Hey tom.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:04 schreef tom-tonkes het volgende:
wat doet dat r nou toe ik heb het nu over samen wonen
Ijgen ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:33 schreef tom-tonkes het volgende:
haha NEE!!!ik kan niet zonder men ijgen vrouwtje
Dat is jammer wand ik kan wel heel goet peipen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:33 schreef tom-tonkes het volgende:
Hoe oud ben jij wel nietquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:33 schreef tom-tonkes het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is jammer wand ik kan wel heel goet peipen.
En daarom wil ze bij jou gaan wonen? Lijkt me niet verstandig, dan rent ze alleen maar weg voor haar problemen en dan is de kans dat het de komende jaren ooit nog goed komt heel erg klein.quote:
17-26? Ik denk niet dat zijn ouders daar dan blij mee zijn geweest..quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:43 schreef raptorix het volgende:
Ze kan gewoon bij je wonen, geen enkel probleem, ik heb zelf met mijn 17 jarige vriend samengewoont toen ik 9 jaar ouder was.
Hij was geestelijk behoorlijk volwassen, en ik op dat moment wat kwetsbaarder, overigens vergis ik me enigzins, want dit was leeftijd dat we elkaar leerden kennen, we gingen pas jaar later samenwonen, overigens 6 jaar lang vrij gelukkig geweest, en op goede manier uit elkaar gegaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
17-26? Ik denk niet dat zijn ouders daar dan blij mee zijn geweest..
Waarom heb ik het idee dat StuFi in deze situatie niet aan de orde is?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:46 schreef Crutch het volgende:
Ik voorspel een vissersdorp. Knietje aan het roer, Frans Bouwer uit de boksen...
Anyway, hebben jullie al geprobeerd om gewoon eens een paar weken/maanden samen in jouw huis door te brengen? Mocht dat goed gaan, dan kan ze op haar 18de alsnog besluiten om écht bij je in te trekken. Is voor haar StuFi ook wel handig.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat StuFi in deze situatie niet aan de orde is?
Vertel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat StuFi in deze situatie niet aan de orde is?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:39 schreef raptorix het volgende:
Inschrijven is heulemaal niet gunstig, moet je alleen maar meer lasten betalen, het is echt geen verplichting dat als iemand bij je woont, hij ook maar ingeschreven moet staan hoor.
Jij wel.quote:
Haar moeder woont nu ook bij je inquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:09 schreef tom-tonkes het volgende:
ja het is gelukthaar moeder moest mee
Dat vraag ik me ook af.quote:
Ik moest wel mee toen mijn partner bij me introk om toestemming te geven en te tekenen voor het feit dat hij bij me in kwam wonen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:52 schreef RRGJL het volgende:
Je hoeft volgens mij niet eens met haar mee. Ze kan zich gewoon inschrijven op adres X, soms zelfs via de website van de gemeente.
Mensen die dit soort woorden gebruiken moeten gewoon dood.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:33 schreef tom-tonkes het volgende:
men eigen vrouwtje
Lijkt mij ook logisch, anders kan de hele wereld zich wel op jou adres inschrijven als ze zouden willen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:43 schreef Katinkat het volgende:
Mijn vriend moest ook een formulier tekenen dat ik op zijn adres ingeschreven mocht worden; ik was geen 17 meer trouwens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |