nee joh, daar is niks aan de hand.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Eg_Wel het volgende:
Oef.. DSB onder curatele van de DNB..
Dat betekent dat ze dus niet failliet zijn (hoor ik op RTL-Z)...quote:
Ze opereerden op het randje zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Zwansen het volgende:
Even voor de duidelijkheid, DSB heeft toch nooit dingen gedaan die volgens de wet strafbaar zijn? Of wel?
Waarom valt iedereen dan zo over DSB heen?
Goede samenvattingquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ze opereerden op het randje zullen we maar zeggen.
Er zijn heel veel bedrijven die op het randje opereren en toch branden we die niet dagelijks af.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zoals Shell al jaren doet dus?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
heel netjes, maar wat is het maximaal opneembare bedrag met een DSB pinpas? 1 gasttransactie? Dus maar 1x bv 1000 euro?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef capricia het volgende:
Indien je een betaalrekening bij de DSB hebt mag je nog 24 uur geld opnemen met je DSB-betaalpas bij een andere bank... RTL-Z.
Netjes hoor!
Hij is blij dat Scheringa buiten spel gezet is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:57 schreef Eg_Wel het volgende:
Lakeman is blij en vindt het een opsteker
Hopelijk een les voor alle anderen, dat moreel onverantwoord ondernemen ook goed wordt afgestraft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:58 schreef Sjabba het volgende:
Iets met boontje en loontje.
Een beetje de hele markt verzieken. Stelletje bloedzuigers daar!
Hopelijk wordt Dirk persoonlijk ook geplukt, gebeurd met andere criminelen toch ook (drugsopbrengsten).
Kom op, elke multinational begeeft zich op het randje in moreel opzicht. Waarom moet Dirk het ontgelden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In moreel opzicht ook? En dat breekt hen nu op.
Hier is het ook crisis.quote:
Ik zou ook wel uitkijken. Als er ergens giftige hypo's zijn dan is het wel bij de DSB.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Lol, DSB heeft zich zelf proberen te verkopen aan ING en ABN. whehehe... en dat wouden ze niet.
Mwah ik weet het niet. Ik mag Scheringa ook niet, maar ik vind het echt een beetje smerig allemaal. Het lijkt erop dat de staat hem gewoon z'n bank afgetroggeld heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:58 schreef capricia het volgende:
Hij is blij dat Scheringa buiten spel gezet is.
Ik ook!
Nee, nog niet failliet, maar wel surseance van betaling, het logische voorstadium van een faillissement.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze dus niet failliet zijn (hoor ik op RTL-Z)...
Die multinational vinden die randjes in het buitenland en dan valt het ons (het gepeupel) niet op. DSB opereerde gewoon in nederland , dat is niet zo slim.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kom op, elke multinational begeeft zich op het randje in moreel opzicht. Waarom moet Dirk het ontgelden?
Ze hadden het bij RTL-Z specifiek over pinautomaten van andere banken begreep ik? Dus niet meer pinnen bij DSB automaten zelf?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:59 schreef dramatiek het volgende:
Wat kan ik maximaal per dag pinnen?
Via een geldautomaat van een gastbank kunt u maximaal ¤ 250 per dag opnemen.
In winkels kunt u met de bankpas tot een bedrag van ¤ 2.500 per dag opnemen.
Uw chipknip kunt u maximaal met ¤ 250 per dag opladen.
In het buitenland kunt u tot maximaal ¤ 500 betalen bij betaalautomaten en tot maximaal ¤ 500 per dag opnemen bij geldautomaten.
Bij een geldautomaat van DSB Bank kunt u maximaal ¤ 500 per dag opnemen.
Voor het gebruik van de bankpas is een maximaal weeklimiet van ¤ 5.000 van toepassing.
Dikke pret, kun je dus 250 euro opnemen en met een beetje mazzel nog 500 euro bij de DSB automaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |