quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:37 schreef Bolkesteijn het volgende:Dirk, heb je geen belangrijker zaken te doen dan nu op FOK! rond hangen? En wat zeggen de bankdirecteuren trouwens van je sokken?
Dit is PR en dus belangrijk.
En die sokken heb ik nodig: ik zit er graag warmpjes bij.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:39 schreef Bankfurt het volgende:AZ'67 heeft verloren vanavond.
Heeft dat invloed op de solvabiliteit van DSB ?
Jazeker, ik hoef geen bonus uit te keren.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:40 schreef justanick het volgende:[..]
Jij mag geen mensen meer ontslaan, dat mogen alleen de bewindvoerders nog

. Waar denk je trouwens die 70 miljoen voor dat reddingsplan vandaan te halen? En welke trucs gaan de ICT'ers deze keer inzetten om een bankrun te vertragen?
De volgende keer hangen we onze servers aan een inbelverbinding.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:49 schreef xenobinol het volgende:[..]
Dirk, denk jij dat dit kan leiden tot de ondergang van SNS? Of hebben we dan een tweede Lakeman nodig?
Ik ga niet zeggen dat je daar je geld moet weghalen.
(maar je bent gek als je je geld daar heenbrengt)quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:02 schreef Eg_Wel het volgende:Dirk, waarom heb je nou eigenlijk in 2000 die beursgang zo plotseling afgeblazen?
Nina Brink was me voor.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:22 schreef ikweethetookniet het volgende:Zeg Dirk ben je al bij de politie geweest om Klaas Wilting als vermist op te geven
Nooit meer gezien die l*l
Ik mis 'm niet hoor.
quote:
Nee, in een oude (geitenwollen) sok. De veiligste plek voor je geld in deze tijden.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:20 schreef maril het volgende:Dirk, jongen, ik ben bang dat het exit is, je lijkt op de Don Quichot van de banken.
Hoezo exit? We hebben plan B nog!
Wel jammer dat het niet gelukt is met die Texanen. Misschien had ik ze toch die lening met 2% rente (en een koopsommetje) niet moeten aanbieden.