Frits is 'gesnapt' en hij weet hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef Cerebro het volgende:
FRITS
[ afbeelding ]
volgens mij ken ik jullie![]()
GUUS
[ afbeelding ]
Hoe moet ik me dat voorstellen? haren rond z'n kont eraf knippen of gewoon goed borstelen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet Jazz zijn achterwerk gaan knippen. De laatste weken blijven er soms ineens drollen hangen, en dan ook gewoon normale drollen, geen zachte of zo. Ik dacht dat het daar achter niet echt meer zou groeien, maar blijkbaar wel want dit is de eerste keer in 2 jaar dat het zo gebeurt. Heeft ie straks een lelijk achterwerk,.
Zijn vacht lijkt ook wel (nog) voller ineens - dat komt misschien door Carnibest - maar nu heeft hij ook voor het eerst haarballen. In dik 2 jaar 2 keer of zo meegemaakt, nu al twee keer op een dag. Morgen dus een groom the cat dag. Zal ie leuk gaan vinden
![]()
Ja, hij zag wat
[ afbeelding ]
Zeg maar dag tegen je mooie haren,.
Volgens mij heb ik die 2 eerder gezien!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef Cerebro het volgende:
FRITS
[ afbeelding ]
volgens mij ken ik jullie![]()
GUUS
[ afbeelding ]
Beide. Helemaal goed leegkammen en als finishing touch een korte kont.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Frits is 'gesnapt' en hij weet het
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen? haren rond z'n kont eraf knippen of gewoon goed borstelen?
Geilquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beide. Helemaal goed leegkammen en als finishing touch een korte kont.
Omgquote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Even dot en Square showen.... de kittens van 9 weekjes! (Dot is het meeste lapje, de meeste tijger is Square)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stront aan de kontharenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet Jazz zijn achterwerk gaan knippen. De laatste weken blijven er soms ineens drollen hangen, en dan ook gewoon normale drollen, geen zachte of zo. Ik dacht dat het daar achter niet echt meer zou groeien, maar blijkbaar wel want dit is de eerste keer in 2 jaar dat het zo gebeurt. Heeft ie straks een lelijk achterwerk,.
Zijn vacht lijkt ook wel (nog) voller ineens - dat komt misschien door Carnibest - maar nu heeft hij ook voor het eerst haarballen. In dik 2 jaar 2 keer of zo meegemaakt, nu al twee keer op een dag. Morgen dus een groom the cat dag. Zal ie leuk gaan vinden
![]()
Ja, hij zag wat
[ afbeelding ]
Zeg maar dag tegen je mooie haren,.
quote:
Wat een schatjes zeg! Mooie blauwe oogjes!quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef Ruudt het volgende:
Bailey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze rare blik trekt hij altijd tijdens het spinnen
[ afbeelding ]
Bailey & Sammy
[ afbeelding ]
Sammy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'k Heb 't gewoon korter geknipt nu, eerst zo maar eens proberen. Gelijk de tondeuse erover vind ik ook zo rigoureus, en nog lelijkerquote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef heartwork het volgende:
[..]
Stront aan de kontharen![]()
Heel af en toe, wanneer m'n Sjors diarree heeft ontkom ik er ook niet aan.
Knip jij het of met de tondeuse?
We all float down here!quote:Op donderdag 3 december 2009 @ 19:28 schreef Locusta het volgende:
[afbeelding]
Wij hebben 's werelds eerste zwevende kat
Soep... Want op de voorkant zit een lelijke stickerquote:Op maandag 14 december 2009 10:52 schreef mrcool het volgende:
[..]
Waar heb je dat doosje vandaan of heb je lopen soepen?
Ze kijkt alsof ze zin heeft om eens flink uit te halen.....quote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Vrolijke kerst ook namens Bellefleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |