Bij de action weet ik het niet, maar bij de Xenos hebben ze dat sowieso wel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten? heb wel eens zo'n plasticen ding gezien maar dat bedoel ik niet, ik bedoel wel van een wat zwaarder materiaal. ben er pas nog geweest maar toen wist ik niet dat dit een cadeauwens was :S
ja hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten?
Vandaag bij de action in Ammerzoden geweest, daar hadden ze genoeg schalen! Niet van plastic!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten? heb wel eens zo'n plasticen ding gezien maar dat bedoel ik niet, ik bedoel wel van een wat zwaarder materiaal. ben er pas nog geweest maar toen wist ik niet dat dit een cadeauwens was :S
dank! ben net geweest, ze hadden eigenlijk maar 2 soorten bij de Action in Utrecht, geloof dat die nu in de aanbieding zijn voor 9 euro. wel heel mooi, maar ik vrees te groot. dus toch maar niet meegenomen. bij xenos ook alleen te groot, bij hema hadden ze helemaal niks. heb maar een goed boek gekochtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Vandaag bij de action in Ammerzoden geweest, daar hadden ze genoeg schalen! Niet van plastic!
Ik heb er wel theedozen gezien, maar ik weet niet meer hoe ze er uit zagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand hier of de Action grote theedozen heeft? Van hout. Anders ga ik naar de Xenos namelijk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb er wel theedozen gezien, maar ik weet niet meer hoe ze er uit zagen.
Ik heb de steeksleutelset en daar ben ik dik tevreden over, maar ik gebruik ze niet giga-intensief ofzo (beetje klussen aan mn fiets, daar blijft het wel bij). Volgens mij is het (voor de hobby-klusser) allemaal prima spuLquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:33 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Hier in Oss ook 2 Actions! Liggen allebei een beetje in een slechtere buurt en het is er altijd zeer druk.
Vraagje aan de échte Action-kenners:
Heeft iemand ervaring met gereedschap van de Action? Ik wil m'n gereedschapskist eens aanvullen en vraag me af of het gereedschap van de Action goed is.
Iemand ervaring mee?
Grtz!
Ik was vanmiddag geweest en heb er 1 gezien. Wilde er 1 meenemen om hem daarna wat op te pimpen. Maar bedacht me. Moet nog een surprise maken en daar ben ik zo slecht in. Dat ik de theedoos dan als een soort van studie ontwijkend gedrag ga gebruiken. En ik met de surprise deadline een groot probleem krijg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand hier of de Action grote theedozen heeft? Van hout. Anders ga ik naar de Xenos namelijk
Kijk eens bij de 100 nieuwe artikelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaaquote:Op maandag 2 november 2009 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk eens bij de 100 nieuwe artikelenDaar staat een zilveren onderbord (wel met india-decor, maar dat vind ik persoonlijk wel mooi
) tussen
Hahaha!quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaa
Ach, helemaal vergeten om hierop te reageren. Ik zag die zilveren schalen bij Leen Bakker liggen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaa
Ik heb wat schroevendraaiers en nog wat gereedschapspul van Action die prima voldoen en nog steeds niet uit elkaar zijn gevallen oid. Idd ok voor de hobby klussers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb de steeksleutelset en daar ben ik dik tevreden over, maar ik gebruik ze niet giga-intensief ofzo (beetje klussen aan mn fiets, daar blijft het wel bij). Volgens mij is het (voor de hobby-klusser) allemaal prima spuL
Ik ken alleen een combinatie: een sigarettenaansteker waarmee je je MP3-speler kunt opladen en een cassettebandje die je in de speler van je auto doet en verbindt met je MP3-speler zodat je die via de radio kunt spelenquote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
Het kwam van de Action of Aldi dat ben ik even kwijt, daarom vraag ik het hier:
Kennen jullie een apparaatje wat je in de sigarettenaansteker van de auto kunt doen met een kabeltje waar je een mp3 aan kunt hangen, hierdoor maakt hij verbinding met je radio via een zendertje/antenne? en dan krijg je een persoonlijke frequentie op je radio waar je jou mp3 muziek kunt afspelen..
Het klinkt heel ingewikkeld maar het bestaat! dus mochten jullie deze hebben gezien bij de Action wil ik graag de prijs en info wetenthanks!
Ik ken het, maar dat is nu illegaal in Nederland..quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
Kennen jullie een apparaatje wat je in de sigarettenaansteker van de auto kunt doen met een kabeltje waar je een mp3 aan kunt hangen, hierdoor maakt hij verbinding met je radio via een zendertje/antenne? en dan krijg je een persoonlijke frequentie op je radio waar je jou mp3 muziek kunt afspelen..
Het klinkt heel ingewikkeld maar het bestaat! dus mochten jullie deze hebben gezien bij de Action wil ik graag de prijs en info wetenthanks!
Ik wilde er vrijdag ook eentje oplaten, maar het waaide te hard bij ons.quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ken het, maar dat is nu illegaal in Nederland..
Ik heb vrijdag een wensballon gekocht en aangestoken, zo leuk!
ik ken dat zeker, toen we nog een andere auto met alleen radio hadden, gebruikten wij die! alleen heb ik nu even geen idee hoe we daar aan komen, vriendlief heeft het denk ik via het internet besteld. zal het eens aan hem vragen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
waarom is dat illegaal?quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ken het, maar dat is nu illegaal in Nederland..
Ik heb vrijdag een wensballon gekocht en aangestoken, zo leuk!
ja ik had hem gezien in de winkel, echt stoer. je hebt hem ook in het wit/zwart. maar heb de laatste tijd al zo veel potten gekocht, dat ik hem maar heb laten staan. planten blijven toch niet in leven bij mij, of ze nou in een supermooie pot staan of nietquote:Op maandag 2 november 2009 17:00 schreef P.F het volgende:
Deze vaas is leuk by the way!
[ afbeelding ]
Zilver/zwart 22cm
vaas bloem decor 6939
2517754 3,79
dat heet een FM Transmitter, ik heb het nog eens opgezocht en het is volgens mij toch niet illegaal. Ik heb 'm gekocht bij YourStuff.quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
www.dealextreme.com, het heet een FM-transmitterquote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef PartyHardy het volgende:
Hier in Zwolle zoeken ze nog weekendhulp!quote:Op maandag 2 november 2009 17:20 schreef Crientj het volgende:
Ik ga solliciteren bij Action. ;o xD
hee die heb ik in zilverquote:Op maandag 2 november 2009 17:00 schreef P.F het volgende:
Deze vaas is leuk by the way!
[ afbeelding ]
Zilver/zwart 22cm
vaas bloem decor 6939
2517754 3,79
Ja Zwolle, dat is me net te verquote:Op maandag 2 november 2009 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in Zwolle zoeken ze nog weekendhulp!![]()
Vandaag weer even langs geweestDe buit: kauwgompjes, een vrolijke nietmachine met bloemen
, wat plakband, 2 slaapshirts en 2 t-shirts voor in totaal 16 euro
![]()
Gehard staal klint iig goed. Als je in de winkel kijkt moet je kijken of de schakels 'plat' zijn dus niet rond als je het staal zou doorsnijden, dat is namelijk sterker.quote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef P.F het volgende:
Is dit wat?
Techno gehardstaal 90cm
kettingslot 8mm extra sterk
[ afbeelding ]
Ik heb daar gewerkt toen ik 16 was. Weet niet hoe oud jij bent, maar voor het schijtsalaris dat je daar krijgt zou ik echt proberen wat anders te vinden. Daarnaast vind ik het Action personeel over het algemeen vaak een hoog Tokkie gehalte hebbenquote:
Ik ben 17. Nja, het punt is mij eigenlijk meer dat ik werk nodig heb. (En de korting is opzich wel leuk meegenomen (A) )quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef kanya het volgende:
[..]
Ik heb daar gewerkt toen ik 16 was. Weet niet hoe oud jij bent, maar voor het schijtsalaris dat je daar krijgt zou ik echt proberen wat anders te vinden. Daarnaast vind ik het Action personeel over het algemeen vaak een hoog Tokkie gehalte hebbenMaar als je ervoor gaat wens ik je veel succes
![]()
Verder ook niks mis met die winkel! Lekker goedkoop spullen inslaan. Die sloffen uit de OP heb ik gemist.. die wil ik ook!
@ post hierboven: Leuk!
Iets van ¤3.65 per uur ofzo.. weet het eigenlijk niet meer. Misschien was het ook wel ¤2.65.. haha. Maarja, dat was toen gewoon minimum met 16 jaar. Denk dat jij met 17 tussen 3 en 4 euro zit.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:04 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik ben 17. Nja, het punt is mij eigenlijk meer dat ik werk nodig heb. (En de korting is opzich wel leuk meegenomen (A) )
Verder zit er veel tokkie volk daar, maar dat vind ik soms ook van het volk dat er komt..
Mag ik vragen hoeveel salaris je kreeg?
Bij de Action waar ik weleens kom zijn de klanten juist heel gevarieerd. Toen ik als tiener in winkels werkte had ik trouwens altijd de meeste hekel aan die keurig uitziende huisvrouwen van middelbare leeftijd (zeikerds ).quote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik heb wel respect voor die meisjes achter de kassa hoor, er komt vaak wel een bepaald soort volk bij de Action. Dat is nogal lastig communiceren soms.
Oke, dankjewel.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:20 schreef kanya het volgende:
[..]
Iets van ¤3.65 per uur ofzo.. weet het eigenlijk niet meer. Misschien was het ook wel ¤2.65.. haha. Maarja, dat was toen gewoon minimum met 16 jaar. Denk dat jij met 17 tussen 3 en 4 euro zit.
Ja godver, zijn er meerdere steden die er 2 hebben en Den Bosch heeft nogsteeds niks.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef lynda het volgende:
Alkmaar krijgt er een tweede filiaal bij
Geldt ook voor Nijmegenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja godver, zijn er meerdere steden die er 2 hebben en Den Bosch heeft nogsteeds niks.![]()
Hoe groot zijn ze ongeveer? Ik heb echt dunne kindervingertjesquote:Op woensdag 4 november 2009 18:41 schreef moussy het volgende:
Die ringhorloge's die bij de 100 nieuwste dingen staan zijn heel erg scherp aan de binnenkant en aan de randen van het bandje
Bij mijn dochter van 10, kleine dunne kindervingertjes, zat hij goed, maar voelde ook toch wel de scherpe randjes. Bij mij zat het bandje iets uitgerekt, dat was helemaal niks, ook scherp, maar ook mn velletje tussen de schakeltjes als ik mn vinger bewoogquote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe groot zijn ze ongeveer? Ik heb echt dunne kindervingertjes.
Hoe zien ze eruit? Ik kan er bij die "100 nieuwste artikelen" niks van zien nl. kleine rot plaatjes...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij mijn dochter van 10, kleine dunne kindervingertjes, zat hij goed, maar voelde ook toch wel de scherpe randjes. Bij mij zat het bandje iets uitgerekt, dat was helemaal niks, ook scherp, maar ook mn velletje tussen de schakeltjes als ik mn vinger bewoog![]()
Ferrari, heel goed
Ik zal even een foto maken van de mijne...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hoe zien ze eruit? Ik kan er bij die "100 nieuwste artikelen" niks van zien nl. kleine rot plaatjes...
Mooi!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:47 schreef charlottu het volgende:
[..]
Ik zal even een foto maken van de mijne...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze zien liggen, weet niet hoe duur ze zijn, maar ik vond ze vooral een beetje klein lijken, vooral in vergelijking met die philips-dingen..quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik hoorde dat ze bij de Action neppe wake-up lights hebben. Weet iemand hoe duur ze zijn en of het wat is?
Oehquote:Op donderdag 5 november 2009 09:47 schreef charlottu het volgende:
[..]
Ik zal even een foto maken van de mijne...![]()
[ afbeelding ]
Oh als iemand weet hoe duur ze zijn....quote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb ze zien liggen, weet niet hoe duur ze zijn, maar ik vond ze vooral een beetje klein lijken, vooral in vergelijking met die philips-dingen..
ze zijn 29,95quote:Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oh als iemand weet hoe duur ze zijn....
Ik ookquote:Op donderdag 5 november 2009 13:49 schreef charlottu het volgende:
ow sorry, dacht dat jullie het over die ringhorloge hadden...
De reactie van mijn man die ik gevraagd had een paar mee te nemen:quote:
quote:Ze waren er alleen nog in maat 40 en maat 37. Ik weet sowieso niet of ik een paar had durven kopen, ze zijn echt te lelijk voor woorden. Stel je voor dat iemand me zou zien terwijl ik die wanstaltige, monsterachtige dingen afreken!
Ze zijn ook lelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:38 schreef PartyHardy het volgende:
Ja ik merk ook dat mannen ze over het algemeen niet zo mooi vinden, ze heten ook niet voor niks Uggs
Zelf vind ik er ook niet zoveel aan, alleen leuk en lekker warm als sloffen
Ik heb laatst voor de lol Uggs gepast en ze zitten echt heerlijk. Maar ik wil er nog niet dood in gevonden wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:38 schreef PartyHardy het volgende:
Ja ik merk ook dat mannen ze over het algemeen niet zo mooi vinden, ze heten ook niet voor niks Uggs
Zelf vind ik er ook niet zoveel aan, alleen leuk en lekker warm als sloffen
Het ging over het wake-up light, niet het horloge.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
We hebben het over de Action hoor
Brrr vind je die echt lekker?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:44 schreef Sprouts het volgende:
Deze goddelijke sjippies hebben ze in de plaatselijke Action. ¤0,49 kosten ze. Hèèrlijk!
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze dat zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ze zijn ook lelijk.
Maar ik vind het niet erg om in de sneeuw lelijke schoenen te dragen, als ze maar warm en waterdicht zijn.
Ja! Ik had ze nog niet eerder gehad en ik vond het 't proberen waard. En ik vind die groene in elk geval heurlijk!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Brrr vind je die echt lekker?
Ja, ik heb het nu door. Het kwartje viel wat laat voor mequote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het ging over het wake-up light, niet het horloge.
Ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
is de nieuwsbrief-mail bij jullie ook stuk?
Yep.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
is de nieuwsbrief-mail bij jullie ook stuk?
quote:Your mail is dropped for exceeding max concurrent msg.
Jij maakt mijn dag goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Gisteren even inkopen gedaan voor de schoenendoosactie (kerstpaket maken voor kinderen in arme landen in weeshuizen, vluchtelingenkampen en sloppenwijken). De Action is daar perfect voor (speelgoed, toiletartikelen en schoolspullen):
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Gisteren even inkopen gedaan voor de schoenendoosactie (kerstpaket maken voor kinderen in arme landen in weeshuizen, vluchtelingenkampen en sloppenwijken). De Action is daar perfect voor (speelgoed, toiletartikelen en schoolspullen):
Dit was de buit:
Respect!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Dat vind ik wel echt heel lief van je! Zo een leuk pakket gemaakt zeg! action is ook zo geweldigquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Dit was de buit:
[ afbeelding ]
En na wat geprop, verwijdering van verpakkingsmateriaal, paste het precies in de schoenendoos:
[ afbeelding ]
Wat zit er allemaal in:
Pull back auto's (12stk)
Maak je verhaal stickers
Ballonnen (15 stk)
Schrijfset disney (12 delig)
Kladblok 200vel
Speelkaarten (2 pakjes)
Kinder knutselschaartje
Rolstempel/stiften (4 stk)
Aap met geluid pluche
Blokfluit
Kartonfiguren stickerboek
Speelballen (3 stk)
Knikkers (1 kg)
Neutral zeep (2x 100gr)
Zeep met dino (2x 100gr)
Schriften A5 (5stk)
Potloden met schildpaddenprint (3stk)
Etui
Kinderpleisters
Bellenblaas
Tandpasta
Spiderman tandenborstel
Tandenborstels (3stk)
Vouwblaadjes (12x12cm)
Lijmstift
Totale prijs ¤21,49,
Bijna alles was onder de ¤1,-, maar 6 artikelen waren tussen de ¤1,- en ¤2,-, goedkoopst was de lijm voor ¤0,22 en het duurst de 12 autotjes voor ¤1,89
Leeuwarden heeft er lekker 3 !quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja godver, zijn er meerdere steden die er 2 hebben en Den Bosch heeft nogsteeds niks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |