Ik wacht met je mee!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lijkt me toch een goede zaak dat ING aan de verkoop blijft ?
Voor de rest is Amerika onveranderd gesloten, het wachten is op Intel.
Check die cijfers van Intelquote:
Je hoeft al 7 minuten niet meer te wachtenquote:
J&J kreeg al vrij snel het plakaat, 'goede cijfers, maar niet goed genoeg' slechts een korte periode na de cijfers ging J&J al naar beneden, en de sector, healtcare waar JJ ook in zit kreeg ook klappen vanwege de healthcare reform bill.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef Vandergeld het volgende:
Ik vraag me nog wel af wat dit met US indices morgen gaat doen, Johnson & Johnson kreeg ook eerst een spike up vandaag tot 64 dollar pre market, uiteindelijk 2,5% lager gesloten op 61 dollar. Alcoa kreeg eerst een upstoot na de cijfers maar moest daarna ook terug..
waar kijk jij?quote:
De verwachtingen waren al goed, wat heet, Intel heeft zelfs al van te voren aangegeven, dat de Q3 resultaten erg goed zouden zijn! Voor de rest zijn de cijfers die je vraagt gewoon in te zien?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef LXIV het volgende:
Die losse cijfers zijn "waardeloos" als je niet weet wat de verwachtingen waren of hoe deze goede cijfers precies gerealiseerd werden. Wat heeft bijv. de omzet gedaan, in welke sectoren maakte Intel de meeste winst, wat is het operationele resultaat, etc.
En zelfs al weet je dat allemaal wel, dan nog is het lastig te zien wat de markt hiermee doet.
Dit soort plaatjes gaan we nog meer zien komende 2 dagenquote:
Natuurlijk. Maar wat ik bedoel is dat die cijfers alleen niks zeggen, dat ze ook in de context geplaatst moeten worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De verwachtingen waren al goed, wat heet, Intel heeft zelfs al van te voren aangegeven, dat de Q3 resultaten erg goed zouden zijn! Voor de rest zijn de cijfers die je vraagt gewoon in te zien?
allemaal leuk & aardig, maar de meeste groei van Q2 op Q3 in 30 jaar... In een wereldwijde recessie... Hier stinkt iets, of Intel heeft de kip met de gouden eieren gevonden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De verwachtingen waren al goed, wat heet, Intel heeft zelfs al van te voren aangegeven, dat de Q3 resultaten erg goed zouden zijn! Voor de rest zijn de cijfers die je vraagt gewoon in te zien?
Wat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef M.Melandri het volgende:
Bijna 7% hoger nabeurs.
wat verwacht jij? En hoe denk jij dat intel de beste Q2/Q3 groei in 30 jaar heeft gerealiseerd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Alcoa heeft de beurs bijna een hele dag gedragen, dat zal intel niet doen, met JPMorgan om 13.00 morgen en Retail sales om 14.30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |