Yep, allemaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dit zijn toch gewoon alle meisjes die zich aangemeld hebben? Niet de beste 300 neem ik aan of wel?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja, wat is er met IQM gebeurd eigenlijk?
quote:
Ik mag hopen van niet nee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dit zijn toch gewoon alle meisjes die zich aangemeld hebben? Niet de beste 300 neem ik aan of wel?
Nee, dat zijn alle tweeduizend "modellen".quote:
Hij is er nog.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En nu? Komt ie nooit meer op fok?![]()
Dan heeft het toch niets te maken met de kwaliteit van de selectiequote:
Alleen onder een kloon.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En nu? Komt ie nooit meer op fok?![]()
Wat schattigquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een goed idee![]()
.
Ik host een 'modellenwedstrijd', maak daar een site voor, kies de heetste 20 eruit en laat die bij een vriend van mij thuis 'op auditie' komen. Ik beloof ze gouden dromen, maar op één voorwaarde.
Ik kreeg laatst een foldertje in de bus van de gemeente om op te letten dat uw dochter niet in dit soort praktijken trapt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een goed idee![]()
.
Ik host een 'modellenwedstrijd', maak daar een site voor, kies de heetste 20 eruit en laat die bij een vriend van mij thuis 'op auditie' komen. Ik beloof ze gouden dromen, maar op één voorwaarde.
Ja, die neus is inderdaad een beetje...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |