Er verdwenen wel meer dingen hier in de loop van de tijd maar niemand kon dat bewijzen, dit keer kreeg ik als antwoord dat het van iedereen kon zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Stelen en dan gaat het over voedsel. Regel een koelkast voor op je kamer en leg je voedsel daar in.
Ik had hem het liefste keer gemept maar ben ervan overtuigt dat ik dan wel opeens op straat sta..quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef Dakada het volgende:
3) schiet zijn knie eraf
Dat dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
Het is heel simpel, je wordt gewoon ontzettend boos. Je ramt zijn deur open, loop op hem af en ga met je hoofd op 2 cm van zijn hoofd staan. Daarna zeg je ijskoud en superbeheerst:
"schijnbaar dringt het niet tot je door dat je met je poten van andermans spullen moet afblijven, ik ga niet meer waarschuwen. De volgende keer dat je mij dit flikt zijn de consequenties voor jou."
Niet snel editten hequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
Het is heel simpel, je wordt gewoon ontzettend boos. Je ramt zijn deur open, loop op hem af en ga met je hoofd op 2 cm van zijn hoofd staan. Daarna zeg je ijskoud en superbeheerst:
"schijnbaar dringt het niet tot je door dat je met je poten van andermans spullen moet afblijven, ik ga niet meer waarschuwen. De volgende keer dat je mij dit flikt zijn de consequenties voor jou."
Daarna schud je hem de hand en lach je manisch.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
'Hier in huis delen we alles toch?'
Laatste stukje moet er nog echt even bij, ter ondersteuning van de creepy factor die de huisgenoot zal ervaren.quote:
"wist niet dat het van jou was, het stond gewoon in de koelkast" dat laat blijken van een achterliggend probleem, kun je geen rationeel gedrag van verwachten..quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef caspervc het volgende:
Gewoon die gast erop aanspreken, wees een vent
afgelopen zomer gekocht, sony, zoeen standaard laptop dat elke luie student van zn ouders krijgtquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Maareuhm.. wat zijn de specs van z'n laptop nou?
"je wist dondersgoed dat het NIET van jou was. Tenzij je nu al ratelend dement bent... Ben jij ratelend dement? Nee inderdaad. Dus voortaan als je twijfelt of het wel of niet van jou is dan blijf je er met je poten vanaf totdat je het zeker bent dat iets van jou is."quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
"wist niet dat het van jou was, het stond gewoon in de koelkast" dat laat blijken van een achterliggend probleem, kun je geen rationeel gedrag van verwachten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |