Ik laat de mijn ook altijd in zijn 1 staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:27 schreef junkiexp het volgende:
Zie TT, dus ik rijd er bijna een deur uit omdat de collega de bak in z'n 1 laat staan.
Zo'n lompe gewoonte.
Sub klacht, TS moet zijn koppeling intrappen als hij de auto start.
Wat is er slecht aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:33 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam doen? Het is bovendien ook nog slecht voor je wagen.
smoesjes. In die 8 jaar dat ik auto rij nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:32 schreef Sjaakmat het volgende:
Ik zet hem gewoon in zn vrij. Ik heb geen neutraal.
Starten in neutraal zonder koppeling ingetrapt is afaik niet goed voor je startmotor en dergelijkequote:
En wat zou er slecht aan zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Starten in neutraal zonder koppeling ingetrapt is afaik niet goed voor je startmotor en dergelijke
Geen idee, maar ik heb het ooit iemand horen zeggen.quote:
Wat een lulkoekquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Starten in neutraal zonder koppeling ingetrapt is afaik niet goed voor je startmotor en dergelijke
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het ooit iemand horen zeggen.
Als je de koppeling niet ingetrapt hebt, moet de startmotor de motor, ingaande en uitgaande kant van de koppeling, en de ingaande kant van de versnellings-bak rondtrekken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat een lulkoekDe startmotor hoeft in dit geval juist minder hard te werken.
Ik laat 'm ook altijd in z'n een staan. Kan ie ook niet wegrollen omdat de weg toch niet vlak liep als ik had gedacht en hij is minder makkelijk te stelen ook.
Snel wegwezen in je achteruit als je achteruit hebt ingeparkeerd? Operationeel ja jeweetz.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:49 schreef Salatrel het volgende:
ik laat hem staan in de versnelling waar die in stond...
meestal in zn achteruit dus aangezien ik 99% van de tijd achteruit inparkeer![]()
operationele modus jeweetz.. snel wegwezen
Mensen die vóór ze starten niet checken of 'ie in z'n vrij staatquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:27 schreef junkiexp het volgende:
Mensen die na het gebruik de auto niet in neutraal zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |