abonnement Unibet Coolblue
pi_73815182
hema ondergoed

en de shirtjes vind ik af en toe ook best leuk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_73815198
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 19:18 schreef morgane het volgende:
Zijn de handdoeken van Hema fijn? Worden ze niet snel ruw na het wassen en niet doorweekt tijdens het afdrogen?
Ik vind ze wel fijn , maar vind het dan ook niet erg om ruwe handdoeken te gebruiken. Erg doorweekt worden ze wmb ook niet. Maar ik gebruik de laatste tijd alleen maar Hema handdoeken, dus weet niet beter .
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:26:36 #53
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73815379
Klinkt prima, thanks!
  FOK!fossiel zondag 18 oktober 2009 @ 19:33:41 #54
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73815667
Ik vind die fietslampjes met elastiekje (die ze nu ook in een versie met 2 lichtjes hebben) echt geniaal. Veel makkelijker om in je jaszak mee te nemen!
Chick on a mission
pi_73822460
Hema

Die heb ik zo erg gemist toen ik in het buitenland woonde Ik loop er nu ook gewoon regelmatig doorheen, gewoon om te kijken
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:01:14 #56
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_73823739
Perfecte kwaliteit-prijsverhouding.

pi_73824250
Het kinderspeelgoed is ook geniaal, vooral het servies met stippels van hout en taartjes erbij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73824864
Hema
Ik koop er van alles: ondergoed, nagellak, gezichtsreinigers, shampoo, basic hemdjes en shirtjes etc etc etc.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:33:55 #59
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_73837257
oh, er was gewoon nog geen hema topic

* Whiskers is erg van de hema ondergoedjes, jip en janneke goodies en tompoezen

alleen de dagcreme en andere verzorgingsproducten vind ik over het algemeen niet zo fijn; niet compatible met whiskers tere huidje blijkbaar... Is wel jammer, want de produkten zijn niet op dieren getest enzo.

Leuke column over het effect van de HEMA op zwangere vrouwen
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_74068229
pi_74068549
Gister de Opafiets gekocht bij de Hema, 300 euries thuisgeleverd.

Nu hopen dat het een beetje kwaliteit is
pi_74074238
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben de nieuwe jaaragend's al een tijdje, ik heb laatst iig deze gekocht:
[ afbeelding ]

Ik had dezelfde editie dit jaar en hij is leuk, mooi formaat, goed papier (inkt veegt niet uit zoals bij agenda's met glad papier) en er zit een lintje tussen .
De nieuwe editie van mijn agenda vind ik niet zo...

Dit vind ik echt een leuk blik!
pi_74081087
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:33 schreef Whiskers het volgende:
oh, er was gewoon nog geen hema topic
Alweer een tijdje terug.

Kun je zonder de HEMA?
pi_74088386
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:54 schreef flappiewappie het volgende:
Gister de Opafiets gekocht bij de Hema, 300 euries thuisgeleverd.

Nu hopen dat het een beetje kwaliteit is
Heb je er ook zo'n krat op?
Ben benieuwd of de fiets een beetje een goede kwaliteit heeft en of ie je bevalt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_74167433
Hema
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74173962
Hema ondergoed is fijn, zeker nu in de aanbieding, maar je kunt er nergens passen, dat stoort me toch wel. Het weerhoudt me ervan om er (bijv.) ondergoed te kopen.
pi_74173990
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:58 schreef Together__ het volgende:
Hema ondergoed is fijn, zeker nu in de aanbieding, maar je kunt er nergens passen, dat stoort me toch wel. Het weerhoudt me ervan om er (bijv.) ondergoed te kopen.
Hebben ze geen pashokjes meer? Vroeger toch wel?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74174008
Wat ik me bij de HEMA toch wel eens afvraag is of zij niet heel veel derving uit diefstal hebben... Je kunt daar volgens mij ontzettend makkelijk met een kassabon dezelfde producten uit het vak pakken en retourneren bij de klantenservice die vaak midden of achterin de winkel zit
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74176282
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hebben ze geen pashokjes meer? Vroeger toch wel?
Ik heb ze al heel lang niet meer gezien, ik vind het ook jammer dat ze die niet meer hebben. Ik zou wel eens een paar bh's willen passen, maar dan moet je ze thuis passen en terugbrengen, zo raar.
Tap tap tap
pi_74184393
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:44 schreef Cyan het volgende:

[..]

Heb je er ook zo'n krat op?
Ben benieuwd of de fiets een beetje een goede kwaliteit heeft en of ie je bevalt.
Ik ben ook benieuwd.

Eers gister gebeld dat hij niet lever baar was.

Krat voorop heb ik er niet bij besteld, maar wel zon rek; de bagage drager ga ik eraf schroeven zodat ik nooit meer mensen achterop hoef mee terug te nemen :-P
pi_74184849
ik heb van de week deze fietstas/boodschappentas gehaald:


(sorry voor de grote afbeelding).

ik dacht, voor 2.50 kan het niks zijn. maar ik heb hem vandaag getest, en het werkt echt! heb hem best zwaar beladen met in ieder geval een fles wasmiddel en aan de andere kant een fles frisdrank en nog mijn andere boodschappen erbij.
je kunt hem heel makkelijk aan je bagagedrager achter haken en dan met het lint om je zadel heen.. en het blijft zitten ook nog!
ik ga er nog 1 halen voor als deze het ooit mocht begeven, ben al eerder naar dit ding op zoek gweest en kon het nergens vinden!

enige nadeel is dat het totaal niet werkt als gewone shopper. ze noemen het een twee in 1, maar als gewone boodschappentas is het helemaal niet handig. als je hem zwaar laadt en je houdt hem aan de twee hengsels vast gaan die flappen steeds omhoog enzo. minder handig.

toch een leuk ding voor 2.50!

verder ook fan, heb 5 jaar bij de hema gewerkt op zaterdag, was een leuke tijd. leuke spulletjes, ondergoed, wijn is ook prima en de vleeswaren zijn ook goed te doen. ik haal die alleen vrijwel niet meer sinds ik er niet meer werk.

de fietslampjes met elastiek zijn echt ideaal inderdaad. van andere winkels (blokker etc) gaan ze veel sneller stuk en/of op.


EDIT: net in de HEMA in Utrecht geweest voor een reserve tas voor mezelf en 1 voor een kadootje, maar ze waren al uitverkocht!!! das ook balen..

[ Bericht 6% gewijzigd door jUsTmE13o2 op 29-10-2009 21:45:58 ]
pi_74195957
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef flappiewappie het volgende:

Krat voorop heb ik er niet bij besteld, maar wel zon rek; de bagage drager ga ik eraf schroeven zodat ik nooit meer mensen achterop hoef mee terug te nemen :-P
Dit meen je niet zeker geen vrienden/ vriendin?
pi_74196418
Ik houd van de Hemaaa.
Ondergoed, wollen vestjes dingen gevallen, make up.
pi_74196580

Zou je die hippe kleurtjes fietskratten ook los kunnen kopen?
pi_74201002
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:42 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je die hippe kleurtjes fietskratten ook los kunnen kopen?
Ja die zijn ook los verkrijgbaar en het rek kun je ook los kopen. Ik weet niet of dat het hele jaar zo is maar ik heb ze nu al 2 keer in de actie gezien.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')