Huh?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt mij ook gewoon bedanken voor het tevoorschijn halen van dit topique en je noemen in de stastieken.
Anyhood een leuk filmpje van Sophie tussen de bierkratten.
http://clairtjeclaire.hyv(...)id=AEK0TFK4Q9CSWOW0O
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:09 schreef beequeen het volgende:
Bedoelde topique maar niet echt belangrijk.
De statistieken!
On Topic.
Helaas.... ik kan het filmpje niet bekijkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:54 schreef beequeen het volgende:
Anyhood een leuk filmpje van Sophie tussen de bierkratten.
http://clairtjeclaire.hyv(...)id=AEK0TFK4Q9CSWOW0O
Wel erg pakweg, . 10 jaar is wel erg lang geleden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef rubje het volgende:
Goh apart dat er nog zoveel animo is voor iets van pakweg 10 jaar geleden
Gouden Kooi ruled......quote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef FP128 het volgende:
Zoals ik dus zei, het is en blijft apart zoveel jaar na dato nog al die aandacht.
quote:Het ergste is nog dat het voorkomen had kunnen worden als de elite serieuzer geluisterd had en meer onderzoek had verricht. Hier zou ik een boek mee kunnen vullen, maar voorlopig laat ik het hierbij.
Jaap wist net als ieder ander dat Joran een fout figuur was maar nu duidelijk is geworden dat die gast echt geen zuivere koffie is moet hij nu snel een politiek correct praatje posten op zijn blog.quote:
Als een gebroken man.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef Dementor het volgende:
Jaap wist net als ieder ander dat Joran een fout figuur was maar nu duidelijk is geworden dat die gast echt geen zuivere koffie is moet hij nu snel een politiek correct praatje posten op zijn blog.
"Een diep tragische gebeurtenis in een diep tragische verwikkeling van vele factoren."quote:
Ja, dat dan weer wel. Scheelt enorm.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:40 schreef Leandra het volgende:
Nah, zo te zien heeft hij iig wel keurig zijn benen geschoren
incl. bikinilijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:40 schreef Leandra het volgende:
Nah, zo te zien heeft hij iig wel keurig zijn benen geschoren
Ze hebben het over een 'goddelijke cast' dus ik vrees dat het geen opzet isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
Wat lelijk! Of is het opzettelijk zo slecht gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |