Het hele huis is nu smerig van het sloopstof.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:26 schreef Inu het volgende:
Winter is nog mooier
Slopen lijkt me idd wel gaafJammer dat het daarna alleen zoveel opruimwerk geeft
Dus eerst de badkamer en de slaapkamer doen en de rest als je er woont?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het hele huis is nu smerig van het sloopstof.Maar de badkamer gaat straks echt veel mooier worden.
![]()
Onder de vloer vonden we een krant van 13 december 1990, weten we meteen hoe oud de badkamer is.![]()
We hebben wel haast gekregen met het klussen. We willen alles zelf doen en moeten nu 17 december uit ons oude huis.Wordt flink doorwerken dus.
Heeft dat ook van die haakjes? Ik heb echt zovaak mn ellebogen geschaafd in ons oude huis, omdat de muren een structuur haddenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:43 schreef Levitation het volgende:
Eerst inderdaad de badkamer. Slapen gaan we in eerste instantie even op zolder doen, kunnen we de slaapkamers nog opknappen als we er wonen. We willen namelijk nog eea doen aan de inbouwkasten op die kamers en dat geeft ook weer veel rotzooi.
Wat ik ook nog wil doen vóór we er wonen, is de woonkamer laten stuccen. Zit nu zogenaamd "krabwerk" op de muren en dat vind ik foeilelijk. En kwa lelijkheid wil ik eigenlijk geen consessies meer doen.V. wil de muren niet helemaal strak, vindt hij niet mooi... dus wordt het waarschijnlijk spachtelputz oid. Maar dat kan V. zelf aanbrengen, het zelf stuccen zie ik (zeker gezien de tijdsdruk) niet zitten.
Nee, geen haakjes, maar gewoon heel bobbelig. Ik zal wel 'ns een fotootje plaatsen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Heeft dat ook van die haakjes? Ik heb echt zovaak mn ellebogen geschaafd in ons oude huis, omdat de muren een structuur hadden![]()
Ik ben echt een mongool, ik kan niet nietenIk heb volgens mij nog nooit iets in 1x aan elkaar geniet
Ik heb het gewoon opgegevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, geen haakjes, maar gewoon heel bobbelig. Ik zal wel 'ns een fotootje plaatsen.
Nieten moet je gewoon veel oefenen.
Zoiets heb ik ook ooit gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is heerlijk.![]()
Zaterdag zijn we echt begonnen met klussen!We hebben een begin gemaakt met het uitbreken van de badkamervloer.
Wat een takkewerk en wat een smerige stofzooi geeft dat toch. Maar slopen is wel altijd cool om te doen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook ooit gedaan
[ afbeelding ]
(is maar een klein stukje te zien van de gehele gesloopte badkamer)
[ afbeelding ]
Regel gelijk een container anders moet je alles 2 x oppakken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo ver zijn we nog lang niet. Maar als ik die berg puin zie, denk ik dat ik nog wat meer plastig op ons terras moet gaan leggen, ik heb het nog een beetje onderschat geloof ik... wat een enorme berg is dat!
Geen idee waar we een container moeten laten...quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Regel gelijk een container anders moet je alles 2 x oppakken.
De ciontainer hoeft er maar een paar dagen te staan. En waarom moet je met de aanhangwagen achterom? Je gooit de rommel toch in de container.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee waar we een container moeten laten...Op de oprit lijkt me nogal onhandig, omdat we er dan met de aanhanger niet meer doorkunnen.
Aanhanger staat in de garage en die hebben we nodig om bij shuregard de boxen leeg te halen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De ciontainer hoeft er maar een paar dagen te staan. En waarom moet je met de aanhangwagen achterom? Je gooit de rommel toch in de container.
Je gaat mij toch niet vertellen dat jullie de badkamer demonteren zonder hamerbeitel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Aanhanger staat in de garage en die hebben we nodig om bij shuregard de boxen leeg te halen.
Trouwens, het gaat om een paar weken, niet een paar dagen. Zo snel werken we helemaal niet.![]()
![]()
Nee, maar wel in de avonduren en weekenden. Zaterdag hebben we 1,5m2 vloer er uit geslagen. We willen de vloer deels verlagen, hij is nu 10cm hoger dan de rest vd eerste etage en een stukje badkamer wordt deel van de gang... daar moet de vloer dus helemaal verlaagd worden. De rest willen we liefst ook iets omlaag brengen, maar we weten nog niet hoeveel haalbaar is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jullie de badkamer demonteren zonder hamerbeitel?
Zoals te zien is liggen er ook wat bakstenen bij, die zijn van een bar annex keukenmuurtje die wij verwijdert hebben toen. Maar dit was nog maar de helft van al het puin dat wij uit het huis gehaald hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo ver zijn we nog lang niet. Maar als ik die berg puin zie, denk ik dat ik nog wat meer plastig op ons terras moet gaan leggen, ik heb het nog een beetje onderschat geloof ik... wat een enorme berg is dat!
Het geeft echt een zooi.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals te zien is liggen er ook wat bakstenen bij, die zijn van een bar annex keukenmuurtje die wij verwijdert hebben toen. Maar dit was nog maar de helft van al het puin dat wij uit het huis gehaald hebben
Er zit een brede kant in het bad, dus het zou moeten passenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
We moeten alleen nog even meten of het bad écht gaat passen (op papier klopt het, maar in het echt??). En dan bestellen!![]()
Klopt. Kont past... de vraag is of het bad ook in de badkamer past.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
Er zit een brede kant in het bad, dus het zou moeten passen
Jawel, een inloopdouche.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:04 schreef Inu het volgende:
Mooi bad! Ga je dan geen losse douche doen? Ik ben altijd zo bang om uit te glijden bij douchen in een bad
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jawel, een inloopdouche.![]()
Het badscherm wil V. ook graag hebben, omdat het dan lekker warm blijft in het bad.
Oh en we willen vloerverwarming. Da's ook fijn in de badkamer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:07 schreef Inu het volgende:
[..]Een inloopdouche is dan denk ik kouder idd
Wel mooi
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh en we willen vloerverwarming. Da's ook fijn in de badkamer.
Dat klopt ook wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zucht, soms lijkt het wel of Juup de enige normale persoon in dit topic is.
Zoek eens in duitsland scheelt zomaar de helft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:09 schreef Levitation het volgende:
Wat is badkamer-spul toch belachelijk duur trouwens. Zo'n goot voor een inloopdouche kost 250 euro.![]()
Slaat echt nergens op. Maarja, het is wel mooi, dus betaal je het er toch voor en dat weet de fabrikant ook.
Denk dat ik ook maar een fabriekje begin met badkamer-gootjes.
Mijn duits is zo beroerd dat ik niet echt kan googlen op dat soort spul.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zoek eens in duitsland scheelt zomaar de helft.
misschien is dat ook wel zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt. Kont past... de vraag is of het bad ook in de badkamer past.![]()
Zucht, soms lijkt het wel of Juup de enige normale persoon in dit topic is.
badezimmer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn duits is zo beroerd dat ik niet echt kan googlen op dat soort spul.
sterkte meisje!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:49 schreef Inu het volgende:
Ik voel me echt ineens heel beroerdHeel warm en heel erg zwak en moe... ga maar ff stukje wandelen buiten en hopelijk is het dan weg...
Dat zou sowieso niet slim zijn, om daar een dik saldo te hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef FUFR het volgende:
Das lekker, je mag nu je geld niet meer weghalen bij de DSB.
Niet dat ik het daar bewaar, maar je zal maar een dik saldo daar hebben..
die idioot heeft wel gelijk gehad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zou sowieso niet slim zijn, om daar een dik saldo te hebben.![]()
En anders had je het er een van de afgelopen weken af moeten halen.
Die idioot van hypotheekleed heeft openbaar opgeroepen de bank failliet te laten gaan, dan laat je daar toch zeker niet meer dan de gegarandeerde ton staan?
Je kunt trouwens nog wel pinnen, lees ik nu. Dan dus snel ff dat miljoen er af pinnen.![]()
![]()
quote:
Mijn eerste (en laatste) vrije dag dit jaar, dus mag hetquote:
Ik moest er wel echt om lachen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben om zoiets te maken
Is ook wel super interessant.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:53 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn eerste (en laatste) vrije dag dit jaar, dus mag het. Heb vannacht het DSB gebeuren zitten volgen, vandaar
Ik denk het laatste. Wat ik nu zo hoor van Bos en Wellink is veel politieke taal voor dat de DSB failliet is, of bijna failliet is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is ook wel super interessant.![]()
Jij hebt je vast al verdiept in de gevolgen van een failissement voor de klanten... wat gebeurt er in zo'n geval met de bankspaarhypotheken? Wordt daarbij het saldo van je spaarrekening verrekend met de lening, of wordt de schuld doorverkocht aan een andere bank en moet je met je spaarrekening maar hopen dat die < 100.000 euro is?
Jullie hebben een DSB-hypotheek?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is ook wel super interessant.![]()
Jij hebt je vast al verdiept in de gevolgen van een failissement voor de klanten... wat gebeurt er in zo'n geval met de bankspaarhypotheken? Wordt daarbij het saldo van je spaarrekening verrekend met de lening, of wordt de schuld doorverkocht aan een andere bank en moet je met je spaarrekening maar hopen dat die < 100.000 euro is?
Ik weet niet wat ik triester vind Twitter of de DSB. Moet ik nog even over nadenken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:06 schreef febster het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Wat ik nu zo hoor van Bos en Wellink is veel politieke taal voor dat de DSB failliet is, of bijna failliet is.
Overigens, voor de haters, Twitter heeft dit vannacht in werking gezet...
Oh, god, nee!quote:
Dat zei ik vorige week tegen V. Dat ze die man strafrechtelijk moeten vervolgen voor zijn uitspraken. Wat een ontzettende #@@#%%^6%^$@#$!# is dat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef febster het volgende:
Overigens wordt NOS weer gepwnd op het financiele vlak. RTL Z mag als eerste de vragen stellen.
Wellink zegt dat Lakeman wel invloed heeft gehad op de teloorgang van DSB, en dat ze moeten onderzoeken of dat wellicht strafbaar is.
Dit snap ik echt nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik triester vind Twitter of de DSB. Moet ik nog even over nadenken.![]()
Na Lakemans oproep is er 15% weggehaald. Het lekken (via oa twitter) vindt hij zeer ernstig. Ja, hij noemde wat jij zegt maar gewoon 'poppetjes in de oorlog' as in, kan gebeuren, waar gehakt wordt vallen spaanders.quote:Ik vind die zak van hypotheekleed echt een eikel. Snapte hij dan niet dat hij alleen maar meer leed veroorzaakte door aan te sturen op een failissement?Mensen die nog wel de torenhoge lening (soms wel 1.5-2 keer de waarde van hun huis) hebben en nu ook nog mogelijk hun opgebouwd kapitaal kwijt raken.
![]()
Enige geluk is dat banksparen icm een hypotheek nog niet heel lang bestaat en dat er nog niet veel mensen meer dan een ton er in zullen hebben zitten.
Ik denk dat ik heel veel moet gaan leren en lezen wil ik ooit een hypotheek nemen, snap er echt de ballen van nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh, god, nee!![]()
Ik kijk wel uit.
Ik heb ooit een sollicitatiegesprek bij Postkrediet gehad in 2004 en sindsdien weet ik al dat je niets met die snuiters te maken moet hebben.![]()
Nee, het gaat mij gewoon om hoe zoiets werkt. We hebben namelijk wel een bankspaar-hypotheekconstructie, maar bij de Rabo. En sinds het vorig jaar fout begon te gaan met de bankensector vraag ik mij dus af hoe dat exact werkt als het écht mis gaat... zoals dit geval.
Nou ja, daar valt over te twisten. Het is ook schandelijk natuurlijk dat Wellink niet in heeft gegrepen en de consument maar heeft laten uitknijpen door DSB.]quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week tegen V. Dat ze die man strafrechtelijk moeten vervolgen voor zijn uitspraken. Wat een ontzettende #@@#%%^6%^$@#$!# is dat.
Ze maakten 1,3 miljard winst tijdens de kredietcrisis, dus jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel veel moet gaan leren en lezen wil ik ooit een hypotheek nemen, snap er echt de ballen van nuMaar de Rabo is toch best stabiel?
quote:De Kamerleden krijgen een onkostenvergoeding voor hun werk: de schadeloosstelling. De schadeloosstelling bedraagt ¤ 6.949,86 bruto per maand. Daarnaast ontvangen zij een vakantie-uitkering van 8%, en in december een eindejaaruitkering.
niet mee eens, als een bank al zover heen is dat 1 man alle schapen over de dam kan duwen is het niet zijn schuld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week tegen V. Dat ze die man strafrechtelijk moeten vervolgen voor zijn uitspraken. Wat een ontzettende #@@#%%^6%^$@#$!# is dat.
zien!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:36 schreef Inu het volgende:
Ik had een hele leuke pasfoto ingeleverd voor mn NS-jaarkaart, heeft de NS nog een hele stomme van me in hun bestand staan en nu staat die eropDat is een foto van toen ik een kater had, maar de aanvraag moest die dag weg, dus ben echt een zombie
blijkt zoon beetje de stabielste te zijn en de geldschieter voor veel leningsquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel veel moet gaan leren en lezen wil ik ooit een hypotheek nemen, snap er echt de ballen van nuMaar de Rabo is toch best stabiel?
allemaal mensen die zich veel te interessant voelen en hun reilen en zeilen online gooienquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:15 schreef febster het volgende:
[..]
Dit snap ik echt niet. Twitter is gewoon HET nieuwe communicatiekanaal, net zoals mail het 10 jaar geleden was. Dat jaar een beetje koudwatervrees voor hebt is iets anders
.
[..]
Klopt, Rabo is zeer stabiel. Maar ik wil wel de risico's weten van een product dat ik afneem. Ben ook "gewoon" geinteresseerd in dit soort dingen, komt een beetje door mijn opleiding en een beetje door dat ik zelf ooit bij een bank heb gewerkt en een beetje omdat ik gewoon maf ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Inu het volgende:
[..]
"Opeens heb je het..."quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet dus heAlleen conducteurs krijgen hem te zien
Dat is dus NIET waar twitter voor gebruikt wordt. Het gaat erom dat je nieuws enorm snel kan verspreiden, veel sneller dan bv mail.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
allemaal mensen die zich veel te interessant voelen en hun reilen en zeilen online gooien
op een paar scoopjes na is het toch echt wel een "kijk mij es interessant doen" gebeuren hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:53 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is dus NIET waar twitter voor gebruikt wordt. Het gaat erom dat je nieuws enorm snel kan verspreiden, veel sneller dan bv mail.
Ook niet waar ik het voor gebruik overigens, hoogstens een paar '@' tjes per maand.
it wasn't mequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
Levi aan de sloop
Vraagje: heeft iemand hier mij aangemeld op Facebook? Ik heb vandaag al drie mailtjes gekregen dat ik op een link moet klikken om mijn registratie te voltooien, maar ik heb me nooit aangemeld
schrijf je dan in, ben je dr vanaf, denk ikquote:
Dan weten ze dat het mailaccount gebruikt wordt en ben je helemaal de sjaak. Goed plan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Of mail terug "fuck off met je fuck facebook"
Ik ben niet over en weer geschoven bij jullie... En Patrick had toch laatst een random meisje? En heeft Laurens ze niet ook regelmatig?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef r8ality het volgende:
Mijn vriendengroep en ik komen al een jaartje of 13 op Stratum ofzo. Ongeveer de eerste vijf jaar was een soort van vorming, naar de huidige groep die we nu zijn. Het meest trieste is dan ook wel dat niemand de laatste 8 jaar iets gedaan heeft met een random meid uit de kroeg. Het enige wat er over en weer is geschoven is wat vriendinnen die we allang kennen.
Matig..
Had ik het over jou dan? Nee. Ja en kijk eens hoe dat gingquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben niet over en weer geschoven bij jullie... En Patrick had toch laatst een random meisje? En heeft Laurens ze niet ook regelmatig?
Ik heb maar 1 vriendje leren kennen in de kroeg en dat bleek een pathalogisch leugenaar te zijn, dus dat was na 3 maanden over. Het is niet alsof je de leukste mensen leert kennen in de kroeg... Al hebben mijn ouders elkaar wel leren kennen in de kroeg en die zijn al meer dan 30 jaar getrouwd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Had ik het over jou dan? Nee. Ja en kijk eens hoe dat ging. Was een beetje hetzelfde als jij
. En die vieze Laurens neukpop is van vruuger. En z'n andere "project" kennen we via studievereniging, niet random.
quote:
Hoi. Ik woon daar. Ik heb er zelfs Internetquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef Inu het volgende:
Maar dan moet je er eerst mee pratenEn als je alleen action wil dan hoef je der ook niet perse goed te kennen toch? Want het gebied tussen relatie en neukertje is heel lastig volgens mij...
Ja, dus moet je eruit zien te komen. Ga je eisen wat losser maken en kijk gewoon eens goed om je heen wat er allemaal isquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoi. Ik woon daar. Ik heb er zelfs Internet.
Niet perfect, maar wel met een beetje mentale raakvlakken...quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dus moet je eruit zien te komen. Ga je eisen wat losser maken en kijk gewoon eens goed om je heen wat er allemaal isAls je iets begint met iemand en het bevalt niet, dan is het toch ook zo weer over? Waarom moet het meteen perfect zijn?
Daar kom je wel achter als het iets wordt. Als je der eerst wil leren kennen dan kom je idd al snel in de friends-zone.... Zij moet ook wel weten wat je wil van der...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet perfect, maar wel met een beetje mentale raakvlakken...
Dat laat meestal al veel te snel merkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als het iets wordt. Als je der eerst wil leren kennen dan kom je idd al snel in de friends-zone.... Zij moet ook wel weten wat je wil van der...
Neuken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat laat meestal al veel te snel merken.
Vicieuze cirkel..
niet bij stilgestaan...wist er ook nog 1tje te koopquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, er kwam een leuke voor weinig voorbij!
Er zijn heel veel meisjes, probeer nou maar gewoon eens wat dingen uit ipv thuis zitten en boos kijken op Stratumquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat laat meestal al veel te snel merken.
Vicieuze cirkel..
of zoals theo maassen zei:quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet perfect, maar wel met een beetje mentale raakvlakken...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Er zijn heel veel meisjes, probeer nou maar gewoon eens wat dingen uit ipv thuis zitten en boos kijken op Stratum
Ja een Dell voor 300 euroquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet bij stilgestaan...wist er ook nog 1tje te koop
oh? waar?quote:
Als het werkt, waarom niet?quote:
Nee, wel via internetquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is niet alsof je de leukste mensen leert kennen in de kroeg...
ik wil hullemaal niemand bevruchten, ben verdimme ginne bij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Als het werkt, waarom niet?
Als je maar niet zoiets kotserigs probeert als; Hoe wil je je eitje in de morgen, gebakken of bevrucht?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef FUFR het volgende:
Mijn vrouw viel als een blok voor mijn overweldigende persoonlijkheid
Niks nie openingszin
Ik ken Job idd ook via internet, werkt prima dat leren kennen zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, wel via internet(en dan bedoel ik mijn vrouw natuurlijk
)
welnu..prima is niet het goede woord he...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ken Job idd ook via internet, werkt prima dat leren kennen zoEn dan leer je iemands persoonlijkheid ook meteen kennen
rare meiden die friezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef ColtZ40 het volgende:
moppie stopt haar laptop in het hoesje anders komen er vingerafdrukken op![]()
Om iemand te leren kennen wel, om het te laten werken is een tweedequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnu..prima is niet het goede woord he...
DAN NOG!quote:
weggooienquote:
nu met gratis poessie!quote:
pm!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Nee, werken bij de grootgrutter die op de kleintjes letquote:
Aha dat doe jij dus ook nog naast jouw drukke balletjes bezigheidquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef febster het volgende:
[..]
Nee, werken bij de grootgrutter die op de kleintjes let
Werken, studeren, studievereniging en sociaal levenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha dat doe jij dus ook nog naast jouw drukke balletjes bezigheid
Ben je mij nu belachelijk aan het maken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Euhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben je mij nu belachelijk aan het maken?
Ik vond dat als kind een heel bedreigende slogan, dacht dat met "de kleintjes" kinderen bedoeld werden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef febster het volgende:
[..]
Nee, werken bij de grootgrutter die op de kleintjes let
Ga fietsen jijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:10 schreef ColtZ40 het volgende:
zo'n dikke groene?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus je hebt altijd een smerige smaak in je mond.![]()
Dan zou ik toch eens naar de dokter gaan. Het is niet normaal dat er aardbeien in je keel groeien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:21 schreef Inu het volgende:
[..]Normaal gesproken proef ik aardbeien als ik hoest
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:21 schreef Inu het volgende:
[..]Normaal gesproken proef ik aardbeien als ik hoest
Niet? Wat groeit er bij jou dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens naar de dokter gaan. Het is niet normaal dat er aardbeien in je keel groeien.
Niets, en ik hoest ook nooit.quote:
ssssttt... da's geheim!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Kut, Fleur heeft het aanrecht ontdekt.
Ja, maar jij gaat nooit met de trein naar je werk, dus dan kunnen we die niet laten crashen om erachter te komenquote:
Gelatiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:34 schreef -moppie- het volgende:
Ik moet morgen voor het eerst naar Italiaanse les.
ciao, buon giorno, ariverdeci
IJslands?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Gelati
Ik wil eigenlijk op cursus IJslands, maar dat kan niet in Nederland...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:21 schreef Inu het volgende:
[..]Normaal gesproken proef ik aambeien als ik hoest
Ja, spreek al een aardig woordje IJslands, maar ik wil het graag beter leren sprekenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
IJslands?Hoeveel mensen spreken die taal eigenlijk?
Ik wil eigenlijk Chinees lelen spleken en schlijven.
Ik poets wel gewoon mijn tanden enzo hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zul jij wel uit jouw mond stinken
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, spreek al een aardig woordje IJslands, maar ik wil het graag beter leren sprekenEn volgens Wikipedia spreken meer dan 320.000 mensen de taal
Dus 20.000 mensen buiten IJsland
Sinees kan je ook leren in Veldhoven, bij de Parasolquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
IJslands?Hoeveel mensen spreken die taal eigenlijk?
Ik wil eigenlijk Chinees lelen spleken en schlijven.
Kan op best veel plaatsen, geloof ik. Probleem is alleen dat ik er de eerste 1,5 jaar gewoon geen tijd voor heb. Dus misschien later een keer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sinees kan je ook leren in Veldhoven, bij de Parasol
Ik heb de kaasschaaf afgepakt... Bij nader inzien geef ik hem weer terug! Zal haar leren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
echt waar?!
heeft ze al iets gepikt?
dierenbeul, lekker wezen fietsen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb de kaasschaaf afgepakt... Bij nader inzien geef ik hem weer terug! Zal haar leren.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dierenbeul, lekker wezen fietsen?
haaiquote:
Ja natuurlijk joh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
haai
ik was op afspraak, niet dat ik tot net in mn nest lag ofzo
Je moet je ook echt verantwoorden op Fok jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
haai
ik was op afspraak, niet dat ik tot net in mn nest lag ofzo
quote:
ik heb trouwens geboden op 2 a&f broekenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Donderdag! Ik hoop wel dat mijn lange shirt en broek dan binnen is. Koud
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je moet je ook echt verantwoorden op Fok ja.
ik heb mijn stem uitgebrachtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:54 schreef Inu het volgende:
Voor de taalpuristen hier: http://irritantstewoord.nl/?p=47
Ik ook.quote:
Bij jou ook al?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
De meeste stemmers waren het met mij eens.
Dan zij wij het misschien ook wel eens!quote:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan zij wij het misschien ook wel eens!
ja duh, dat had ik je ook wel kunnen vertellen..quote:
ja duh!quote:
Ik zie de rotkop van zo'n breezer voor me. Ja duhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja duh, dat had ik je ook wel kunnen vertellen..
Kouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef r8ality het volgende:
Sjongejonge, is het prachtig herfst/winterweer, gaat iedereen lopen klagen dat het weer koud is.
Koud. Sneeuw
. Ademwolkjes
. LPG-wolken
.
Ja duh, je moet me wel eerst een breezer geven voordat ik um in mijn mond stopquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zie de rotkop van zo'n breezer voor me. Ja duh
Moppie is een Freezerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja duh, je moet me wel eerst een breezer geven voordat ik um in mijn mond stop
Visualsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja duh, je moet me wel eerst een breezer geven voordat ik um in mijn mond stop
Ik vind vooral de Nederlandse Energiemaatschappij irritant, dat ik "ik zeg: doen" irritant vind, komt voornamelijk voort uit mijn aversie jegens de adverteerder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef Inu het volgende:
Ik vind: Ik zeg: doen irritanter dan hun hebben. Hun hebben wordt helaas toch wel opgenomen als correct Nederlands, maar dat zinnetje moet weg
[..]
KouVandaag is de wintersport-discussie begonnen
Ik vind het een goed idee, mooi opstoken die knijnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:08 schreef r8ality het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)op_dode_konijnt.html
Zweden.
Ja, ik ook. Ik zou ook nooit iets afsluiten bij hen, alleen al om de reclamequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind vooral de Nederlandse Energiemaatschappij irritant, dat ik "ik zeg: doen" irritant vind, komt voornamelijk voort uit mijn aversie jegens de adverteerder.
Dom volk. Hebben ze miljarden bomen voor een warmte centrale, gebruiken ze konijnen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:08 schreef r8ality het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)op_dode_konijnt.html
Zweden.
Nijns als grondstof is goedkoper/beter dan bomen kappenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dom volk. Hebben ze miljarden bomen voor een warmte centrale, gebruiken ze konijnen..
In ieder huis een konijnenkachel dan maar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nijns als grondstof is goedkoper/beter dan bomen kappen.
Die nijns moesten toch dood, kun je ze net zo goed opstoken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dom volk. Hebben ze miljarden bomen voor een warmte centrale, gebruiken ze konijnen..
Zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:28 schreef Levitation het volgende:
Zomaar een plaatje, omdat ik er zin in heb...
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Zelfgemaakt?
Job zit nu in Shanghai, terwijl hij niet eens van reizen houdt. Het leven is oneerlijk
Mehehequote:
quote:
De laatste twee Juupquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
1 Zelf gemaakt
2 Job is in shanghai
3 Job houdt niet van reizen
4 Het leven is oneerlijk
Zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Zelfgemaakt?
Job zit nu in Shanghai, terwijl hij niet eens van reizen houdt. Het leven is oneerlijk
't Is geen Zweed.quote:
En de eerste ook dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
De laatste twee Juup.
Maar vooral dat laatste.
# de kids / kiddoos (13%, 401 Stemmen)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:54 schreef Inu het volgende:
Voor de taalpuristen hier: http://irritantstewoord.nl/?p=47
quote:
"Ik irriteer me aan..."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
# de kids / kiddoos (13%, 401 Stemmen)
Ik irriteer me ook altijd mateloos aan mensen die dat zeggen, hun hebben geen enkel taalgevoel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Ik irriteer me aan...". Met stip
Ik kon idd iemand die dat ook deedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook altijd mateloos aan mensen die dat zeggen, hun hebben geen enkel taalgevoel.
voeiere danquote:
Ik krijg daar altijd een stukje plaatsvervangende schaamte van, zeg maar.quote:
Een collega van me zegt zelfs "zo en zo".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ergert me zo ie zo vreselijk
hoe?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een collega van me zegt zelfs "zo en zo".![]()
Idd jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Vrouwen die het over de kids hebben, hebben ook vaak een "hubbie"![]()
![]()
Nou gewoon...quote:
Hubbiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
HubbieIk word ook zo, later als ik groot en bezwangerd ben.
Bij mijn vriendinnen gaat het wel eens over kiddo's, maar dan altijd voorafgegaan door kutquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Of mensen die me ipv mij zeggen of typenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij mijn vriendinnen gaat het wel eens over kiddo's, maar dan altijd voorafgegaan door kut
En ik kan mn mond niet houden als iemand kon zegt ipv kendeEcht wildvreemden ga ik nog verbeteren
Of na ipv naar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of mensen die me ipv mij zeggen of typen
Doe ik dat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of mensen die me ipv mij zeggen of typen
gebeurdquote:
neem je dan ook een vlot kapsel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
HubbieIk word ook zo, later als ik groot en bezwangerd ben.
Hij eens rijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Doe ik dat?
Ik vind mensen die is typen ipv eens ook stom
Natuurlijk, want da's heel makkelijk 's morgens!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neem je dan ook een vlot kapsel?
ik heb bijles gehadquote:
en mensen die naar typen in plaats van naquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Doe ik dat?
Ik vind mensen die is typen ipv eens ook stom
Ze zegt niet dat je nergens "is" mag typen, maar niet waar "eens" hoort.quote:
Ik lust heul geen nasi.quote:
Is het heus?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat je nergens "is" mag typen, maar niet waar "eens" hoort.
Ik welquote:
nee, het is echt.quote:
binnen 5 minuten iets oplossen waar collega's al een halve dag mee bezig zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
monteurs die primiem routers installeren
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
binnen 5 minuten iets oplossen waar collega's al een halve dag mee bezig zijn
Als je mijn oude posts terugleest, zie je ook dat ik altijd leujk typte ipv leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat je nergens "is" mag typen, maar niet waar "eens" hoort.
En daarvoor kwoot je de primiem router van SQ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
binnen 5 minuten iets oplossen waar collega's al een halve dag mee bezig zijn
Ik kan helaas niets van mijn posts wijten aan mijn puberteit. Toen ik puberde bestond er nog geen Fok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je mijn oude posts terugleest, zie je ook dat ik altijd leujk typte ipv leukGelukkig kan ik dat nog wijten aan de pubertijd (
)
zelfde niveau qua collega'squote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
En daarvoor kwoot je de primiem router van SQ?
Volgens V. spreek ik het woord "vriezer" raar uit. Meer als "freezer", maar ik hoor het niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die nazzie eten en gaan doezzen na het sporten
Daar ga ik altijd met ze over in discussie, maar daar verwar je mensen enorm mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
of mensen die zeggen dat ze vegetarisch zijn. Flikker toch op man, je bent gewoon van vlees
een cool/freezcombi?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens V. spreek ik het woord "vriezer" raar uit. Meer als "freezer", maar ik hoor het niet.En nu durf ik het niet meer te zeggen, omdat hij me anders pest.
En dat zou normaal niet erg zijn, ware het niet dat we op zoek zijn naar een nieuwe koel/vriescombi voor de keuken.
Zoeetz inderdaad.quote:
De oplossing: ijskastquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens V. spreek ik het woord "vriezer" raar uit. Meer als "freezer", maar ik hoor het niet.En nu durf ik het niet meer te zeggen, omdat hij me anders pest.
En dat zou normaal niet erg zijn, ware het niet dat we op zoek zijn naar een nieuwe koel/vriescombi voor de keuken.
Job kon fornuis niet uitspreken, hij zegt altijd fornhuisquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zeggen dat ze vegetarier zijn en dan wel vis eten stiekem nog ergerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
of mensen die zeggen dat ze vegetarisch zijn. Flikker toch op man, je bent gewoon van vlees
Maar er moet ook een freezvak in, of liever: een aantal freezladen.quote:
Vissen zijn dom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Job kon fornuis niet uitspreken, hij zegt altijd fornhuisEn zeg je ook freezecombi dan?
[..]
Ik vind mensen die zeggen dat ze vegetarier zijn en dan wel vis eten stiekem nog erger
Ik ging altijd in discussie met mn schoonzusje over het feit dat ze alles eet waar vlees in zit en ook vis, maar ze nog steeds keihard volhoudt dat ze vegetarier isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar ga ik altijd met ze over in discussie, maar daar verwar je mensen enorm mee.![]()
een koelkast met ijsvakken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar er moet ook een freezvak in, of liever: een aantal freezladen.
ik moet hieraan denken:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar er moet ook een freezvak in, of liever: een aantal freezladen.
ijskast is een koelkast. Same same...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een koelkast met ijsvakken?
Of een ijskast met dooivakken
Nee, kip...het meest mishandelde stukje vleeschquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vissen zijn dom.Varkentjes zijn veul slimmer.
Beide lekker, overigens. Maar koeien zijn het lekkerst.![]()
Mensen die "fegetaries" zijn omdat het "so sielug" is voor die beestjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Job kon fornuis niet uitspreken, hij zegt altijd fornhuisEn zeg je ook freezecombi dan?
[..]
Ik vind mensen die zeggen dat ze vegetarier zijn en dan wel vis eten stiekem nog erger
Kon dat niet tussen spoilers?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Heb ik net die katten ontwormd gaat er een na een uur kotsen.
Helemaal mee eens. Evolutionair gezien is het nog nooit zo goed gegaan met de koe, het varken en de kip!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die "fegetaries" zijn omdat het "so sielug" is voor die beestjes.
Theo Maassen: flikker toch op, als niemand vlees zou eten hadden die beestjes niet eens geleefd, wie gaat er nou voor de lol 100.000 varkens voeren?
yeh right!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:32 schreef ArTiC het volgende:
wat een volk toch in OUD![]()
ik kwam er via de AT per ongeluk!
Oneens, want ijs zit niet in een koelkast. Ijs is onder nul en staat derhalve in een vrieskastquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
ijskast is een koelkast. Same same...
freezer is dus wat anders dan een ijskast.
(ook een leuke discussie)
voor!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Moet ik de foto plaatsen van de kotsende Lola?
Het is ook gewoon ontzettend ongezond. Als een vegetarier naar de dokter gaat met vage klachten is het eerste wat deze zegt dat ze vlees moeten gaan eten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die "fegetaries" zijn omdat het "so sielug" is voor die beestjes.
Theo Maassen: flikker toch op, als niemand vlees zou eten hadden die beestjes niet eens geleefd, wie gaat er nou voor de lol 100.000 varkens voeren?
welwaar, ik leg regelmatig ijs in de koelkast.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oneens, want ijs zit niet in een koelkast. Ijs is onder nul en staat derhalve in een vrieskast
Dan is het geen ijs meer, dan wordt het vlaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
welwaar, ik leg regelmatig ijs in de koelkast.
ok, dan gaat little dragon over de zeik dat het ijs is mislukt maar het ken wel!
dat doen ze normaal niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
mijn collega's kijken een beetje raar naar me nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |