Duits Bier!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Noem me 1 goed iets wat Duitsers naar Nederland hebben gebracht"
Waar bemoei je je mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS ging fijn uit in Hoorny () opeens hoor ik een gozer tegen een vriend van hem zeggen "Duitser !! "
Dus ik vraag op mijn beurt: "Waarom noem je hem een Duitser, wat is er mis met Duitsers ? "
Hè gadverdammequote:
Tsja dat kun je ook niet weten als je iemand niet kent.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleek dat z'n beide ouders waren overleden
Ik voelde me naderhand echt kut
Absoluut niet.quote:
Waarom denkt iedereen steeds dat ik een dame benquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Ow en TS denkt alles maar te kunnen zeggen omdat haar vrienden er elke keer weer tussen springen. Ik hoop dat ze dat een keer NIET doen.
Juist wel.quote:
Wat wil je met zo'n nick en plaatje? heaumeau!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen steeds dat ik een dame ben?
Kom op, je moet toch tegen zo'n grapje kunnenal helemaal als je je standpunt verdedigt omdat je fan bent van een voetbal club, een pauper voetbal club nog wel
Heineken - Bar Rafaeli & een bounty eilandquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n nick en plaatje? heaumeau!
quote:
Wijvenbier, wijveneiland en een wijf in een wijvenbikini.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heineken - Bar Rafaeli & een bounty eiland
Wat is daar wijferig aan:?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:00 schreef Kerol het volgende:
In before the pic with the lekkere chick met bier
Ik zou de definitie van lekker nog ff een keer opzoekenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inddquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen steeds dat ik een dame ben?
Kom op, je moet toch tegen zo'n grapje kunnenal helemaal als je je standpunt verdedigt omdat je fan bent van een voetbal club, een pauper voetbal club nog wel
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:15 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik zou de definitie van lekker nog ff een keer opzoeken
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:15 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik zou de definitie van lekker nog ff een keer opzoeken
Mensen die niet verder kijken dan Rotterdam Centraal Station!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik was afgelopen weekend in Rotterdam. Het is er nog steeds een ravage.
Hoax, dat kan niet in nederlandquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen die niet verder kijken dan Rotterdam Centraal Station!!
(waar overigens een metrostation pas is opgeleverd, op tijd en binnen budget).
Amsterdam is wel Nederland, maar Nederland is niet Amsterdam.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hoax, dat kan niet in nederland
Als je aan een tourist vraagt wat nederland is zegt ie Amsterdamquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Amsterdam is wel Nederland, maar Nederland is niet Amsterdam.
Die denken dat Amsterdam en Holland 2 landen zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je aan een tourist vraagt wat nederland is zegt ie Amsterdam![]()
![]()
Niet roffa
Zo zie je maar hoe onwetend de gemiddelde toerist is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als je aan een tourist vraagt wat nederland is zegt ie Amsterdam![]()
![]()
Niet roffa
Touristen die naar NL komen zijn sowieso onwetend...quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe onwetend de gemiddelde toerist is.
Tja, wat moet je als dagjesmens bij het metrostation!?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen die niet verder kijken dan Rotterdam Centraal Station!!
(waar overigens een metrostation pas is opgeleverd, op tijd en binnen budget).
Mensen die denken dat Holland een land isquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die denken dat Amsterdam en Holland 2 landen zijn
waarom in 1990??quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef Intrepidity het volgende:
Kutduitsers. Hadden ze 50 jaar later moeten doen
Dan hadden al die 'nieuwe nederlanders' wel 2 keer nagedacht voordat ze er gingen wonen.quote:
Ja en Friezen zijn ook Nederlanders zekerquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mensen die blij zijn met het bombardement op Rotterdam![]()
Rotterdammers zijn ook Nederlanders waar Duitsers gewoon euh ja Duits zijn
Het gaat niet om de mensen maar om de stadquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mensen die blij zijn met het bombardement op Rotterdam![]()
Rotterdammers zijn ook Nederlanders waar Duitsers gewoon euh ja Duits zijn
dude de nieuwe nederlanders waren er al voor 1990 hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan hadden al die 'nieuwe nederlanders' wel 2 keer nagedacht voordat ze er gingen wonen.
O wacht, wtf, ik zei "nieuwe nederlander" en "nadenken" in 1 zin![]()
Nou dan waren die bij deze ook weg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dude de nieuwe nederlanders waren er al voor 1990 hoor
daar heb je een goed puntquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nou dan waren die bij deze ook weg.
Als ik die rechterste ooit nog eens tegenkom sla ik dr bewusteloos met een knuppel en sleep ik haar naar mn grotquote:
Wat zijn jeuden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef super-gabber het volgende:
Heb je ook zo’n hekel aan die club uit amsterdam
sla ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan
want het leven, duurt maar even, alle Jeuden aan het gas!
Man, je bent zelf een hooliganquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
..
Had ook een keer dat ik op een terras zat met een paar vrienden, komen en paar bekende bij zitten die een aantal gasten bij zich hadden die we niet konden...
...
Hoofdstad van zuid-ossetië uit het bolle hoofd graag?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een tourist horen zeggen dat Nederland de hoofdstad van Amsterdam is![]()
![]()
In het 1e seizoen van de Arena toen draaiden ze tulpen uit Amsterdam voor Ajax-Feyenoord en het was ook nogeens de 1e wedstrijd van de weer bij elkaar gezette F-sidequote:
Hoort dat niet gewoon nog bij Georgie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoofdstad van zuid-ossetië uit het bolle hoofd graag?
Goh stoer manquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef super-gabber het volgende:
Hee kom maar eens kijken
wie er in het weiland ligt
Carlo picornie met ze ogen dicht
Hij was heel stoer,Hij had veel lef!
hij is vermoord door de S.C.F.!
De f-Side die de benen nam
De winnaar was de hamerman!
Die username Super gabber en in 1990 geboren zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef super-gabber het volgende:
Hee kom maar eens kijken
Je komt uit Amsterdam mongoolquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef super-gabber het volgende:
Hee kom maar eens kijken
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:34 schreef zovty het volgende:
ROTTERDAM! KANKERSTAD! IN DE OORLOG HET PLAT!!!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
feyenerd hooligans
Bommen op rotterdam
Wat doe je dan nog in Amsterdam? En hoezo ben je voor Feyenoord jonge. Meest kansloze nsb-actie die je maar kan bedenken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:39 schreef super-gabber het volgende:
[..]
En dus, betekent niet dat Amsterdam geen grafstad is
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef Jenglejack het volgende:
Rotterdam is gewoon een pauperstad.
Het ziet diep he? Feyenoord zal Ajax nooit evenarenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef super-gabber het volgende:
Heb je ook zo’n hekel aan die club uit amsterdam
sla ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan
want het leven, duurt maar even, alle Joden aan het gas!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef super-gabber het volgende:
Hee kom maar eens kijken
Ow dus ik neem nu van jou aan dat je er wel bij was toen er bommen op rotterdam vielen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga niet praten over dingen waar je niet bij was. Sowieso ga niet praten als je nergens bij hoort. Waarderen bepaalde groepen niet echt.
Volgende week gezellig biertje bij je drinken voor zagreb thuis?
\quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:39 schreef super-gabber het volgende:
[..]
En dus, betekent niet dat Amsterdam geen grafstad is
Ik nodig hem alleen uit om De wedstrijd te komen kijken in het mooiste gedeelte van Amsterdam, wat is daar hoolie achtig aan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:47 schreef Tommeke het volgende:
Gaat iedereen hier nu de internethoolie uithangen?
Ik heb liever dat mensen op internet gaan rellen als IRL, stuk minder gewondenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:47 schreef Tommeke het volgende:
Jij bent de enige echte zeker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:47 schreef Tommeke het volgende:
touchequote:
Loopt het topic toch nog zo, wie had dat gedachtquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:47 schreef Tommeke het volgende:
omdat je in 020 woont dwaas, en ik heb het toch ook over ajax tegen feyenoordquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:51 schreef super-gabber het volgende:
waarom zou ik in godsnaam een wedstrijd van 020 gaan kijken, de enige wedstrijden die ik daarvan kijken zijn Feyenoord-020 en 020-Feyenoord ( dit jaar er helaas niet bij door dat kk gezeik met 5 jaar geen uitpubliek)
jij begon ermeequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Loopt het topic toch nog zo, wie had dat gedacht
Jij hebt echt een IQ van 80 heh, stuk genetisch afval dat je bentquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:51 schreef super-gabber het volgende:
waarom zou ik in godsnaam een wedstrijd van 020 gaan kijken, de enige wedstrijden die ik daarvan kijken zijn Feyenoord-020 en 020-Feyenoord ( dit jaar er helaas niet bij door dat kk gezeik met 5 jaar geen uitpubliek)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij hebt echt een IQ van 80 heh, stuk genetisch afval dat je bent
ja joh de meeste mensen die Vwo hebben afgerond hebben een iq van rond de 80quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij hebt echt een IQ van 80 heh, stuk genetisch afval dat je bent
Hoort jij niet vast te zitten voor de rellen bij HvH?quote:
Ok, rel topicquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef super-gabber het volgende:
[..]
ja joh de meeste mensen die Vwo hebben afgerond hebben een iq van rond de 80
Begrijpend lezen? Hij heeft het over jou, dat jij er een generalisatie van probeert te maken zegt genoeg. Foutje van de examencommissie denk ik..quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Vwo hebben gedaan en dan het verstand hebben om voor feyenoord te zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen......quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Er word alleen maar gevraagt of hij niet in zijn eigen stad een keertje een wedstrijd van ajax wilt kijken, wat is daar mis mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet zeggen, maar die verkapte bedreigingen van die pubertjes hier
"wil kijken", zonder "t", dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Er word alleen maar gevraagt of hij niet in zijn eigen stad een keertje een wedstrijd van ajax wilt kijken, wat is daar mis mee?
maar ik heb dan ook geen vwo gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"wil kijken", zonder "t", dus.
Logisch, je bent voetbalsupporter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
maar ik heb dan ook geen vwo gedaan
Heb weggeklikt nadat die kankerkop van Paul Elstak in beeld kwam sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef super-gabber het volgende:
Heel simpel, gewoon ff dit kijken
Ja want alle voetbalsupporters zijn domquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Logisch, je bent voetbalsupporter.
En Ajax is met een hoofdletter, want merk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OHHH NOES EINDELIJK BEN IK STOER!!!!!1111quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
IEDEREEN DIE VOOR AJAX IS DIE IS STOER!!!!!111
Maar wel trots op de stad waar je woont ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben een Amsterdammer, maar ben niet voor Ajax, voor geen enkele club
Voetbal is dan ook voor mensen met een laag tot matig IQ...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben een Amsterdammer, maar ben niet voor Ajax, voor geen enkele club
Woon nu ergens anders, in Hoornquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Maar wel trots op de stad waar je woont ?
Mensen die wilt schrijvenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik praat er niet over. Ik plaats alleen een filmpje waar ze Koos draaien in de arena.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:45 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Ow dus ik neem nu van jou aan dat je er wel bij was toen er bommen op rotterdam vielen?
houd je bek toch gewoon man!
sowieso, moord en brand voor je "cluppie"quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef Arcturus het volgende:
Internethoolie verzamel topic.![]()
Spreek lekker in een weiland af met zn allen.
Jup , dat toont dit topic tenminste weer aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:59 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso, moord en brand voor je "cluppie"¡¡ Er zijn gewoon mensen die woest worden (en in staat zijn tot moord) als je "hun cluppie" belachelijk maakt.
Is toch van de zotte¡¡¡
Maarja, bij dit soort mensen zit vaak een steekje los
Kknerdquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef super-gabber het volgende:
Hee kom maar eens kijken
Wat is het verband dan tussen een laag tot matig IQ en voetbal?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:31 schreef Cybey het volgende:
[..]
Voetbal is dan ook voor mensen met een laag tot matig IQ...
Feyenoord is ook onderdeel van voetbal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is het verband dan tussen een laag tot matig IQ en voetbal?
Whehe de Old Sailers op de wallen. Wat een bazenkroeg is dat. Vooral voor europacup wedstrijden erg gezellig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\
Aldus Boris die net 17 is volgens mij hahaha
Ajax-Feyenoord kijken in de Old Sailers op de wallen binnekort?? Gezellig man weet je meteen hoe leuk Amsterdam is en kan je je moeder eventjes gedag zeggen
VWO afronden op je 16equote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Ik hoop dat je huis instort vanavond, achterlijke debielquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
GVD, dat heb ik weer...
TS ging fijn uit in Hoorny () opeens hoor ik een gozer tegen een vriend van hem zeggen "Duitser !! "
Dus ik vraag op mijn beurt: "Waarom noem je hem een Duitser, wat is er mis met Duitsers ? "
Waarop hij zegt: "Wat is er wel goed aan Duitsers ? Noem me 1 goed iets wat Duitsers naar Nederland hebben gebracht"
SSB aarzelde geen moment, dus ik zei "de bommen op Rotterdam in 1940"
Als reactie kreeg ik een biertje over me heen gegooid, hij was blijkbaar voor Feyenoord en wilde me bijna aanvliegen
2 vrienden sprongen er tussen, en hij werd de tent uitgezet
Klacht: agressieve door gesnoven Rotterdam Feijenoord 'hooligan'
Volgende week donderdag zal leuk worden inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe de Old Sailers op de wallen. Wat een bazenkroeg is dat. Vooral voor europacup wedstrijden erg gezellig.
Maar die super-gabber. Hij is 16, komt uit amsterdam en loopt grapjes te maken over BeverwijkEn dan ook nog eens zn hyves die hier al geplaatst is, en dus zo herkenbaar is. Verstandig !
LALALALA LALALA LALA!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:34 schreef zovty het volgende:
ROTTERDAM! KANKERSTAD! IN DE OORLOG HET PLAT!!!
Door een bom.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:22 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Ik hoop dat je huis instort vanavond, achterlijke debiel
Ik ben dan ook altijd daar te vinden voor de europa cup wedstrijden, lekker naar de vrouwen kijken en bier drinken met je vrienden en dan rustig aan richting Arenaquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe de Old Sailers op de wallen. Wat een bazenkroeg is dat. Vooral voor europacup wedstrijden erg gezellig.
Maar die super-gabber. Hij is 16, komt uit amsterdam en loopt grapjes te maken over BeverwijkEn dan ook nog eens zn hyves die hier al geplaatst is, en dus zo herkenbaar is. Verstandig !
Ja dan heb je het over een stad en nu gaat het over een persoon, is een groot verschil vind ik zelfquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef MB23 het volgende:
[..]
Maar wel kankerblij doen over bommen op Rotterdam.
Hooolie wie ben je danquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgende week donderdag zal leuk worden inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |