eens, maar hou er wel rekening mee dat in landen als bijvoorbeeld China, India en Indonesie dit staatsgereguleerd is danwel gaat worden. Dit is nou typisch iets waar geen vrije markt zal bestaan bij krapte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef tony_clifton- het volgende:
'Voedselproductie moet 70% omhoog'
Investeren in landbouw, binnen 10 jaar in water. Mark my words.
Waarom is die regulering erg?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
eens, maar hou er wel rekening mee dat in landen als bijvoorbeeld China, India en Indonesie dit staatsgereguleerd is danwel gaat worden. Dit is nou typisch iets waar geen vrije markt zal bestaan bij krapte.
Waar precies op de site? En is dat ook realtime?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef M.Melandri het volgende:
marketwatch
bovenin bij latest newsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar precies op de site? En is dat ook realtime?
Noem het het DSB-effect... Er is niets mis, tot iemand op tv zegt dat je alle aandelen moet verkopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alles redelijk in het rood maar de AEX staat al weer bijna in de plus!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De mensen die een dikke daling wensen, moeten Lakeman eens vragen wat hij van de AEX vindt..
Het ligt er maar net aan op welk tijdsframe je kijkt. Jij als langere termijn shorter komt wel aan zijn trekken in 2010 zoals het er nu voorstaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:50 schreef Lemans24 het volgende:
314 is nauwelijks een correctie te noemen. Er komt dit jaar nog wel 298 op de borden (en hopelijk lager).
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De mensen die een dikke daling wensen, moeten Lakeman eens vragen wat hij van de AEX vindt..
insinueer je nou "inside knowledge"?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens is de sector die op dit moment het roodst uitslaat in W-Europa, de financials! Alle grote financials in W-Europa staan allemaal op een verlies op een enkeling na..
..is dit een teken voor wat komen gaat met de q3 results van de 4 grote banken uit amerika komende dagen?
long!? De grote afstort zou toch beginnen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:35 schreef Vandergeld het volgende:
Mooie 5 wave omhoog op de Dow Jones, hierbij is golf 3 ook mooi onder te verdelen in 5 golven. Ik verwacht dat we teruggaan tot 9700-9750 waar ik een kleine longpositie ga innemen.
[ afbeelding ]
Als de cijfers morgen goed zijn dan verwacht ik nog wel een verdere stijging.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:35 schreef Vandergeld het volgende:
Mooie 5 wave omhoog op de Dow Jones, hierbij is golf 3 ook mooi onder te verdelen in 5 golven. Ik verwacht dat we teruggaan tot 9700-9750 waar ik een kleine longpositie ga innemen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |