Welnee. Die bank blijft van hem. Hij heeft er vanaf dit moment alleen weinig meer over te zeggen. En ik denk dat hij dat niet eens erg vindt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwah ik weet het niet. Ik mag Scheringa ook niet, maar ik vind het echt een beetje smerig allemaal. Het lijkt erop dat de staat hem gewoon z'n bank afgetroggeld heeft.
Dat er zeker gaat komenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:02 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Nee, nog niet failliet, maar wel surseance van betaling, het logische voorstadium van een faillissement.
De Staat? Leg uit....quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwah ik weet het niet. Ik mag Scheringa ook niet, maar ik vind het echt een beetje smerig allemaal. Het lijkt erop dat de staat hem gewoon z'n bank afgetroggeld heeft.
Ja. Zo heb ik het ook gehoord.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ze hadden het bij RTL-Z specifiek over pinautomaten van andere banken begreep ik? Dus niet meer pinnen bij DSB automaten zelf?
Achgut wat zielig voor hem! Is er al een condoleance register geopend?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Achja, denk niet dat er mensen zijn die meer dan 100.000 op hun betaalrekening hebben staan. Wachten op het geld dus. Zal wel allemaal soepel verlopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ze hadden het bij RTL-Z specifiek over pinautomaten van andere banken begreep ik? Dus niet meer pinnen bij DSB automaten zelf?
Eensch. Grote verschil is dat DSB een groep Nederlanders te gronde richte. En niet alle Nederlanders maar een klein beetje, of buitenlanders.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kom op, elke multinational begeeft zich op het randje in moreel opzicht. Waarom moet Dirk het ontgelden?
Ik ben zeer benieuwd wie er de geruchten naar de Volkskrant heeft gelekt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef Zwansen het volgende:
De Staat? Leg uit....
Heeft de media samen met die hypotheek-halve zool niet de grootste schuld?
Maar als jij geen andere betaalrekening hebt.. Waar ga je dan boodschappen van doen tot je eerst volgende salaris (op een andere rekening natuurlijk)?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:04 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Achja, denk niet dat er mensen zijn die meer dan 100.000 op hun betaalrekening hebben staan. Wachten op het geld dus. Zal wel allemaal soepel verlopen.
Das een ander topic. DSB is er gewoon van begin af aan op uit geweest mensen zo diep mogelijk in de schulden te steken. Tegen lage rentes, dat dan weer wel.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
ING zit anders voor veel grotere bedragen in de ook niet helemaal frisse ALT-A hypotheken in de VS en heeft al vele miljarden staats-steun ontvangen. Branden we die dan ook maar even af?
Met 250 euro zing je het wel een week of drie uit als je een beetje normaal eet. Wanneer je een gezin hebt zullen er zeker ook wel twee betaalrekeningen zijn. Of je slaat de spaarpot van de kleine kapot. Neem aan dat er ook familie is die je wat geld kunnen geven. Dit gaat geen jaren duren, dus de gevolgen zijn wat dat betreft wel te overzien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:06 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Maar als jij geen andere betaalrekening hebt.. Waar ga je dan boodschappen van doen de komende tijd?
Ik en een paar andere fokkers wel iig. Meer dan DSB. Scheringa moet zelf weten wat hij doet. Het is relatief kleinschalig. Hij heeft gegokt (wat inherent is aan het huidige banksysteem) en verloren. De ING is een ander verhaal, die hebben van Bos op onrechtvaardige wijze staatssteun verkregen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
ING zit anders voor veel grotere bedragen in de ook niet helemaal frisse ALT-A hypotheken in de VS en heeft al vele miljarden staats-steun ontvangen. Branden we die dan ook maar even af?
Die mensen zelf zijn natuurlijk de hoofdschuldige. En gewoon teringdom.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Das een ander topic. DSB is er gewoon van begin af aan op uit geweest mensen zo diep mogelijk in de schulden te steken. Tegen lage rentes, dat dan weer wel.....
Luister eens naar het commentaar van de andere banken en de reden waarom die de boel niet hebben willen overnemen.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die mensen zelf zijn natuurlijk de hoofdschuldige. En gewoon teringdom.
Zeker net als die bedrijven die door Madoff zijn opgelicht? Allemaal "gewoon teringdom"?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die mensen zelf zijn natuurlijk de hoofdschuldige. En gewoon teringdom.
Check, Daarom verbaast de hype rondom DSB mij zo. Kijk bij de rest van het zooitje banken, die zijn net zo erg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:09 schreef haatbaard het volgende:
Laten we wel wezen, op die hele bankensector zit gewoon een smet. Ook de grote banken zijn particuliere klanten als geldkoe gaan beschouwen en hebben daarbij grove fouten gemaakt. De geweldige Rabobank had net zo goed woekerpolissen en die hebben hun klanten ook besodemieterd waar dat kon.
Wat versta je onder oplichting dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:11 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Zeker net als die bedrijven die door Madoff zijn opgelicht? Allemaal "gewoon teringdom"?
Komop zeg, zo simpel is het niet. DSB heeft zich gewoon schuldig gemaakt aan oplichting. En het kenmerk van oplichting is nu juist dat zelfs de slimsten erin trappen.
Het is maar waar de media zich op focust. Denk dat je met dezelfde media aandacht voor welke andere bank dan ook hetzelfde verloop zou kunnen bewerkstelligen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:11 schreef justanick het volgende:
[..]
Check, Daarom verbaast de hype rondom DSB mij zo. Kijk bij de rest van het zooitje banken, die zijn net zo erg.
Uiteraard zijn ze niet allemaal spik en span, maar om de Rabo met de DSB te vergelijken gaat nogal ver. Heel dat leen gebeuren van DSB is gewoon om te kotsen. Niets geen zorgplicht, ja zorgen dat je verkoopt ja...quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:09 schreef haatbaard het volgende:
Laten we wel wezen, op die hele bankensector zit gewoon een smet. Ook de grote banken zijn particuliere klanten als geldkoe gaan beschouwen en hebben daarbij grove fouten gemaakt. De geweldige Rabobank had net zo goed woekerpolissen en die hebben hun klanten ook besodemieterd waar dat kon.
Even bellen met Leen van Frisia.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:06 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Maar als jij geen andere betaalrekening hebt.. Waar ga je dan boodschappen van doen tot je eerst volgende salaris (op een andere rekening natuurlijk)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |