Door wie denk jij eigenlijk dat die garantieregeling bekostigt wordt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Als ik er een rekening had lopen, had ik nu ook alles eraf gehaald hoor
Maar gelukkig zit ik bij deRABOBANK
Ik hoef mijn geld niet op een bank die ik niet kan vertrouwenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wie denk jij eigenlijk dat die garantieregeling bekostigt?
nee de Rabobank is okay,quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Als ik er een rekening had lopen, had ik nu ook alles eraf gehaald hoor
Maar gelukkig zit ik bij deRABOBANK
Common sense gezien wel. Maar je moet andere verklaringen kunnen uitsluiten. Stel dat er een geleidelijke toename is geweest na de oproep, dan zou het kunnen dat het komt door die oproep zelf.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nee hoor, als hij om 10 uur die oproep doet en om 12 uur is half nederland zijn rekening aan het leeghalen dan is de oorzaak/gevolg wel overduidelijk
Das het mooie van een coöperatieve bank!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
nee de Rabobank is okay,
http://www.volkskrant.nl/(...)n_affaire_D_n_Aanwas
Hoezo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wie gaat Dhr. P. Lakeman even aanklagen? Wat een klaplul.
Hij heeft alleen het laatste zetje gegeven; meer niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wie gaat Dhr. P. Lakeman even aanklagen? Wat een klaplul.
Tot nu toe nog niks... Eerst moet de Rabo nog even wat ophoesten...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:00 schreef LXIV het volgende:
Iemand al een idee hoeveel geld dit de staat (lees ons) gaat kosten?
Iedereen er uit flikkeren, de hypotheken en leningen goedkoop uit het faliet trekken, alleen tegoeden tot 100.000 euro uit betalen, mmm als je het slim speelt kan Bos daar flink aan verdienenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:00 schreef LXIV het volgende:
Iemand al een idee hoeveel geld dit de staat (lees ons) gaat kosten?
Maar met zo'n bedrag, heb je dan niet overwogen om alles boven de 150K op een andere rekening te zetten toen het begon te rommelen bij deze bank? Dat is toch maar 5 minuten werk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef Greetings het volgende:
KenkerzoooooiIk had er 250.000 staan
dag 150,000 euroquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef Greetings het volgende:
Aan hypotheekschuld?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef Greetings het volgende:
Tsja, klote. Maar niet aan gedacht om het over drie banken te spreiden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef Greetings het volgende:
Verwacht je nu serieus van mij een onderzoeksplan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Lastig te onderzoeken natuurlijk. Hoe wil je dat dan doen?
Je had mogen begrijpen dat je voor 200K een vordering van 300K koopt...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:01 schreef EchtGaaf het volgende:
En wat te doen dan met die 100k? Wie neemt dat stuk dan over? Zonder onderpand
De vordering is niet onmiddellijk opeisbaar.quote:
Nee, gewoon de leenovereenkomst. Die loopt meest waarschijnlijk 30 jaar door. Tot die tijd is er niets opeisbaar, behalve in de in de overeenkomst genoemde gevallen (wanbetaling, failliet gaan van de geldNEMER, enz.).quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik denk dat daar wel juridische drempels voor zijn. Consumenten recht.
Natuurlijk niet. Dat is te onzinnig voor woorden. Jij leent geld en betaalt netjes. DSB gaat failliet en je moet ineens al het geld ophoesten... Dat snap je toch wel dat dat niet kan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:50 schreef Godtje het volgende:
Waarschijnlijk staat er in je hypotheek contract dat de schuldeiser in dit soort gevallen het openstaande bedrag per direct kan opeisen.
Wat dat je van: gewoon maandelijks aan je verplichtingen voldoen. Komt het allemaal goed.quote:Als dat laatste aan de hand is dan heeft de huis bezitter naar mijn mening drie keuzes.
1: Het openstaande bedrag overmaken (je moet het maar hebben liggen)
2: Zelf onderhandelen over een nieuwe hypotheek en de oude bij DSB met dat geld afkopen.
3: Je huis verkopen
Hypotheken zijn beschermd door DNB. Zijn niet direct opeisbaar. Moeten bij eventueel faillsement van de verstrekker doorverkocht worden inclusief alle afgesproken voorwaarden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat is te onzinnig voor woorden. Jij leent geld en betaalt netjes. DSB gaat failliet en je moet ineens al het geld ophoesten... Dat snap je toch wel dat dat niet kan?
[..]
Wat dat je van: gewoon maandelijks aan je verplichtingen voldoen. Komt het allemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |