nadat ik haar plat had geneukt de hele nacht door.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef SharQueDo het volgende:
Het is patat, kutnoob.
Slechtquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je moeder zette me gisterenmorgen anders friet voor nadat ik haar plat had geneukt de hele nacht door.
FRITES stond er op de zak.
Jij bent zeker zo'n ranzige 'milf-lover'quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je moeder zette me gisterenmorgen anders friet voor nadat ik haar plat had geneukt de hele nacht door.
FRITES stond er op de zak.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:49 schreef Airlocker het volgende:
Jij bent zeker zo'n ranzige 'milf-lover'![]()
makro/sligro etc. volgens mij het hele jaar door.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:51 schreef Agiath het volgende:
GastZe lagen hier eind augustus al in de schappen
Pepernoten zijn denk ik ook niet zo lekker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:56 schreef Airlocker het volgende:
Kruidnoten en Pepernoten zijn 2 heel verschillende dingen, idioten hier.
Eens, kruidnoten zijn gewoon te goed om seizoensgebonden te zijn!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
makro/sligro etc. volgens mij het hele jaar door.
Alsof er een jaargetijde aan die dingen vast moet hangen
"Ze horen bii Sinterklaas dus horen ze alleen met Sinterklaas verkocht te worden" -->
Zijn echte naam is Bosragger.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:49 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n ranzige 'milf-lover'![]()
Die dingen zijn zeker wel lekker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pepernoten zijn denk ik ook niet zo lekker.
We gaan lekker midden in de zomer als het 32 graden is een flinke pan stamppot met worst en spek maken en dan lekker aan de tuin tafel zitten opeten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
makro/sligro etc. volgens mij het hele jaar door.
Alsof er een jaargetijde aan die dingen vast moet hangen
"Ze horen bii Sinterklaas dus horen ze alleen met Sinterklaas verkocht te worden" -->
Ja! En erwtensoep met unox. Hmmmmmmmm, want daar word je zo lekker warmpjes van aan het strand. Je kunt btw ook de elfstedentocht fietsen of skeeleren, ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:10 schreef deepart het volgende:
[..]
We gaan lekker midden in de zomer als het 32 graden is een flinke pan stamppot met worst en spek maken en dan lekker aan de tuin tafel zitten opeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |