Nee, dat was veel leuker geweest natuurlijk. Maar mijn poes komt nog niet buiten. Dan vliegt ze over de schutting.quote:
Fijn, gelukkig geuren ze dan niet zoals een hond soms doet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, pesies. Hij kan komen en gaan hoe hij wil, ligt de hele dag op de bank en besloot NU naar buiten te gaan.
*zucht*
En nu mag ik hem niet eens afdrogen. Dat doet hij wel op mijn bank.
In je navel daar voel je niks van, in je neus is kut maar gewoon vies, maar in je oog dat doet echt echt echt zeeeeer!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Nonneke het volgende:
Sperma in je oog![]()
Ik heb het ooit in een duister verleden eens in mn navel gehad, en dat vond ik al vreselijk, laat staan als het in je oog zit en het BIJJJJJJJJTTTTTTTTT![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Nonneke het volgende:
Sperma in je oog![]()
Ik heb het ooit in een duister verleden eens in mn navel gehad, en dat vond ik al vreselijk, laat staan als het in je oog zit en het BIJJJJJJJJTTTTTTTTT![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Nonneke het volgende:
Sperma in je oog![]()
![]()
Ik dreigde het net te tikken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de hele tijd 'kippenkontje' leest?
Jij leuegenaar! je hebt mn foto gezien!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajajaaa wij elkaar wel![]()
Maar verder heeft niemand mij gezien én andersom. Maar een meet lijkt me prima. En het scrabble huisje lijkt me stiekem nog het gezelligst ook![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In je navel daar voel je niks van, in je neus is kut maar gewoon vies, maar in je oog dat doet echt echt echt zeeeeer!
Een one-night stand duurt een nacht, maar de herinnering aan sperma in je oog brandt nog dagenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Komt dat zo vaak voor dan, in je oog?Geen ervaring mee hiero
Dat was ook wel mijn eerste gedachtequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..](Die had ik van jou dan weer niet verwacht eigenlijk
)
je voelt er idd niks van, maar zie het allemaal maar eruit te krijgenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In je navel daar voel je niks van, in je neus is kut maar gewoon vies, maar in je oog dat doet echt echt echt zeeeeer!
kek, jouw poes heeft vleugels?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat was veel leuker geweest natuurlijk. Maar mijn poes komt nog niet buiten. Dan vliegt ze over de schutting.
Dan doen we ook Truth or Dare of dat spelletje met fles draaien en dat je dan met diegene moet zoenen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajajaaa wij elkaar wel![]()
Maar verder heeft niemand mij gezien én andersom. Maar een meet lijkt me prima. En het scrabble huisje lijkt me stiekem nog het gezelligst ook![]()
Iets met irritant plakspul en lang leve de douchequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]ik heb wel eens een kwartier staan pulken omdat ik vergeten was dat het in mn navel zat
![]()
![]()
quote:
I'm with stupidquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
kzei tog, in een duister verledenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..](Die had ik van jou dan weer niet verwacht eigenlijk
)
Oehh leuheuk!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doen we ook Truth or Dare of dat spelletje met fles draaien en dat je dan met diegene moet zoenen.
En dan saboteren we de fles al naar gelang er wie er in het Scrabble huisje zit
Mss kan Elies dat voor je painten mop!quote:
Als je op het allerlaatste moment bedenkt dat je toch niet van pijpen houdt ofzo?quote:
Ik heb allerlei heel smerige scenario's de revue laten passeren, maar ik kan niets verzinnen...quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was ook wel mijn eerste gedachte![]()
En Qwea, je moet t daar niet aan laten koeken
Als ze een beetje vaart maakt komt er van alles onder haar buik uit flapperen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |