Ben ook een tijd in het buitenland geweest en allerlei lekkere vis en gerechten mogen proeven. Maar er gaat toch niets boven een lekkere Hollandse Nieuwequote:Op maandag 12 oktober 2009 04:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
meer dan terechte klacht !
al ben ik dan wel geemigreert, dit is een van de weinige dingen die ik mis..!!
quote:
quote:
je oude ondertitel was "slikheks" maar tochquote:
Blijkbaar slik ik niet alles.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:37 schreef Hanoying het volgende:
[..]
je oude ondertitel was "slikheks" maar tochje op zoute haring?
![]()
Dat had ik ook voordat ik het probeerde, alleen de geur al...quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:52 schreef Natalie het volgende:
Mwa... nooit geprobeerd. Zou niet weten of ik het lekker vindt. Maar het ruikt zo vaag, da's wat me tegenhoudt
mij kan je ervoor wakker maken en daarna weer met je stinkende muil terug in bedquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een echte Hollander word om 3 uur s'nachts wakker om een lekkere vette naar binnen te happen!
Dat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:20 schreef Smolderbeard het volgende:
En bedankt.
Nu moet ik gvd een haring zien te bemachtigen terwijl het seizoen er niet eens naar is.
S'ochtends wakker worden naast een vrouw met een enorme visluchtquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mij kan je ervoor wakker maken en daarna weer met je stinkende muil terug in bed
Of rolmopsquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:34 schreef Karstman het volgende:
hmm haring, ik voel het al aankomen, dat wordt een wandeling naar de visboer in de pauze![]()
![]()
Ook lekker, zure haring
[ afbeelding ]
Allememachies!quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ben ook een tijd in het buitenland geweest en allerlei lekkere vis en gerechten mogen proeven. Maar er gaat toch niets boven een lekkere Hollandse Nieuwe![]()
Kan zelfs Japanse sushi niet tegenop.
Hier ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mij kan je ervoor wakker maken en daarna weer met je stinkende muil terug in bed
Ik hou van frisse ademquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:29 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nee maffie, dan is de nasmaak heulegaar weg.
Bierlucht van een ander is idd niet te pruimen. Gelukkig heb je er zelf geen last van als je flink zit te kleppen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik hou van frisse adem![]()
Al is haring nog altijd beter te verkroppen dan bierlucht
Nee die klap krijg je wel als je daarna in bed ligt met iemand die zo uit zijn/haar bed stinktquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Bierlucht van een ander is idd niet te pruimen. Gelukkig heb je er zelf geen last van als je flink zit te kleppen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:06 schreef Schenkstroop het volgende:
sjoute hoarring? egg wel.
en dat zegt een indo!
Je zal toch zó boffen dat je er 1 naast je hebt liggen die bier en haring op heeft & snurkt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee die klap krijg je wel als je daarna in bed ligt met iemand die zo uit zijn/haar bed stinkt![]()
Omdraaiennnnnnnn
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:20 schreef Smolderbeard het volgende:
En bedankt.
Nu moet ik gvd een haring zien te bemachtigen terwijl het seizoen er niet eens naar is.
iS TOG NORMAAL , als ze zonder slip slaapt .....quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
S'ochtends wakker worden naast een vrouw met een enorme vislucht
Ik weet niet met wat voor onhygienische vrouwen jij allemaal slaapt, maar nee, dat is niet normaal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef CP69 het volgende:
[..]
iS TOG NORMAAL , als ze zonder slip slaapt .....
alsof die zout was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
Gisteravond nog heerlijk oraal een haring naar binnen laten glijden om 23:34smaakte goed
Steek je ze ook wel eens in je reet ofzo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
Gisteravond nog heerlijk oraal een haring naar binnen laten glijden om 23:34smaakte goed
ja, maar alleen levende.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Steek je ze ook wel eens in je reet ofzo?
Welnee joh, daar ga je zo van ruftenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed. Wel ff een ui d'r achteran schoppen hoor.
Dit dusquote:
ZURE HARING EN ANDERS NIIIKS!quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:34 schreef Karstman het volgende:
hmm haring, ik voel het al aankomen, dat wordt een wandeling naar de visboer in de pauze![]()
![]()
Ook lekker, zure haring
[ afbeelding ]
Nee gekookt dierenlijk is fris.. Mensen moeten nou eenmaal dit soort dingen eten om te overleven.. Dan kun je wel gaan kotsen maar daar schiet je ook vrij weinig mee op verderquote:
Dat dus, potverdorie wat is een haring toch lekker van tijd tot tijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu heb ik dus echt trek in haring!!
Hoe laat je hem nog meer wel eens "binnen glijden" dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Haringen maken geluid, door gas te laten ontsnappen uit hun zwemblaas. Deze haringscheten werden oorspronkelijk niet herkend. Rond 1980 en 1990 zocht de Zweedse marine naar mysterieuze onderzeeboten, omdat ze deze geluiden opvingen. Hierdoor werden de Zweeds-Russische relaties gespannen. Toen het Oostblok uiteengevallen was gingen de geluiden gewoon door
Ja moar boer'n motte d'r ook weuze he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:59 schreef onearmedman het volgende:
Zoute haring.Echt van die boeren die dat eten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef jpg97 het volgende:
Nee hoor, ook andere bevolkingsgroepen eten zoute haring
Ja maar ik ben wel een boerquote:
Als ze zo schoongemaakt klaarliggen hoef ik ze niet, ze moeten direct voor je worden klaargemaakt, en niet al wie weet hoe lang daar liggenquote:
Ja maar dat is dan ook geen ZOUTE haring.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ze zo schoongemaakt klaarliggen hoef ik ze niet, ze moeten direct voor je worden klaargemaakt, en niet al wie weet hoe lang daar liggen
Eenschquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ze zo schoongemaakt klaarliggen hoef ik ze niet, ze moeten direct voor je worden klaargemaakt, en niet al wie weet hoe lang daar liggen
Het smaakt zoutquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan ook geen ZOUTE haring.
Oh nee? Wat versta jij dan onder zoute haring, dat drop van haribo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan ook geen ZOUTE haring.
Ja daar gaat dit topic toch over of niet dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh nee? Wat versta jij dan onder zoute haring, dat drop van haribo?
OP dat andere plaatje ook, alleen schoongemaaktquote:
Haha failquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
OP dat andere plaatje ook, alleen schoongemaakt
Dus jij eet ook je gehakt en biefstuk rauwquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Rasher het volgende:
[..]
Sowieso etenbleh, dode dieren! Gadverdegadverdamme!!!
Aansteller
Dat!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |