Mail ze en stel het voorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Kan deze ook niet geopend worden in Einhoven?
Rij de Aalsterweg uit, eerste stoplichten na de snelweg rechts. Zo ver is dat niet van Ehv.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Kan deze ook niet geopend worden in Einhoven?
Action is ook een erg leuke winkel (maar dat topic bestond al, anders had ik die geopendquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
ik vind de action leuker. minder rommelig ook..
Timco rouleert!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
ik vind de action leuker. minder rommelig ook..
en dichterbijer!![]()
snie!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Timco rouleert!En is dichterbijer...
![]()
nee hoorquote:
neem aan dat je in limburg ook wel een action hebt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef Anne het volgende:
Ik kom niet uit Eindhoven.
Ik werk er wel.
Ik ga naar die in Oploo btw.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
neem aan dat je in Duitsland ook wel een action hebt?
Jawel, maar daar gaat het hier niet over?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
neem aan dat je in limburg ook wel een action hebt?
als je toch in eindhoven werkt: hendrik staetslaan zit iequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel, maar daar gaat het hier niet over?
(Eentje in Brabant is overigens dichterbij)
Nee, maar ik zou even checken hoe de garantie in elkaar zit...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Yoewie het volgende:
Heeft er iemand ervaring met fietsen kopen daarzo?
Ja dat weet ik dus ook niet, daarom zou ik graag mensen spreken die hier ervaring mee hebben?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou even checken hoe de garantie in elkaar zit...
ik zou vooral kijken hoe de fiets in elkaar zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou even checken hoe de garantie in elkaar zit...
Weet jij nog bij welke filiaal ze fietsen hebben?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou vooral kijken hoe de fiets in elkaar zit![]()
ik denk, wat zeg ik, ik weet zeker dat je bij de fietsenmaker een betere gebruikte fiets krijgt dan als je een nieuwe koopt bij de timco
quote:
nee, die verkopen goed spulquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Nee joh
Zowel bij Action en Timco hebben ze hele leuke hebbendingspullen maar ook spullen waar je echt wat mee kan.
Al weet ik niet of de Action ook aan failissement en rook-/waterschade artikelen doet?
Heb je aandelen ofzo?quote:
Mijn vrouw wel denk ik welles..quote:
Timco ookquote:
Ja, klopt, en je kan nooit ergens langs, of het personeel loopt in de weg, of het winkelend publiek besluit er een lekker praatje te houden en houden met hun kinderwagens lekker de boel op. Duitsers zie je in de Timco in Zevenaar trouwens ook veel, nemen vaak aardig wat mee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Katinkat het volgende:
Ik vind de winkel in zevenaar zo rommelig,.
Dat is een van de redenen waarom het zo goedkoop is...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Katinkat het volgende:
Ik vind de winkel in zevenaar zo rommelig,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |