Vena = aderquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Vena betekend hetzelfde als Tendo?
Dan is het tautologie
Zatheid?quote:
Waarom heb je dan überhaupt een open boek tentamen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's bij ons helemaal niet zo. Wij moeten gewoon theorieën uit ons hoofd kennen etc.
Scholiertje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vena = ader
Tendo = pees.
[..]
Zatheid?
Blegh, ik haat het als een stuk kipfilet nog vol zit met pezenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vena = ader
Tendo = pees.
[..]
Zatheid?
Mozyquote:
Ja maar als jij geen pezen hebt dan jwz!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blegh, ik haat het als een stuk kipfilet nog vol zit met pezen
JWZ! Of niet. Maar toch.quote:
Studie zal wel niets voorstellen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom heb je dan überhaupt een open boek tentamen?Dan is het helemaal raar.
Hoe is het?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mozy
[..]
Ja maar als jij geen pezen hebt dan jwz!
[..]
JWZ! Of niet. Maar toch.
Wil je ook iets voor in mijn fobo maken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog zeggen dat het kunst is omdat jij je zo voelt en je zit gebeiteld.
Heb ik al gemaakt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wil je ook iets voor in mijn fobo maken/
JA MAAR IK VIND TBATB niet zo heul leuk.quote:
LUVquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar vooruit, ik slinger Paint even aan.
Ik mis net een mug.quote:
Ik heb er een voor jou gemaakt, inclusief juristen pruik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb btw een kunstwerk gemaakt voor je Mozy
Weet niet hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom heb je dan überhaupt een open boek tentamen?Dan is het helemaal raar.
Omdat Amerikanen het graag zelf voor het zeggen willen hebben en niet 'onderdrukt' willen worden door een meerdere, maar het voor grote organisaties belangrijk is om een duidelijke hiërarchie en een centraal bestuur te hebben om de onderneming fatsoenlijk te kunnen laten functioneren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En leg nu eens uit waarom dat zo is.
Wat ben jij slim.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat Amerikanen het graag zelf voor het zeggen willen hebben en niet 'onderdrukt' willen worden door een meerdere, maar het voor grote organisaties belangrijk is om een duidelijke hiërarchie en een centraal bestuur te hebben om de onderneming fatsoenlijk te kunnen laten functioneren.
Nu gaat het erover hoe verschillende management guru's in het verleden hebben geprobeerd dit samen te laten smelten tot een succesvolle bedrijfsvoering, wat begon bij Taylor die mensen onderdrukte en wilde dat ze zelf niet meer nadachten tot Gantt die wilde dat de medewerkers hun hart en ziel in hun werk legdenwaar is de juiste balans is de vraag en hoe zijn de huidige management opvattingen tot stand gekomen!
Krijg ik hier nog een reactie op of wat?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er een voor jou gemaakt, inclusief juristen pruik.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind de Fok! lay-out uit 2000 veel mooier. Ik ben een nerd, want ik kan dat opzoeken [ afbeelding ].
Tuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat Amerikanen het graag zelf voor het zeggen willen hebben en niet 'onderdrukt' willen worden door een meerdere, maar het voor grote organisaties belangrijk is om een duidelijke hiërarchie en een centraal bestuur te hebben om de onderneming fatsoenlijk te kunnen laten functioneren.
Nu gaat het erover hoe verschillende management guru's in het verleden hebben geprobeerd dit samen te laten smelten tot een succesvolle bedrijfsvoering, wat begon bij Taylor die mensen onderdrukte en wilde dat ze zelf niet meer nadachten tot Gantt die wilde dat de medewerkers hun hart en ziel in hun werk legdenwaar is de juiste balans is de vraag en hoe zijn de huidige management opvattingen tot stand gekomen!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er een voor jou gemaakt, inclusief juristen pruik.
[ afbeelding ]
Dat wilde ik even horenquote:
En dat al helemaalquote:
Dit heb ik gewoon gelezen in de introductiequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk
Klinkt best interessant en zo te horen ken je het ook al redelijk (of rip je dit nu van wikipedia)
Het is duidelijk dat in Amerika de "pyramid of Screaming" erg goed werkt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Literaire meesters gebruiken vaak lange zinnen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef zarGon het volgende:
"Managementopvattingen". Eén woord.
Zeven regels, drie zinnen. Mijn god.
Bedrijfskundige Informatica.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Literaire meesters gebruiken vaak lange zinnen.![]()
Maar reageer je nog even op m'n vraag uit het vorige topic, bitte?
Heb ik niet, ik kan niet goed zo'n perfecte ava-maat maken. Ik doe het altijd op de gok met Paint ctrl-Aquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je hem kleiner hebt neem ik hem als ava.
Dat is Emimich niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:42 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet eigenlijk een bril maar dan begin ik zoveel op Emimich te lijken
[ afbeelding ]
Emimich?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:42 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet eigenlijk een bril maar dan begin ik zoveel op Emimich te lijken
[ afbeelding ]
Ik heb ooit eens voorlichting gehad over bedrijfswiskunde en informatica, dat klonk best wel vetquote:
IQM, maar die is kwijt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik kan niet goed zo'n perfecte ava-maat maken. Ik doe het altijd op de gok met Paint ctrl-A![]()
. Iemand anders kan je vast wel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |