Mail ze en stel het voorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Kan deze ook niet geopend worden in Einhoven?
Rij de Aalsterweg uit, eerste stoplichten na de snelweg rechts. Zo ver is dat niet van Ehv.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Kan deze ook niet geopend worden in Einhoven?
Action is ook een erg leuke winkel (maar dat topic bestond al, anders had ik die geopendquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
ik vind de action leuker. minder rommelig ook..
Timco rouleert!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
ik vind de action leuker. minder rommelig ook..
en dichterbijer!![]()
snie!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Timco rouleert!En is dichterbijer...
![]()
nee hoorquote:
neem aan dat je in limburg ook wel een action hebt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef Anne het volgende:
Ik kom niet uit Eindhoven.
Ik werk er wel.
Ik ga naar die in Oploo btw.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
neem aan dat je in Duitsland ook wel een action hebt?
Jawel, maar daar gaat het hier niet over?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
neem aan dat je in limburg ook wel een action hebt?
als je toch in eindhoven werkt: hendrik staetslaan zit iequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel, maar daar gaat het hier niet over?
(Eentje in Brabant is overigens dichterbij)
Nee, maar ik zou even checken hoe de garantie in elkaar zit...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Yoewie het volgende:
Heeft er iemand ervaring met fietsen kopen daarzo?
Ja dat weet ik dus ook niet, daarom zou ik graag mensen spreken die hier ervaring mee hebben?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou even checken hoe de garantie in elkaar zit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |