Thanks, daar kan ik een hoop nalezenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:02 schreef Mirjam het volgende:
ah, het wondersponsje
daar is een hele reeks over ontstaan
Het grote tuttige wondersponsjes en wonderdoekjes topic #6
bij de mijne idd bij de schuursponsjes ed in het vak. ze zijn grijs trouwensquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:18 schreef sproetjes het volgende:
hmmm die wonder spons moet ik ook opschrijven voor mijn volgende action bezoek
ik krijg over anderhalve week de sleutel van mn eigen appartement, en bij beide bezichtigingen vooraf
had ik al gespot dat de huidige (tijdelijke) bewoonster niet echt van poetsen gehoord heeft![]()
dus dan lijken me die wondersponsjes erg handig
liggen ze nog op een speciale plek,? ze zijn me namelijk nog nooit opgevallen (wel die flubbertjes handschoenen enzo) maar ik neem aan dat ik gewoon op de plek van de schoonmaak spulletjes kan zoeken
Heb een tijdje terug ook zo'n soort van fleeceplaid gekocht daar. Die zijn groter dan bv van de Blokker. Toen het in de zomer te koud was voor een laken en te warm voor een dekbed sliep ik daar heerlijk onderquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgende week hebben ze een fleeceplaid in de aanbieding
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er daar eentje van ga halen, die zien er erg leuk uit! En het is zo lekker warm voor 's winters
Weet je waar ze echt perfect voor zijn? De planken in de keukenkastjes. De vorige bewoners hadden pannensporen achtergelaten (zwarte kringen en vegen van de onderkant van de pannen). Heel moeilijk weg te krijgen met schuursponsjes. Nu had ik het zelf laatst ook, even vegen met een wonderspons....alles wegquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:18 schreef sproetjes het volgende:
hmmm die wonder spons moet ik ook opschrijven voor mijn volgende action bezoek
ik krijg over anderhalve week de sleutel van mn eigen appartement, en bij beide bezichtigingen vooraf
had ik al gespot dat de huidige (tijdelijke) bewoonster niet echt van poetsen gehoord heeft![]()
dus dan lijken me die wondersponsjes erg handig
liggen ze nog op een speciale plek,? ze zijn me namelijk nog nooit opgevallen (wel die flubbertjes handschoenen enzo) maar ik neem aan dat ik gewoon op de plek van de schoonmaak spulletjes kan zoeken
Oh wat een lieve tasjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Mylene het volgende:
Ik heb ook 2 fleeceplaids kunnen scoren.
Verder deze schattige cadeautasjes voor de kerst, de grote maar 49 centen en de kleine 39 centen. De versiering is helemaal van stof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik ze als extra deken over mijn dekbed als ik het koud hebquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
En waar gebruik je zo'n fleeceplaid voor, is dat gewoon een soort klein dekentje?
Volgens mij heb ik er een aantal in huis, voor m'n hond...quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:27 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik gebruik ze als extra deken over mijn dekbed als ik het koud heb. Of als ik op de bank lig als dekentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |