quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:19 schreef peeet1 het volgende:
do 25 feb 2010, 06:00
„Lee moet medaille aan Sven geven”Bekend Nederland in shock om Sven Kramer
AMSTERDAM - André Rieu heeft met het zweet in zijn handen naar de tien kilometer van Sven Kramer gekeken. „Mijn vrouw Majorie is mijn coach. Zij zorgt ervoor dat ik in de juiste baan blijf. Haar eerste reactie was: die Koreaan Lee moet zijn gouden medaille aan Sven geven. Lee weet ook dat de Fries hem echt heeft verdiend. Als zij Lee was, zou ze niet blij kunnen zijn met een medaille die door een stomme fout bij de verkeerde terecht is gekomen.”
<knip>
quote:Het onderwerp is "misschien is dit iets voor jou?".
"Koffietijd is terug!
Oude tijden herleven. Het bekende RTL4 programma Koffietijd komt weer terug op televisie. Vanaf maandag 5 april is het programma elke werkdag te zien tussen 10:00 en 11:00 uur, in een nieuwe jas én met nieuwe gezichten.
Koffietijd is op zoek naar leuke vrijgezelle mannen!
Ben jij een man tussen de 25 en 45 jaar en ben jij op zoek naar een leuke vrouw?
Wil je een leuke date of misschien wel de liefde van je leven vinden?
Ben jij zo'n man of ken jij zo'n man, aarzel dan niet en reageer snel.
Stuur een mail met daar in je persoonlijke gegevens en een aantal duidelijke foto?s naar:
koffietijd@talpa.tv
Of per post naar:
Talpa Producties BV
T.a.v. redactie Koffietijd
Postbus 154
1250 AD LAREN
Koffietijd in een nieuw jasje dus. Een datingjasje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
Het zal wel een terugkerend item worden in het nieuwe Koffietijd.
In plaats van het Boodschappenspel het Vrijgezellenspel.
Daar is echt niets meer van over.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef beequeen het volgende:
Foto's vorige week gemaakt door Vic in DGK. Hij gaat daar de zonwering vervangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je dit niet een paar posts terug ook al neergezet?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat RTL er een Koffietijd programma gaat uitzenden.
Bericht van Huub's Hyves.
[..]
"
Is Yolanthe langs geweest ?quote:
ik herhaalquote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat RTL er een Koffietijd programma gaat uitzenden.
Volgens Vic is het een enorme puinhoop. Maar hij komt alleen voor de zonwering. Die ziet er niet uit. Kwestie van preoriteiten denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
De zonwering vervangen? Volgens mij zijn er ook een paar muurtjes meegegaan.
quote:
Ik mis het.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef beequeen het volgende:
Foto's vorige week gemaakt door Vic in DGK. Hij gaat daar de zonwering vervangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daar gaan ze kennelijk naartoe, beetje jammer dat m'n Tom Tom geen flauw idee heeft waar het ligt.quote:
Tis sowieso heel moeilijk te vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze kennelijk naartoe, beetje jammer dat m'n Tom Tom geen flauw idee heeft waar het ligt.
Ze zijn volop aan het werk Scrut.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben het ontmanteld na afloop en sindsdien heeft er niemand naar omgekeken, zo lijkt het.
Dat zie ik. Er is als eerste een betonnen vloer gelegd, daar kun je heel wat beter met een camera overheen rijden dan over een natuurstenen vloer.quote:
Het is 9 jaar geleden dat "koffietijd" door RTL werd uitgezonden, die 9 jaar heeft verder niets met DGK of de villa te makenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
9 jaar al weer. achja behalve BB 1 ,de bus 1 en DGK is er nooit echt wat boeiend geweest.
'quote:
Bedankt Peeet1,quote:Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef peeet1 het volgende:
de Gouden Kooi 2010 rondleiding @ Koffietijd rtl 4 boulevard
Bekijk deze YouTube-video
We jammer dat ik nu zie dat alles defenitief 'weg' is haha. Ik neem aan dat er beneden niets verbouwd is, aangezien ze daar niets gaan opnemen? Ik op de plek naast de paardenstal stond het kantoor, deze is van de aardbodem verdwenen?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk he Jopiebaco toen ik de foto's zag dacht ik gelijk aan jou.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef jopiebaco het volgende:
We jammer dat ik nu zie dat alles defenitief 'weg' is haha. Ik neem aan dat er beneden niets verbouwd is, aangezien ze daar niets gaan opnemen? Ik op de plek naast de paardenstal stond het kantoor, deze is van de aardbodem verdwenen?Ik zie vanuit de bovenfoto dat die groene zeilen weg zijn gehaald, iedereen kan er dus gaan kijken nu?
Heb altijd al een keer willen kijken daar ha
Esmeraldaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:00 schreef rubje het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wat er gebeurd is met die slanke blonde meid uit de bus die
met die (ex) agent omging.
De conclusie is dus dat je je nooit voor een reality-show moet opgeven want je hebt geen enkele
controle en het beeld wat men van je krijgt staat voor eeuwig op ieders netvlies.
ik dacht even 2 seconde dat Fluitert mij bedoeldequote:Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".
http://www.clipser.com/watch_video/122653
[ afbeelding ]
Je kunt mij ook gewoon bedanken voor het tevoorschijn halen van dit topique en je vergeten naam te noemen in de stastieken.quote:[b]Op woensdag 5 mei 2010 17:28 schreef FANN het volgende:[/b
ik was dit topic ook kwijt / bijna vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |