Vena = aderquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Vena betekend hetzelfde als Tendo?
Dan is het tautologie
Zatheid?quote:
Waarom heb je dan überhaupt een open boek tentamen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's bij ons helemaal niet zo. Wij moeten gewoon theorieën uit ons hoofd kennen etc.
Scholiertje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vena = ader
Tendo = pees.
[..]
Zatheid?
Blegh, ik haat het als een stuk kipfilet nog vol zit met pezenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vena = ader
Tendo = pees.
[..]
Zatheid?
Mozyquote:
Ja maar als jij geen pezen hebt dan jwz!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blegh, ik haat het als een stuk kipfilet nog vol zit met pezen
JWZ! Of niet. Maar toch.quote:
Studie zal wel niets voorstellen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom heb je dan überhaupt een open boek tentamen?Dan is het helemaal raar.
Hoe is het?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mozy
[..]
Ja maar als jij geen pezen hebt dan jwz!
[..]
JWZ! Of niet. Maar toch.
Wil je ook iets voor in mijn fobo maken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog zeggen dat het kunst is omdat jij je zo voelt en je zit gebeiteld.
Heb ik al gemaakt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wil je ook iets voor in mijn fobo maken/
JA MAAR IK VIND TBATB niet zo heul leuk.quote:
LUVquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar vooruit, ik slinger Paint even aan.
Ik mis net een mug.quote:
Ik heb er een voor jou gemaakt, inclusief juristen pruik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb btw een kunstwerk gemaakt voor je Mozy
Weet niet hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom heb je dan überhaupt een open boek tentamen?Dan is het helemaal raar.
Omdat Amerikanen het graag zelf voor het zeggen willen hebben en niet 'onderdrukt' willen worden door een meerdere, maar het voor grote organisaties belangrijk is om een duidelijke hiërarchie en een centraal bestuur te hebben om de onderneming fatsoenlijk te kunnen laten functioneren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En leg nu eens uit waarom dat zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |