Het nieuwtje van Vogue en UIO is alweer een tijdje naar de achtergrond verdwenen, dus nu ga jij Hik maar stalken tijdens haar vakantie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:29 schreef k_man het volgende:
Hoe lang ga je? Welk hotel? Welke maatschappij? Wat kost de vlucht?
Ik wil ook. Valt het op?
Zal m'n vader leuk vinden...quote:
Vanaf waar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
Ben ook al een tijdje een reisje naar Istanbul aan het bedenken, vluchten zijn er af en toe voor rond de 150 euro met Malev, Austrian of Czech, maar nooit wanneer ik er tijd voor heb...
Vanaf Schiphol uiteraard. Op het moment hebben Austrian, Czech en Swiss ongeveer dezelfde prijs van 185 euro voor een retourtje.quote:
Dat zou je denken he, maar hij is drukker dan ooit: besturen, commissies, lezingen... er komt geen eind aan. Maar hij heeft het naar z'n zin, dus prima natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Fogel het volgende:
Als je pa met pensioen is kan hij toch juist spontaan dingen doen? Of is dat het probleem juist dat hij dat al doet?
Thnx, gelijk maar even gereageerdquote:
Oh, wacht. Da's allemaal met overstappen, zeker? Niet echt efficiënt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanaf Schiphol uiteraard. Op het moment hebben Austrian, Czech en Swiss ongeveer dezelfde prijs van 185 euro voor een retourtje.
Dat is inderdaad met overstappen. Maar met Czech kun je dan op de heenweg nog een hele dag + nacht Praag doen bijvoorbeeld. Vanuit de luchthaven van Zürich ben je ook zo in de stad en kun je lunchen aan het meer en in Wenen kun je even een Schnitzel eten in de stad en weer terug.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:20 schreef k_man het volgende:
Oh, wacht. Da's allemaal met overstappen, zeker? Niet echt efficiënt.
Waarom zou ik het bij twee laten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:44 schreef Fogel het volgende:
Je vriendin woont toch in Stockholm? Of heb je er twee?
Die planning is er alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef Fogel het volgende:
Heb je de route ook al bepaald en wat je gaat eten op welke dag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |