abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63228896
quote:
Nederlander kan niet zonder de HEMA

AMSTERDAM - Nederlanders staan niet alleen en masse achter het Nederlands elftal, we zijn ook gek op typisch Nederlandse merken.

We moeten er dan ook niet aan denken dat die merken verdwijnen. Volkslieveling nummer een is HEMA, zo blijkt uit onderzoek van het European Institute for Brand Management (Eurib) onder ruim duizend consumenten.

Na de HEMA (81 procent) houden we erg van Blokker (77 procent) en Kruidvat (74 procent). Opmerkelijk genoeg wordt de vierde plaats ingenomen door het NOS Journaal. „Bij de ondervraagde mannen kwam dit merk zelfs op de eerste plaats”, zegt een woordvoerder. De top 5 wordt afgesloten door Albert Heijn.
bron

Ik vind de HEMA altijd wel leuk om daar te wandelen. Ik koop er meestal ondergoed en voor de kids dingen zoals van Jip en Janneke. Ik zou het wel missen als het uit het straatbeeld zou verdwijnen.

En jij? En als je wat koopt bij de HEMA, wat is dat dan?
pi_63228919
Pepernoten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 14 november 2008 @ 19:48:43 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63228922
Ondergoed, snelle afdrukken van mn foto's, fietsonderdelen, handdoeken.
K loop vaak de Hema in, al is t alleen om even te snuffelen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63228935
Ik kom er eigenlijk nooit. Alleen als ik door mijn vriendin op pad word gestuurd.
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:49:27 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63228951
Neuh... zou het niet missen. Koop er vrijwel nooit iets. Vroeger kon je er 120 grams A3 papier kopen in zo'n pak, maar dat hebben ze nu ook niet meer. Verder vind ik het nogal duur geworden bij de HEMA. Niet alle producten natuurlijk, maar veel wel.
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:49:51 #6
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63228964
of kom er nooit. je struikelt er over de bejaarden of de kinderwagens.
en het stinkt er . in iedere vestiging stinkt het hetzelfde YAK
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_63229016
Af en toe een lampje of witte T-shirts. Nee ik vind de Hema wel erg handig
pi_63229028
Ik heb daar laatst een tompoes gekocht, anders kom ik er echt helemaal nooit. Moet zeggen dat ik ook zo goed als nooit in de blokker of het kruidvat kom
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:54:28 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_63229118
Ik heb er weleens een MARKEERSTIFT gekocht, jaja Een gele! Maar die uit de boekwinkel zijn veel beter
pi_63229214
Sommige winkels van de HEMA zijn enorm lelijk, andere zien er best mooi uit voor een goedkoop warenhuis. Ik vind de reclames, huisstijl en de eigen ontwerpen van HEMA altijd wel mooi: simpel. praktisch en goedkoop.

Ik kom er dus wel eens, om collegeblokken en dergelijke te halen.
pi_63229225
Ik ben een half jaar geleden naar Vlaanderen verhuisd. Groot was mijn vreugde toen bleek dat er een Hema vlakbij zat; deels voor het Hollander-gevoel maar ook voor lekkere&goedkope wijn, sokken, keukenspullen... Ja, ik vind de Hema echt een prettige winkel
pi_63229268
Volgens mij ben ik er nog nooit geweest.. Ben meer een blokker type..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_63229277
Ik zou het wel missen.
T-shirts om in te slapen, tompouce , rookworst , handdoeken, crème, pennen, schrijfblokken en zo kan ik wel een tijdje doorgaan.
pi_63229305
Ik kom er alleen als ik een paraplu wil jatten Ze hebben daar een niet gecontroleerde achteruitgang en het zit precies op mijn route als ik naar huis loop
pi_63229317
Een HEMA rookworst gaat er altijd wel in, dus nee ik kan niet zonder
pi_63229381
Ik kan wel zonder de HEMA maar...het zou wel jammer zijn als het zou verdwijnen.
Ze hebben soms ontwerpwedstrijden en de winnende produkten komen dan in de winkel.
Ik heb o.a. een prachtige design-theepot en recentelijk een erg gave grote zwarte tas, ontworpen door Ruud van der Peijl.
Hun portemonnees en sjaals zijn ook vaak leuk. En soms hebben ze leuke kleding, heb er 2 jurkjes gehaald recentelijk en een prachtig vestje met kasjmier en eentje met angora. Goede kwaliteit! Hun hemdjes en naadloze slipjes zijn ook super.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:05:03 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_63229435
Ik zal wel moeten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:05:35 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63229449
Ik heb er net een satijnen kussensloopset en - hoeslaken gekocht In de 15% kortingzak. Ik ben dol op HEMA.
pi_63229465
Ja hoor, kan ik prima.

Kom er eigenlijk nooit.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_63229612
Mgihgigh ik ging nav de post van cinnamongirl even googlen op de tas van ruud van der peijl, gewoon om te kijken wat ik me bij een tas van hem moest voorstellen., maar ik vind hem eigenlijk wel gaaf! Helaas is ie nu online niet leverbaar. Ligtie nog in de winkels? Wanneer heb jij hem gekocht cinnamongirl?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:12:08 #21
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63229645
Oh ik hou van de HEMA.
Toen ik een half jaar in het buitenland woonde 'miste' ik het af en toe wel even.
Ik koop er eigenlijk van alles.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_63229676
ik kom er super weinig. Maar een keer in de zoveel haal ik wat lekkers of ik sokken en of witte shirts, kortom vooral basiskleding.
En verder zo'n 5 weken geleden ofzo, een jas die in de aanbieding gekocht voor 19¤, omdat ik een winter/herfst jas nodig had, maar er niet veel aan wilde uitgeven omdat ik het maar zo'n 3 maandjes zal/zou gebruiken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 november 2008 @ 20:16:16 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63229761
De papier van de hema hebben wij altijd .

En de rookworst maar opzich zou ik wel zonder kunnen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:18:05 #24
215011 Placenta
eating your placenta
pi_63229822
RAUCHWURSTEN
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_63229886
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgigh ik ging nav de post van cinnamongirl even googlen op de tas van ruud van der peijl, gewoon om te kijken wat ik me bij een tas van hem moest voorstellen., maar ik vind hem eigenlijk wel gaaf! Helaas is ie nu online niet leverbaar. Ligtie nog in de winkels? Wanneer heb jij hem gekocht cinnamongirl?

Ik heb hem 3 weken geleden gekocht.
In Zoetermeer zag ik er vorige week nog 2 hangen, maar in Amsterdam/Leiden/Den Haag al een tijdje niet meer!
Ik ben er heel blij mee, hij is écht groot, stevig en cool en met een mooie rode voering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')