Duits Bier!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Noem me 1 goed iets wat Duitsers naar Nederland hebben gebracht"
Waar bemoei je je mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS ging fijn uit in Hoorny () opeens hoor ik een gozer tegen een vriend van hem zeggen "Duitser !! "
Dus ik vraag op mijn beurt: "Waarom noem je hem een Duitser, wat is er mis met Duitsers ? "
Hč gadverdammequote:
Tsja dat kun je ook niet weten als je iemand niet kent.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleek dat z'n beide ouders waren overleden
Ik voelde me naderhand echt kut
Absoluut niet.quote:
Waarom denkt iedereen steeds dat ik een dame benquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Ow en TS denkt alles maar te kunnen zeggen omdat haar vrienden er elke keer weer tussen springen. Ik hoop dat ze dat een keer NIET doen.
Juist wel.quote:
Wat wil je met zo'n nick en plaatje? heaumeau!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen steeds dat ik een dame ben?
Kom op, je moet toch tegen zo'n grapje kunnenal helemaal als je je standpunt verdedigt omdat je fan bent van een voetbal club, een pauper voetbal club nog wel
Heineken - Bar Rafaeli & een bounty eilandquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n nick en plaatje? heaumeau!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |