Ga dan niet. zet thuis muziek op.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
Op sommige feesten doe ik oordopjes in omdat de muziek daar zo belachelijk hard is. Vooral op die illegale loodsfeesten.
En gehoorschade is kut als muziek je hobby is.
Ik vind oordopjes toch een betere oplossing. De rest van m'n leven thuis zitten is ook zoietsquote:
Ik zie nooit mensen met oordopjes op illegale feesten en wel op de legale feestjes, dus rot op naar de legale feestjes als je er niet tegen kan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
Op sommige feesten doe ik oordopjes in omdat de muziek daar zo belachelijk hard is. Vooral op die illegale loodsfeesten.
En gehoorschade is kut als muziek je hobby is.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Opperkwal het volgende:
Men, wat is dat kut. Klote muziek die niet goed is afgesteld en je dus even permanente gehoorschade oploopt. Leuk.
Klacht: gehoorschade en dus piepende oren.
Doei
Misschien heeft hij wel een spraakcomputerquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Omdat je oren beschadigd zijn kan je niet lezen?
Er niet tegen kunnenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie nooit mensen met oordopjes op illegale feesten en wel op de legale feestjes, dus rot op naar de legale feestjes als je er niet tegen kan!
Nee, omdat het allemaal pepnakkers zijn die er scheit aan hebben. Veel van m'n vrienden dragen ze ook. Als je een meter voor een 80 kW system staat vind ik het toch wel fijn, anders heb ik 2 dagen later nog een piep in m'n oren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie nooit mensen met oordopjes op illegale feesten en wel op de legale feestjes, dus rot op naar de legale feestjes als je er niet tegen kan!
Staat wel cool in de disco!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef RedFever007 het volgende:
Ik doe altijd oordopjes in, overal!
(behalve bij stille tochten)
ho ho ik ben geen pepnakker hoor en het was ook niet serieus van me. Ik snap best dat mensen oordopjes indoen, vind het er alleen zo knullig uit zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, omdat het allemaal pepnakkers zijn die er scheit aan hebben. Veel van m'n vrienden dragen ze ook. Als je een meter voor een 80 kW system staat vind ik het toch wel fijn, anders heb ik 2 dagen later nog een piep in m'n oren.
Hehequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ho ho ik ben geen pepnakker hoor en het was ook niet serieus van me. Ik snap best dat mensen oordopjes indoen, vind het er alleen zo knullig uit zien
Waarom verpest je mijn garp!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Omdat je oren beschadigd zijn kan je niet lezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |