Je hebt ook nog een tussenweg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Mm lastig
Oh godquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:33 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Tenzij je van jongetjes houdt lijkt de keuze me niet zo moeilijk.
Idd. Ik kijk af en toe wel eens dat mode/catwalk kanaal (quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh god![]()
! Waarom als het over mollige vrouwen gaat worden er ALTIJD pics geplaatst van een of ander anorexiahoertje
!
Ik krijg zin in taart.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Mm lastig
Omdat dit al je argumenten onderuit haalt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh god![]()
! Waarom als het over mollige vrouwen gaat worden er ALTIJD pics geplaatst van een of ander anorexiahoertje
!
of een 400-ponderquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh god![]()
!
Meneer Lagerfeld reageert op de actie van het blad Brigitte om te-dunne modellen (in jouw simpele termen : anorexiahoertjes) te weren - de kern van het verhaal hier juist is dat volgens Karl Lagerfeld iedere vrouw die er niet zo uit ziet al te dik is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh god![]()
!
Ja het is altijd een acceptabel mollige vrouw v.s. een enorm negatieve uitschieter richting anorexia.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh god![]()
!
Uhm, Ik weet niet of jij Lagerfeld's modellen kent, maar die bovenste valt dus bij hem af als 'te dik'quote:
Bron?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, Ik weet niet of jij Lagerfeld's modellen kent, maar die bovenste valt dus bij hem af als 'te dik'
Weet je wat nog het zieligst is van al die dikke modellen ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:41 schreef Lakitu het volgende:
En weet je wat het allerzieligste is van het posten van zo'n zogenaamd anorexiamodelletje? 90% van die pics zijn fake.
WHY????quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:37 schreef Roi het volgende:
[..]
Idd. Ik kijk af en toe wel eens dat mode/catwalk kanaal ()
Zelfs die vrouwen op de 'echte' foto's zijn veel te dunquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:41 schreef Lakitu het volgende:
En weet je wat het allerzieligste is van het posten van zo'n zogenaamd anorexiamodelletje? 90% van die pics zijn fake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |